Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Strax efter mitten, och nej hon är inte bra hon försöker att undvika att svara på frågor genom att konstant få det att handla om Clinton när det ända hon ska göra är att prata om Trump och hans politiska visioner samt svara på frågor som endast rör Trump, hon framstår som extremt okunnig och oinsatt.
De ställer ju inga frågor om hans politiska visioner.. eller hur?? "tax-return" *yawn*, "he says nothing! he says were gonna MAGA but doesn't tell you how", "he says all these people are bad but doesn't tell you why they're bad(?) *yawn*, "why hasn't he come here"
Gee i wonder why, kanske om den fördomsfulla och hysteriska bergsapan inte vore där och förpestar showen så kanske han hade dykt upp.
Men ja det stämmer att hon brukar ha Hillary som röd tråd i intervjuer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Jo men det är fortfarande bra för honom att våga dyka upp i program som är långt ifrån det ideologiska plan som han är van vid att tala till, han behöver locka de som är till vänster för att säkra en vinst.
I dagsläget så är det i mitt tycke på tok för mycket fokus på Clintons hälsa (hon klarade 90 minuter vilket återigen motbevisade vad alla Trump älskare har sagt) och på tok för lite fokus på sakfrågor och att faktiskt trycka åt bägge kandidater kring saker som politik och saker som de håller hemligt.
Trump kommer att torska om han inte är ärlig om sina skattepapper för det börjar bli ett hårt fokus på det då folk både till höger som vänster börjar tycka att det är mer suspekt än Clintons mejl som saknas.
Det är whoopi som tar för mycket plats bara, varför ska han svara på tax-return och cuba (trumps tweet: if there is no sources, it isn't true). Angående tax-returns, han kommer inte lämna ut de innan valet (eller någonsin) är min gissning. Eftersom han har haft tax-audits i många år i rad tyder det på att han inte har gjort något olagligt, och eftersom Mitt Romney blev dragen i smuts och lögner p.g.a att han gav ut den (trots inga fel) så finns det ingen anledning till att han skulle ge en saftig köttbit till medievargarna.
Haha vänta lite nu... för lite fokus på CLintons hälsa??? I media är det tvärtom i dagsläget. Titta E.mercks kommentar i Hillary tråden, och min med f.ö. Hon har inte gett NÅGOT svar på hennes återkommande hostande, varför??