2016-10-01, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Kan du styrka att Lotta pundade, med annat än Martins sms? Det skulle förklara ett och annat...

Lotta berättar till sina vänninor att tagit Kokain.
Citera
2016-10-01, 12:34
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ka7700
Läser man fup framkommer det att Lotta och Martin använde
droger, benzo och kokain,
Så att Lotta inte använde droger är fel
Akt och sidnummer?
Citera
2016-10-01, 12:36
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Inlägg 3335
Där finns aktbilaga 62
Inlägg 3335 ser ut som följer:

Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Kvinnor måste fungera extremt konstigt. Har läst igenom och kommit till A.S förhör. Helt sjukt att man kan ge en sådan här lirare en chans till, efter det hon utsattes för.

(FB) Lotta Rudholm misshandlad till döds i Ulvsunda

Citat:
Ursprungligen postat av 36th
Lotta berättar till sina vänninor att tagit Kokain.
Fast vad som hävdas i tråden är att Lotta var en missbrukare som rörde sig i sådana kretsar även innan Martin. Det måste styrkas. Att hon tagit kokain vid något tillfälle tillsammans med Martin gör inte att hon kvalificerar sig till en regelrätt missbrukare.
Citera
2016-10-01, 12:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:

Fast vad som hävdas i tråden är att Lotta var en missbrukare som rörde sig i sådana kretsar även innan Martin. Det måste styrkas. Att hon tagit kokain vid något tillfälle tillsammans med Martin gör inte att hon kvalificerar sig till en regelrätt missbrukare.

Inget missbruk innan hon träffade Martin kan styrkas i och med FUP, framgår att hon i perioder under de senaste åren fått av läkare föreskrivna lugnade tabletter men kan inte klassas som missbruk då ingen vet hur många om dagen. EDIT De jag kan tyda som tidigare missbruk men av en annan sort är en sjuk fokusering på träning å kroppen, och att vara brun dvs solbränd.
Senast redigerad av Pandalina4 2016-10-01 kl. 12:47.
Citera
2016-10-01, 12:44
Medlem
Citat:
Akt och sidnummer?

Finns beskrivet i aktbilaga 62
På sidorna 337-362

Journalanteckningar under tiden:
januari, februari, mars, april, maj och juni 2016

Lotta använde bland annat:

Sobril
Stilnoct
Oxascand
Atarax
Propavan
Theralen

Du har inte funderat på att läsa fupen själv?
Citera
2016-10-01, 12:45
Medlem
Citat:

Rätt inlägg är 3395
Har ändrat i mitt förra
Ber om ursäkt
Citera
2016-10-01, 12:47
Medlem
introvertos avatar
Citat:
På sidorna 337-362

Sobril
Stilnoct
Oxascand
Atarax
Propavan
Theralen

Det är alltså av läkare utskrivna läkemedel du talar om. Det är något annat än missbruk. Därmed är saken vederlagd.

Jo, men inte hela. Ögnat igenom några bilagor, tittat på bilder och läst sms-tömningen. Tänkte ögna igenom aktbilaga 62 härnäst men Gud vet var den står att finna. Inte i inlägg #3335 i alla fall, som du påstod.

Edit: nu såg jag ditt uppdaterade inlägg om var aktbilagan finns. Tack så mycket.

Edit igen:

Citat:
Rätt inlägg är 3395
Har ändrat i mitt förra
Ber om ursäkt
Haha du har snurrat till det med sidnumret också Sidan 223 är en bild på Lottas fot.
Senast redigerad av introverto 2016-10-01 kl. 12:51.
Citera
2016-10-01, 12:50
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FUP-12
En kort fråga, eftersom jag bara har hunnit läsa delar av FUP: har kvinnan som kallas "Snälla" i MJ:s telefonbok identifierats?

Skulle bra gärna vilja läsa förhören med just henne, med tanke på den roll hon spelar i MJ:s liv.

Kan det vara Angelica och att Martin ändrar hennes kontakt namn senare? Erkänner har inte jämnfört nummer, vilket man borde göra.
Om inte Agnelica är frågan verkligen intressant.
Citera
2016-10-01, 12:51
Medlem
En annan aspekt med Lottas val av manliga bekantskaper är att Per berättar i förhör att han haft en stökig bakgrund uppe i Härnösand. Efter flytten ner till Sthlm så lugnade han ner sig.

Så antagligen föredrog hon attityd-grabbar med attribut såsom muskler och tatueringar som kan ta för sig? Detta är endast min spekulation...
Citera
Medlem
Citat:
Det är alltså av läkare utskrivna läkemedel du talar om. Det är något annat än missbruk. Därmed är saken vederlagd.

Jo, men inte hela. Ögnat igenom några bilagor, tittat på bilder och läst sms-tömningen. Tänkte ögna igenom aktbilaga 62 härnäst men Gud vet var den står att finna. Inte i inlägg #3335 i alla fall, som du påstod.

Edit: nu såg jag ditt uppdaterade inlägg om var aktbilagan finns. Tack så mycket.

Kan mycket väl vara ett missbruk trots att det är utskrivet av läkare.
Lotta kan ha utvecklat ett beroende
På benzo går det relativt snabbt
Citera
Medlem
franzstrudels avatar
Citat:
På sidorna 337-362

Sobril
Stilnoct
Oxascand
Atarax
Propavan
Theralen

Tjena!
1. Oxascand och Sobril är samma sak varav oxascand är det generiska namnet.
2. Atarax, propavan och theralen är uteslutande för ångestlindring och sömnproblem. Inget man tar för skojs skull då man bara blir extremt dåsig av dom.

Vad jag läst i fup så framgår ingen direkt missbruksproblem utan någon som mår kasst.
Citera
2016-10-01, 12:53
Medlem
Citat:

Edit igen:

Haha du har snurrat till det med sidnumret också Sidan 223 är en bild på Lottas fot.

Jag har inte snurrat till något, utan sid 223 är det på sidräknaren och inte den förtryckta sidan i protokollet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in