2016-09-30, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Nä en kvinna i 70-års åldern tar stöd när hon skall kliva ner för ett trappsteg..... Helt klart hon är döende - strunta i att hon klarat en diektsend lång debatt i teve nyss.....

Snälla nån - lägg ner. Clinton har inga exceptionella hälsoproblem. Pröva att ta av foliehatten!!!
Clinton är 69. Min mor är 76. Min mor har aldrig kollapsat i hela sitt liv vad jag känner till. Hon kan gå i vilken trappa som helst, men har problem när snöröjningen inte fungerar och när gatan är helt isbelagd så kan hon inte gå till affären. Hon kan hålla konversationer i timmar utan att avbrytas av hostattacker.

I den länkade videon ser Clinton ut att vara tio år äldre än min mor, även om ansiktet är mindre rynkigt. Hon är svårt sjuk och kommer inte att överleva en hel mandatperiod.
Senast redigerad av Friherr 2016-09-30 kl. 22:44.
2016-09-30, 22:44
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Clinton är 69. Min mor är 76. Min mor har aldrig kollapsat i hela sitt liv vad jag känner till. Hon kan gå i vilken trappa som helst, men har problem när snöröjningen inte fungerar och när gatan är helt isbelaggd så blir kan hon inte gå till affären. Hon kan hålla konversationer i timmar utan att avbrytas av hostattacker.

I den länkade videon ser Clinton ut att vara tio år äldre än min mor, även om ansiktet är mindre rynkigt. Hon är svårt sjuk och kommer inte att överleva en hel mandatperiod.
Struntprat. Clinton är i utmärkt form vilket debatten visade. Att hon tar stöd i några trappsteg är normalt för en kvinna i 70-årsåldern. Vad kollapsen beträffar så - ja lunginflammation och värme är ingen bra kombination ens för en medelålders... Hosta kan vem som helst ha en dag.

Pröva att ta av foliehatten kanske?
Senast redigerad av Clodius 2016-09-30 kl. 23:04.
2016-10-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Hur tyckte du Clinton kändes under debatten?
Om jag återigen jämför med min mor så tror jag hon hade klarat det bättre än Clinton om hon hade sysslat med politik de senaste 40 åren.

Vad jag observerar när det gäller Clinton är en viss svarslatens vid flera tillfällen. Sådan svarslatens ser jag inte hos min mor även om jag ser tydliga ålderstecken hos henne. Detta gör mig övertygad om att Clinton inte är frisk.

För tydlighetens skull vill jag säga att Trump också visar ålderstecken. Ingen av dem är egentligen lämplig för presidentämbetet men Clinton är definitivt olämplig.
2016-10-01, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Ryktas om att Hillary ger upp Florida.

Jag har tänkt det ett tag. Trump drar verkligen fulla hus i Florida och känns inte som att det är någon ide för Hillary fortsätta här.
2016-10-01, 10:38
Medlem
heiss avatar
Är det inte helt ofattbart dumt av Hillary som i hemlighet har lobbat för fracking utrikes???
Nuff said känner jag, men självklart skulle det pumpa ut mer olja på världsmarknaden och risk för katastrofala miljökonsekvenser i utvecklingsländer.

https://theintercept.com/2016/05/23/hillary-clinton-fracking/

Citat:
BACK IN APRIL, just before the New York primary, Hillary Clinton’s campaign aired a commercial on upstate television stations touting her work as secretary of state forcing “China, India, some of the world’s worst polluters” to make “real change.” She promised to “stand firm with New Yorkers opposing fracking, giving communities the right to say ‘no.’”

The television spot, which was not announced and does not appear on the official campaign YouTube page with most of Clinton’s other ads, implied a history of opposition to fracking, here and abroad. But emails obtained by The Intercept from the Department of State reveal new details of behind-the-scenes efforts by Clinton and her close aides to export American-style hydraulic fracturing — the horizontal drilling technique best known as fracking — to countries all over the world.
2016-10-01, 10:52
Medlem
Relays avatar
jag skulle inte vilja ha en president som inte kan hålla huvudet kallt, och och tappa humöret så lätt som Trump gör. Clinton ägde honom under hela debatten. Särskilt när hon avslöjade att han inte betalat skatt och därmed inte bidragit till det almänna som vi alla är beroende av. Sedan sa han att han var smart genom inte att betala skatt i Sverige skulle blivit hängd i tidningarna över detta.
2016-10-01, 11:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Clinton är 69. Min mor är 76. Min mor har aldrig kollapsat i hela sitt liv vad jag känner till. Hon kan gå i vilken trappa som helst, men har problem när snöröjningen inte fungerar och när gatan är helt isbelagd så kan hon inte gå till affären. Hon kan hålla konversationer i timmar utan att avbrytas av hostattacker.

Har din mamma haft lunginflammation, feberkramper och samtidigt försöker bli USA´s president?
Ska jag låta mig svara åt dig?
Eller ska vi bara konstatera ett nej där?

Sen förstår jag inte hur gammal man ser ut och vara, ska vara nått att diskutera ens.
Men om vi måste, så kanske vi ska titta på Trump också.
2016-10-01, 11:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
jag skulle inte vilja ha en president som inte kan hålla huvudet kallt, och och tappa humöret så lätt som Trump gör. Clinton ägde honom under hela debatten. Särskilt när hon avslöjade att han inte betalat skatt och därmed inte bidragit till det almänna som vi alla är beroende av. Sedan sa han att han var smart genom inte att betala skatt i Sverige skulle blivit hängd i tidningarna över detta.
Den oberäknelighet som uppvisar ibland, är ett karaktärsdrag som inte är speciellt bra att ha som president.
Undrar hur han reagerar när han kommer in i politikens kvarnar, och helt plötsligt får ett tok nej på sig.
Vad kommer han göra, och vad blir konsekvensen av hans agerande efter detta.
2016-10-01, 11:09
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Särskilt när hon avslöjade att han inte betalat skatt och därmed inte bidragit till det almänna som vi alla är beroende av. Sedan sa han att han var smart genom inte att betala skatt i Sverige skulle blivit hängd i tidningarna över detta.
Han har inte gjort något olagligt, till skillnad från Apple och många andra multinationella storföretag.

https://www.theguardian.com/business/2016/aug/30/apple-pay-back-taxes-eu-ruling-ireland-state-aid

Kul att du drar in Sverige, var går skattepengarna i Sverige?? 7% av budgeten går till migrationsverket!! Mer än polis och försvar tillsammans, vem fanimig vill skänka bort mer pengar till staten än vad man behöver?

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Har din mamma haft lunginflammation, feberkramper och samtidigt försöker bli USA´s president?
Ska jag låta mig svara åt dig?
Eller ska vi bara konstatera ett nej där?

Sen förstår jag inte hur gammal man ser ut och vara, ska vara nått att diskutera ens.
Men om vi måste, så kanske vi ska titta på Trump också.
Hade du rekommenderat din mamma försöka bli USAs president om det händer henne regelbundet??
Senast redigerad av heis 2016-10-01 kl. 11:47.
2016-10-01, 11:49
Medlem
E.Merckxs avatar
Ny ljudtape, som vad jag förstår, Gary Johnsons kampanj har släppt, man får ju ge Häxan lite ++ där.

Hillary Clinton Leaked Audio Calling Bernie Sanders Supporters Losers & How to Target Them for Votes

https://www.youtube.com/watch?v=t3Ds-CNIsD4

Bernie Sanders visste vad han gjorde först stal han förlorarnas pengar och nu kampanjar han med Häxan för att vinna de ungas röster, undra hur mycket han får av Clinton Fundation?

Kolla videon när Häxan sitter som en robotsäl bakom Sanders, vad är det för fel på henne?

Hillary Clinton's ROBOT SEAL CLAP (VIDEO) Sparks Yet More CONSPIRACY Theories About Her HEALTH!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=gMbtGwxr0p0
2016-10-01, 12:06
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Clodius skrev

Nä en kvinna i 70-års åldern tar stöd när hon skall kliva ner för ett trappsteg..... Helt klart hon är döende - strunta i att hon klarat en diektsend lång debatt i teve nyss.....

Snälla nån - lägg ner. Clinton har inga exceptionella hälsoproblem. Pröva att ta av foliehatten!!!

Ha, ha. Undra vem det är som behöver glänta på foliehatten och släppa in lite strålar från verkligheten.

Citat:
Clinton är i utmärkt form vilket debatten visade.

Utmärkt form?

Boston Bobblehead @DBloom451

Ya she's totally healthy! She should put out a fitness video! 😂 #SickHillary

https://twitter.com/DBloom451/status/781968158273986560

Hon ser ju helt fallfärdig ut. Host, host, host, alla förstår ju att hela pneumonia grejen är fake. Häxan börjar hosta så fort hon anstränger sig.

Kolla på hennes ögon.

https://twitter.com/HalleyBorderCol/status/781870749468491776
2016-10-01, 12:45
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Kolla på hennes ögon.

https://twitter.com/HalleyBorderCol/status/781870749468491776
Grå starr?

Har hon förklarat sina hostningar förresten?? Som såklart inte är pneumonia, då de kommer lika ofta som regnet.

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/09/30/hillary-clinton-really-hard-woman-tough-likable/?utm_source=facebook&utm_medium=social

Citat:
Hillary Clinton says she struggles with appearing both tough and likable while being the first woman nominated by a major party as a presidential candidate.
I think it’s really hard to be honest,” she said in response to a question from singer Mary J. Blige on her Apple TV show The 411.
Senast redigerad av heis 2016-10-01 kl. 13:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in