Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
Men frågan är legitim, vill han verkligen bli president och med dessa twittts i åtanke?
Svaret måste väl bli ja, men varför då göra så, eller tror man detta ska ge mer röster.
Man kan ju verkligen undra.
Jag undrar om han inte har något substansproblem eller nån komplicerad psykisk åkomma.
Som manifesterar sig framåt kvällning/natt.
Eller finns det andra möjliga anledningar till tappa huvudet på detta sätt?
Trump vill att Clintonröstare ska vara så få som bara möjligt: leder hon motiverar det färre till att rösta.
Trump vill vara underdog: motiverar flera att rösta på honom, han har ju enorm entusiasm bland sina väljare.
VARJE gång han lett i undersökningarna har han gjort något konstigt för att tappa lite mark.
Varje gång han tappat i mark återhämtar han det.
Han visade på väldigt mycket självkontroll i debatten och kanske lite sluddrigt, gick ändå och vann lite om man skrapade på det med underliggande motiv.
Allt han har gjort hittills är för att vinna, vad skulle ändras nu? Tror han själv att han inte skulle klara av ämbetet fast en sjuk gammal kärring skulle klara det?
Njaaa, jag köper det inte, jag tror stenhårt på att det finns väldigt goda underliggande orsaker till allt. De är kanske inte glasklara just nu, men de kommer.
Han var i min smak dålig/inte bra i debatten, men tror man verkligen att det var hans toppnivå? Knappast, han kommer bli bättre till nästa och bäst i sista, eller kanske lam i andra också för att dunka på allt i sista.
Han ska ju också spendera 160miljoner dollar på reklam nu in i det sista om jag inte minns helt fel.
Han sa också att media kommer kalla honom mister brexit= Hans tanke är att ligga under i pollsen till han vinner valet? Eller var det bara något han sa där och då?