2016-09-29, 17:02
Medlem
Wretch32s avatar
Sweshoppen nere eller bara strul?
2016-09-29, 17:17
Moderator
Morfar-52s avatar
Att gröna och röda shoppar är OnT. Att spekulera om användares ev. delaktighet i shoppar är OT som raderats./mod
2016-09-29, 19:38
Medlem
Harrison_Fords avatar
Någon som vet hur det är med narcos? Jag får ingen svar på deras mail.
2016-09-30, 11:12
Medlem
Walvaters avatar
Min flickvän beställde nyligen från RC24. Ordern blev "shipped" i tisdags, och nu är det fredag, och ännu har inget dykt upp. De påstår att leveranstiden är 1-2 arbetsdagar, och således borde det vara framme nu. Är hon scammad eller vad fan är det som händer?

En stor fet RÖDING till Sweshoppen. Har beställt 5 gubbar tjack från dem, och betalade för två veckor sedan, och ingenting har kommit.
2016-09-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Men beställde du nyligen då ? Men alla reagerar nog olika som du säger.
Fick inget idag så hoppas på imorgon. Första linorna ger mer än dom 10+ linorna man drar sen där efter, synd för det går åt mycket av kristallen bara. Får se om 5g räcker 2 dygn denna gång
Hehe det var när 4-CMC kom precis, säkert över 1 år sedan, vart gravt handikappad i tal och skrift i flera dagar efteråt vill jag minnas. Samma med 4-FA, är det nåt speciellt i dom man reagerar på kanske, fluor? Eller är det den ofantliga kicken som sätter spår

Jävlar du, blir du inte ruskigt skev i flera dagar efter ett 2 dagars race på 3-CMC?

Orre; ser fram emot en utförlig rescension
2016-09-30, 12:29
Medlem
rcbolagets 3-cmc är top notch spöar gammla batchen
2016-09-30, 14:52
Medlem
Walvaters avatar
Tar tillbaka detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Min flickvän beställde nyligen från RC24. Ordern blev "shipped" i tisdags, och nu är det fredag, och ännu har inget dykt upp. De påstår att leveranstiden är 1-2 arbetsdagar, och således borde det vara framme nu. Är hon scammad eller vad fan är det som händer?

Det var strul, men det var postkontorets fel. RC24 skötte sin del av leveransen oerhört effektivt.
2016-09-30, 19:37
Avslutad
Citat:
Tar tillbaka detta:

Det var strul, men det var postkontorets fel. RC24 skötte sin del av leveransen oerhört effektivt.

Skönt att det löste sig!
sweshoppen då, fortfarande inget från dem? Har du mejlat dem och frågat?
2016-10-01, 02:03
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Skönt att det löste sig!
sweshoppen då, fortfarande inget från dem? Har du mejlat dem och frågat?

De påstår att de skickat ett nytt paket idag. Så på onsdag borde jag rimligtvis ha fått det ifall det stämmer.
2016-10-01, 06:34
Avslutad
Citat:
De påstår att de skickat ett nytt paket idag. Så på onsdag borde jag rimligtvis ha fått det ifall det stämmer.

Ok får hålla tummarna då! Hoppas du får det, är ganska sugen på deras affe!
2016-10-01, 09:40
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ok får hålla tummarna då! Hoppas du får det, är ganska sugen på deras affe!
Kan rekommendera Sna**a sk*r annars om du vill ha snabb leverans och bra tjack. Om du får mer problem med shoppen du beställde ifrån.
2016-10-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Kan rekommendera Sna**a sk*r annars om du vill ha snabb leverans och bra tjack. Om du får mer problem med shoppen du beställde ifrån.

Tjenare. Är själv ute efter samma sak. Brukar köra på karamellkungen men sidan är nere ser det ut som. Hade man kunnat få fulla adressen till shoppen du syftade på ?

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in