Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-30, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Trump borde jobba på att bli mer samarbetsvillig!Hans egna vänder honom ryggen.Dåligt ledarskap!Hur jävligt kommer han inte få det när alla hatar honom?Kommer han lyckas få igenom nåt öht?

Nu hittar du bara på, han är ju en uppenbar ledare. Men jag håller dock med dig i en sak, eftersom att Paul Ryan och McConnell fortfarande finns i Huset så kan det bli svårt att jobba med dom ja, eftersom att dom ständigt arbetat emot folkets vilja och jobbar för lobbyisterna och Wall St. :P

Trump får Ryan att se ut som en bebis, så det ska nog inte bli så svårt att få honom att göra som Trump säger. annars kan han väl sparka ut Ryan tror jag, iallafall som speaker.
2016-09-30, 16:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Nu hittar du bara på, han är ju en uppenbar ledare. Men jag håller dock med dig i en sak, eftersom att Paul Ryan och McConnell fortfarande finns i Huset så kan det bli svårt att jobba med dom ja, eftersom att dom ständigt arbetat emot folkets vilja och jobbar för lobbyisterna och Wall St. :P

Trump får Ryan att se ut som en bebis, så det ska nog inte bli så svårt att få honom att göra som Trump säger. annars kan han väl sparka ut Ryan tror jag, iallafall som speaker.
Om du ska plundra o skövla så behöver du väl ha folk(pengar)på din sida?Trump har ju målat in sig i ett hörn.I värsta fall väntar de ut och blockerar honom i 4 år!
2016-09-30, 16:43
Medlem
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 20 minför 20 minuter sedan
The people are really smart in cancelling subscriptions to the Dallas & Arizona papers & now USA Today will lose readers! The people get it!

Det är lite diktator vibbar från Trump ingen får gå emot honom.
2016-09-30, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Donald J. Trump ‏@realDonaldTrump 20 minför 20 minuter sedan
The people are really smart in cancelling subscriptions to the Dallas & Arizona papers & now USA Today will lose readers! The people get it!

Det är lite diktator vibbar från Trump ingen får gå emot honom.
Vågar inte ens tänka på hur mycket Putin kommer lura korkade narcissisten Trump.
2016-09-30, 17:12
Medlem
Citat:
Vågar inte ens tänka på hur mycket Putin kommer lura korkade narcissisten Trump.

Korkad? Du menar Hillary antar jag? PK-svennarna gillar inte någon som tror något om sig själva! Förklara gärna hur detta är diktator vibbar?
2016-09-30, 17:13
Medlem
Citat:
Jag gillar inte Clinton.Jag avskyr Trump!Jag kan inte förstå motståndet mot att ha en psykopat som Hillary som troligtvis kommer röja fiender ur vägen framför en narcissist som inte vill kriga?

Så du ogillar Trump för att du vill ha krig? Ok... Bra att du erkänner!
2016-09-30, 17:13
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:

Ja det är väl igen slump att Putin supportar Donald Dumb. Hellre en idiot som motståndare än en kompetent ledare.
2016-09-30, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Så du ogillar Trump för att du vill ha krig? Ok... Bra att du erkänner!
Jag tror att krig är oundvikligt!Tror du Trump lyckas anfalla rätt land?Bush klantade sig ju!
2016-09-30, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Ja det är väl igen slump att Putin supportar Donald Dumb. Hellre en idiot som motståndare än en kompetent ledare.
Just därför jag inte begriper dessa patrioter och amerikavänner som stödjer Trump!
2016-09-30, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Patobranco
Korkad? Du menar Hillary antar jag? PK-svennarna gillar inte någon som tror något om sig själva! Förklara gärna hur detta är diktator vibbar?
Tror du verkligen Trump har en sportslig emot Putin?USA har ju redan slagit Sovjet så jag ser ingen nytta med att bygga upp det ryska imperiet igen!Du förstår vad jag menar.
2016-09-30, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Så Hillary anser du är kompetent? Hon har bara satt hela mellanöstern i eld och pajjat Libyen för en lång tid framöver... PK-folk är så korkade.
2016-09-30, 17:26
Medlem
Citat:
Jag tror att krig är oundvikligt!Tror du Trump lyckas anfalla rätt land?Bush klantade sig ju!

Så du vill ha ett krig mellan USA och Ryssland? Du erkänner alltså att Hillary vill kriga därför vill du hellre ha henne som president? Trump kommer vilja fokusera mer på USA, varför skulle inte folket där då rösta på honom? Du hatar USA antar jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in