2016-09-30, 00:20
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Känns helt overkligt att se Hillary Clinton som president i USA.

Men inte Trump? Tycker det känns overkligt att han ens finns med på en lista över tilltänkta presidenter. Om jag ska vara krass...
Citera
2016-09-30, 00:25
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Men inte Trump? Tycker det känns overkligt att han ens finns med på en lista över tilltänkta presidenter. Om jag ska vara krass...

Hela valet och alla hundratals konspirationer gör detta till en fars, som att titta på fake wrestling. Men det piggar ju upp måste jag medge, Svenska ankdammen har jag inte mycket övers för men detta följer man med lättnad. Den ena är mer korrumperad än den andre, och folk inom politiken bokstavligen går över lik för att komma högre upp.
Citera
2016-09-30, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Troligen måste ett mirakel till för Trump nu.

Men hallå? Är du helt blind inför hur lätt opinionsundersökningarna skiftar? Utifrån det resonemanget har Trump redan förlorat valet sådär 5 gånger....
Citera
2016-09-30, 01:52
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Hela valet och alla hundratals konspirationer gör detta till en fars, som att titta på fake wrestling. Men det piggar ju upp måste jag medge, Svenska ankdammen har jag inte mycket övers för men detta följer man med lättnad. Den ena är mer korrumperad än den andre, och folk inom politiken bokstavligen går över lik för att komma högre upp.
Det är därför det behövs en fräsch kandidat med egen plattform och modiga policys som går mot den orkeslösa strömmen! Michigan har Amerikas hopp om framtiden på sina vallistor och det är Dr. Kyle Kopitke!!!
Citera
2016-09-30, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oingoboingo
Nej, det är en daglig uppdatering.
Ja men det innebär inte att varje dags uppdatering och hur opinionen därefter ser ut endast bygger på data från dagen innan, det är fortfarande en sammanställning av data från ca. en vecka tillbaka.
Citera
2016-09-30, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shelby
Ja men det innebär inte att varje dags uppdatering och hur opinionen därefter ser ut endast bygger på data från dagen innan, det är fortfarande en sammanställning av data från ca. en vecka tillbaka.

Njae, jag har förstått det som att det är medelvärdet av de dagliga svaren under gångna veckan, dvs ett 7-dagarsfönster som flyttar sig framåt dag för dag. (men rätta gärna om jag har fel!)

Eftersom det nu gått flera dagar sedan debatten borde "Trumps katastrofinsats" - i vad mån den nu var det, i folkets ögon - synas tydligt. Men istället pekar trenden åt rakt motsatt håll.
Citera
2016-09-30, 14:38
Medlem
Sperssons avatar
.
Världen behöver någon som kan gå emot etablissemanget och sparka ut invandrare som inte bidrar till det amerikanska samhället.

Det skulle få fler av världens ledare att våga göra samma sak.
Citera
2016-09-30, 15:14
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Världen behöver någon som kan gå emot etablissemanget och sparka ut invandrare som inte bidrar till det amerikanska samhället.

Det skulle få fler av världens ledare att våga göra samma sak.
Mexikanerna håller ju uppe hela frukt och grönt området.
Och tänka mig en hel del uppassnings jobb som tex sköta hus, gräs och pool.
Men visst några kan du säkert hitta som inte gör nått, men åker dom ut.
Så är det många som kommer få problem och dessa områden.

Nått du inte får glömma vid ett sådant uttalande.
Citera
2016-09-30, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oingoboingo
Njae, jag har förstått det som att det är medelvärdet av de dagliga svaren under gångna veckan, dvs ett 7-dagarsfönster som flyttar sig framåt dag för dag. (men rätta gärna om jag har fel!)

Eftersom det nu gått flera dagar sedan debatten borde "Trumps katastrofinsats" - i vad mån den nu var det, i folkets ögon - synas tydligt. Men istället pekar trenden åt rakt motsatt håll.
Hur den pekar idag var inte det jag tog upp när du postade undersökningen i tisdags Nu är dess innehåll däremot av större relevans men fortfarande har det inte gått en vecka.
Citera
2016-09-30, 18:16
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Vad skulle få er trumpare att vända sig emot Trump?

Inget, eftersom valet är Hillary och inget annat.
Vad är så fantastiskt med Hillary? gärna en detaljerad förklaring, jämfört med Trump.
(retorisk fråga eftersom jag har frågat detta till dig förut och du vet inte)

Trist att debatten gick sådär, Hillary kommer inte bli någon höjdare som president, men hon har erfarenhet, det får man ge henne.

Hoppas att Trump kan prestera bättre de två andra debatterna.
Jag tror bland Latinos har han mycket att hämta, han borde komma med något till dessa, tex i den sista debatten.
Senast redigerad av Tarstan 2016-09-30 kl. 18:19.
Citera
2016-09-30, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Inget, eftersom valet är Hillary och inget annat.
Vad är så fantastiskt med Hillary? gärna en detaljerad förklaring, jämfört med Trump.
(retorisk fråga eftersom jag har frågat detta till dig förut och du vet inte)

Trist att debatten gick sådär, Hillary kommer inte bli någon höjdare som president, men hon har erfarenhet, det får man ge henne.

Hoppas att Trump kan prestera bättre de två andra debatterna.
Jag tror bland Latinos har han mycket att hämta.
Inget är fantastiskt men Trump är en fara för att han är just Trump.Det går bara inte att ha nån som han som ledare.Bert Karlsson på sterioider! Bert var ju invandringskritisk men tjänar storkovan på invandringen nu!Vad annat bryr sig dessa människor om än pengar eller sig själva?
Citera
2016-09-30, 21:51
Medlem
whosyourdaddys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baradino
Menar du att Clinton drar in mer pengar än Trump? Ilskan mot de eventuella förtjänster Clinton har haft genom Clinton foundation borde väl vara en fis i havet mot vad Trump kommer tjäna på sitt företag. Eller försvinner jävet med hans barn som företagsledare?
Han gör business, hon tar mutor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in