2016-08-04, 13:28
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ta din kommunistsmörja någon annanstans, tror det finns en bra plats i konspirationsforumet.
Påstår du att Irans regering ljuger när de säger att de ska förinta Israel och USA? Mörda varenda jude i hela världen. Menar du att de ljuger? Hur kan man överhuvudtaget sluta någon form av avtal med en motpart som ljuger? Eller som verkligen menar att denne kommer att förinta dig? Det går bara om man mutar Hitlary med mångmiljonbelopp, och om hon komplett evakuerar all form av kontakt med massmedia. Inga frågor är tillåtna till Erdogan, Hillary eller Kim Jung Ill.
Citera
2016-08-04, 13:31
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Påstår du att Irans regering ljuger när de säger att de ska förinta Israel och USA? Mörda varenda jude i hela världen. Menar du att de ljuger? Hur kan man överhuvudtaget sluta någon form av avtal med en motpart som ljuger? Eller som verkligen menar att denne kommer att förinta dig? Det går bara om man mutar Hitlary med mångmiljonbelopp, och om hon komplett evakuerar all form av kontakt med massmedia. Inga frågor är tillåtna till Erdogan, Hillary eller Kim Jung Ill.

Har du bevis för att Iran har kärnvapen, att de har fått kärnvapen eller något annat liknande?

Hoppas du en vacker dag erkänner att du är den kommunist du verkligen är för du är så falsk det går att bli.
Citera
2016-08-04, 13:46
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Du är sjuk i huvudet och saknar uppenbart förmåga att tänka två steg framåt. Du är diskvalificerad att diskutera vidare.
Håller med. Det krävs dussintals kärnvapen för att skydda oss från Nordkorea. Ett par skulle bara reta dem.

Jag utgår från att det är Obamas och Hillarys plan att göra så. De bara vägrar prata om det.

Självklart måste en kärnvapenmakt tala om hur den är beredd att använda sina kärnvapen. Man har kärnvapen för att använda dem, och sedan sovjetkommunismens förnedrande självmisslyckande, så finns inte längre MAD-doktrinen. Numera handlar kärnvapen om att förstärka konventionella militära insatser, och det lär behövas gentemot de fradgande religiösa galningarna i hela Mellanöstern.

Det är andra tider nu! Kalla kriget har vunnits. Freden efter det förlorades. Helt andra villkor, kärnvapen är inte en viktig fråga som den var på 1980:talet. Visst kommer enstaka kärnvapen att användas här och där, no big deal.
Senast redigerad av Fri 2016-08-04 kl. 13:48.
Citera
2016-08-04, 15:54
Avslutad
Om Trump vinner så blir det ett ytterligare Brexit.

Resultatet är följande:
Rika förlorar.
Politiker förlorar.
Journalister förlorar.
Propagandaminsteriet förlorar.
Europeiska Unionen förlorar.
Wallstreet förlorar.

Sedan kommer vänstern gnälla på Trump varför han är emot Wallstreet.
Citera
2016-08-04, 19:27
Avslutad
https://www.facebook.com/DonaldTrump/posts/10157433568640725

Citat från Clinton:

Citat:
"Donald Trump want to cut taxes for the upper class.....

[]

It's time to get equal....

[]

Let's rise the taxes for the middle class"

Och bäst av allt! Warren Buffett är i bakgrunden och buar INTE när Clinton säger att Trump vill sänka skatterna för de rika, när dem andra buar. Sedan när Clinton säger att hon vill höja skatten för medelklassen så jubar alla....och Buffett sitter tyst och finar.....

Jag undrar vem som har de dummaste väljarna....
Citera
2016-08-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david.johnson.wisconsin
Wow kollar du ens på Secular Talk (kyle kulinski)? Wow du är ju helt efter. Kyle Kulinski och jag är i linje med våra åsikter. Som jag sa Shillary SUGER, men Trump är en PSYKOPAT och IDIOT. om du ens kollar på Secular Talk liiiiite, så kanske du vet mer.

Du formulerar dig som ett mongo, men jag antar att ni PK-patrask inte kan tänka klart. Varför detta hat mot Trump? Tror du på fullaste allvar att han skulle använda kärnvapen? Du måste skämta
Citera
2016-08-04, 19:55
Medlem
Skafferns avatar
Hillary verkar ha någon slags allvarlig hjärnskada
https://youtu.be/2Ojeiby_l7E
Eller är kärringen endast besatt eller drogberoende?
Citera
2016-08-04, 20:46
Avslutad
Är det bara jag som tycker att Clintons röst låter mer som en dyster psykisk kvinna som har gjort en dålig affär och förlorat allt, sitter på en bar och dricker whiskey och pratar om sitt före detta liv när hon var lyckad och framgångsrik?

Hon kommer från Chicago. Men dem talar inte så där.
Citera
2016-08-04, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Video om Hillarys beteende

https://www.youtube.com/watch?v=OqbDBRWb63s

Tråkigt beteende helt enkelt. Jag tycker Trump är betydligt mycket skönare och talar mer ur hjärtat.
Citera
2016-08-04, 22:34
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tråkigt beteende helt enkelt. Jag tycker Trump är betydligt mycket skönare och talar mer ur hjärtat.
Sant! Hillary verkar mer vilja köra med någon slags okänt kroppsspråk med huvudet och ögonen framförallt.
Tyvärr är det antagligen bara de hjärnskadade och de med tourettes som begriper vad hon vill säga.
Kolla bara den, antagligen inskränkta republikanska reporterns, blick när Hillary börjar sin headshake!
Citera
2016-08-05, 04:31
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Demokraterna har nu inte bara upprepat Watergate utan även Irangate.
Citera
2016-08-05, 04:50
Medlem
Fris avatar
Hillarys problem är att hon inte accepterar, eller klarar av, rollen som mormor eller som stål-lady. Thatcher skulle ha slagit Trump. Hillary försöker vinna genom att hålla sig undan och köpa attack ads för en miljard dollar, som bara angriper Trumps ytligheter och ger honom ännu mer mediatid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in