2016-09-30, 12:12
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evertonian
Balotellis inform ger mig ligatitlar
Så grym alltså? Riktigt sugen på att köpa honom, mest för han är FIFA-legend sen FIFA 13-tiden
Citera
2016-09-30, 12:15
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Fick hem standard edition som jag hade förbokat igår. Fick däremot inte hem någon kod som ska ge mig draft tokens eller exklusiva kits. Hur får jag dessa?
Jag beställde från Spelbutiken, fick koden dagen innan på mail
Citera
2016-09-30, 12:15
Medlem
Spelet lika segt som 16.
Extrema buttondelays i passningsspelet.
Spelarna e helt retarded vid lång och kortlinje.
Sen kan man inte dribbla längre. Sjukt sega spelare.
Citera
2016-09-30, 12:21
Medlem
Bongbengtssons avatar
Hur fungerar medarbetarkorten? Lägger dom i laget och finns för alla spelare?
Citera
2016-09-30, 12:29
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Jag beställde från Spelbutiken, fick koden dagen innan på mail
Jag beställde också därifrån. Var det någon speciell utgåva du köpte från dem? Jag valde vanliga Deluxe Edition men har inte fått några extra koder förutom de 20 FUT-paketen.
Citera
2016-09-30, 12:41
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Jag beställde också därifrån. Var det någon speciell utgåva du köpte från dem? Jag valde vanliga Deluxe Edition men har inte fått några extra koder förutom de 20 FUT-paketen.
Köpte standard så det var koden för 5 draft tokens jag fick
Citera
2016-09-30, 13:23
Medlem
tugboatbobs avatar
Hur har ni fått era draft-tokens att fungera? Jag har dom liggande i "kö" på mitt Xbox one och när jag använder den så startar den om FIFA och inget mer händer? Är lost
Citera
2016-09-30, 13:25
Medlem
Tradeat upp mig till 220k sen igår. Det är verkligen säljarnas marknad just nu. Köpa premiumguld pack lönar verkligen sig myntmässigt för tillfället.
Citera
2016-09-30, 13:36
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Tradeat upp mig till 220k sen igår. Det är verkligen säljarnas marknad just nu. Köpa premiumguld pack lönar verkligen sig myntmässigt för tillfället.

Vet inte om jag kan hålla med dig där! köpa premiumpack för 7500 coins lönar sig sällan imo! fifapoints all the way för mig haha
Citera
2016-09-30, 14:16
Medlem
Vill ha ett supertips på en bra och skön lirare till Ultimate Team. Jag har dem senaste åren alltid köpt Evertons Barkley, tycker han är grym att ha som COM . Finns ingen skönare jag har haft på den positionen. Någon annan som har något härligt tips på en billig lirare som är grymt skön att lira med .!! ... Har ju inte börjat med FUT än då man var tvungen att testa "The Journey" . ...va skoj faktiskt .
Citera
2016-09-30, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anden4444
Vill ha ett supertips på en bra och skön lirare till Ultimate Team. Jag har dem senaste åren alltid köpt Evertons Barkley, tycker han är grym att ha som COM . Finns ingen skönare jag har haft på den positionen. Någon annan som har något härligt tips på en billig lirare som är grymt skön att lira med .!! ... Har ju inte börjat med FUT än då man var tvungen att testa "The Journey" . ...va skoj faktiskt .

Moses Simon
Jerry Mbakogu
Leon Bailey
Godsfred Donsah
Citera
2016-09-30, 14:35
Medlem
Aritzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro

Du får jättegärna hjälpa mig och tipsa mig hur man gör...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in