2016-09-30, 08:47
Medlem
Hur gör jag för att spela online mot andra spelare världen över?
Har XBOX ONE + Live etc....men var hittar jag menyn för att spela online?
Fick upp nåt felmeddelande om "du kan inte spela detta med din profil" el liknande....
Är det ett EA Sports- inlogg som fattas?

Hur gör man??
Citera
2016-09-30, 09:01
Medlem
Marodants avatar
Någon som vet varför Alexander Isak inte är med i AIK?
Citera
2016-09-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av incomp
Hur gör jag för att spela online mot andra spelare världen över?
Har XBOX ONE + Live etc....men var hittar jag menyn för att spela online?
Fick upp nåt felmeddelande om "du kan inte spela detta med din profil" el liknande....
Är det ett EA Sports- inlogg som fattas?

Hur gör man??

Fixat.
Citera
2016-09-30, 10:24
Medlem
ni som har laddat ner från PSN- hur lång tid tog det? såg att den ligger på 40gb och av tidigare upplevelser därifrån har det inte gått i bredbands hastighet, vill lira ikäll
Citera
2016-09-30, 11:34
Avslutad
skiten låser sig vid menyn och bara laddar...någon bra fix?

Nvm. Crossfire med AMD suger, funkar utan.
Senast redigerad av Tony_Tedeschi 2016-09-30 kl. 11:38.
Citera
2016-09-30, 11:56
Medlem
200ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marodant
Någon som vet varför Alexander Isak inte är med i AIK?

Det är han... Han är ratad 63
Citera
2016-09-30, 12:46
Medlem
Är det värt att köpa spelet online eller ska man hellre köpa i butik?
Citera
2016-09-30, 13:00
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
ni som har laddat ner från PSN- hur lång tid tog det? såg att den ligger på 40gb och av tidigare upplevelser därifrån har det inte gått i bredbands hastighet, vill lira ikäll

För mig tog det typ 40-45 minuter och jag har ett snabbt och bra internet. Jag kollade ett avsnitt av en TV-serie medans jag laddade ner så det gick hur smidigt som helst. Är ju en stor fil som sagt.
Citera
2016-09-30, 14:17
Bannlyst
Får fan inte pli på anfallsspelet online. Tar mig knappt in i straffområdet under matcherna, känns som att motståndaren mycket lättare kan stöta och sno bollen, samtidigt som typ hälften av passningarna blir för lösa eller går till fel adress. Vet inte om det är för att jag inte spelat på en 2-3 månader eller om det är nya matchmotorn som fuckar upp det för mig. Nån som löst ekvationen och har tips att dela med sig av?
Citera
2016-09-30, 14:22
Medlem
pantherTypeGs avatar
Återigen har EA GAMES misslyckats med AI:n. Det är ju inte ens kul att spela mot den. Man möter ett skitlag på "proffs" nivån i ultimate team och ALLA jävla spelare i motståndaren dribblar runt som Lionel Messi. Går ju inte att ta bollen ifrån de små fittorna, samtidigt som deras backar alltid är snabbare än mina anfallare. Kan de inte balansera AI:n så de måste lägga in sådana händelser?
Citera
2016-09-30, 16:09
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Får fan inte pli på anfallsspelet online. Tar mig knappt in i straffområdet under matcherna, känns som att motståndaren mycket lättare kan stöta och sno bollen, samtidigt som typ hälften av passningarna blir för lösa eller går till fel adress. Vet inte om det är för att jag inte spelat på en 2-3 månader eller om det är nya matchmotorn som fuckar upp det för mig. Nån som löst ekvationen och har tips att dela med sig av?

Jag vill slå ett slag för gammalt hederligt egoistiskt lir. Tycker det är väldigt lätt att ta sig igenom med en snabb teknisk spelare.
Citera
2016-09-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
För mig tog det typ 40-45 minuter och jag har ett snabbt och bra internet. Jag kollade ett avsnitt av en TV-serie medans jag laddade ner så det gick hur smidigt som helst. Är ju en stor fil som sagt.

drog ner spelet på ca 90 min från PSN fast nu ser installationen av spelet ut att ta flera dagar, det stod på 27% när det var nere och jag kan lira demo.. nu en timme senare är det på 31%

hur lång tid ska installationen ta egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in