2016-09-26, 16:59
Medlem
Bongbengtssons avatar
Hur går man tillväga för att klpa spelet via ett amerikanskt konto, vilka fördelar mer än att man kommer kunna spela tidigare finns det, blir spelet billigare?

Finns det risk att något fuckas upp om man gör på detta sättet?

Peace
Citera
2016-09-26, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Hur går man tillväga för att klpa spelet via ett amerikanskt konto, vilka fördelar mer än att man kommer kunna spela tidigare finns det, blir spelet billigare?

Finns det risk att något fuckas upp om man gör på detta sättet?

Peace
fördelarna =spela tidigare och spelet blir billigare

Du måste dock göra det amerikanska kontot som ditt primary!

Detta gäller PS4
Citera
2016-09-26, 17:45
Medlem
Bongbengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
fördelarna =spela tidigare och spelet blir billigare

Du måste dock göra det amerikanska kontot som ditt primary!

Detta gäller PS4

Tack man. Kickade ett pm till dig med ytterligare några frågor, hoppas ok.
Citera
2016-09-26, 17:54
Medlem
megaman9s avatar
Blir drygt sen när (ifall) du ska köpa Fifa points.
Då måste du logga in på det amerikanska kontot och köpa (ps4)
Citera
2016-09-26, 17:56
Medlem
Sitter på ett ganska så fett äkta lag värt cirkus 120k och är ganska förundrad över att priserna inte vill ge med sig och gå upp. Kanske helt sonika inte blir en jättestor ökning av priserna iår...
Citera
2016-09-26, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fut-torsk
Sitter på ett ganska så fett äkta lag värt cirkus 120k och är ganska förundrad över att priserna inte vill ge med sig och gå upp. Kanske helt sonika inte blir en jättestor ökning av priserna iår...
Spelet har inte släppts än, vilket innebär mindre coins på marknaden... Du kan vara lugn.
Citera
2016-09-26, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Blir drygt sen när (ifall) du ska köpa Fifa points.
Då måste du logga in på det amerikanska kontot och köpa (ps4)
Japp, det misstaget gjorde jag förra året. Det slutade med att jag fick köpa EU-versionen endå. Det blev dyrt att köpa FIFA år 2015. DONT DO IT.
Citera
2016-09-26, 18:15
Moderator
^Eazs avatar
Leveranser hör inte hemma i en tråd om ett spel och hur fan ska vi veta när ett spel levereras?
Kort sagt, OT raderat.
/Mod
Citera
2016-09-26, 18:19
Medlem
På mitt nedladdade fifa på mitt Xbox one står det att spelet släpps den 27/9 kl 06:00 AM. Jag aktiverade spelet på svenska, köpte Xbox one S FIFA 17 Bundle men bytte sedan till engelska. Verkar som att jag kommer att kunna spela imorgon?
Citera
2016-09-26, 18:41
Medlem
Här finns lite detaljer om The Journey. Verkar bara vara en säsong och ganska scriptat vad som kommer att hända. Hade hoppats på betydligt mer.

http://www.gamesradar.com/fifa-17-the-journey-spoilers-how-long-does-it-last-and-what-do-you-get-for-completing-it/
Citera
2016-09-26, 18:45
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalChase
Här finns lite detaljer om The Journey. Verkar bara vara en säsong och ganska scriptat vad som kommer att hända. Hade hoppats på betydligt mer.

http://www.gamesradar.com/fifa-17-the-journey-spoilers-how-long-does-it-last-and-what-do-you-get-for-completing-it/
Fyfan vad uselt om detta stämmer. Hoppas fortfarande på att teorin "att allt till Journey inte är släppt än" som någon nämnde i den här tråden. Eller att det kommer ut någon slags dlc senare.
Citera
2016-09-26, 19:01
Medlem
Är det någons fifa som har börjat pre-installerats på PS4? Har sett flera på andra forum inom EU som fått det nerladdat men min står det bara "waiting" på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in