2016-09-29, 18:49
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Jag fick uppfattningen att hon var otrogen i 8 år. Jag kan ha missuppfattat något men jag tror inte det.

"Lotta bodde dock kvar i sin lägenhet och Per trodde att de hade ett förhållande. Detta pågick i ca 8 år och fram till våren 2016. Per svarar på frågan att de sågs nästan varje dag och har ätit middagar tillsammans men de hade inget samliv."

Låter snarare som att de separerat och att Per hoppades och väntade på att Lotta skulle ändra sig.
Citera
2016-09-29, 18:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
"Lotta bodde dock kvar i sin lägenhet och Per trodde att de hade ett förhållande. Detta pågick i ca 8 år och fram till våren 2016. Per svarar på frågan att de sågs nästan varje dag och har ätit middagar tillsammans men de hade inget samliv."

Låter snarare som att de separerat och att Per hoppades och väntade på att Lotta skulle ändra sig.
Det verkar ju lite märkligt att Per skulle tro att de hade ett förhållande om inte Lotta lät honom tro det.
Citera
2016-09-29, 18:54
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Det verkar ju lite märkligt att Per skulle tro att de hade ett förhållande om inte Lotta lät honom tro det.

Vad har det med dödsmisshandeln på Lotta att göra?
Citera
2016-09-29, 18:58
Medlem
magpies avatar
Citat:

Deras kärleksförhållande verkade sakteliga ha övergått till ett vänskapsförhållande från Lottas sida. Hur kan man tro att "vi är ett par" när den ena parten flyttar ut och de inte har något samliv? Å andra sidan verkade Klotterbiffen fått för sig att han och Lotta hade en kärleksrelation.
Citera
2016-09-29, 19:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag fick uppfattningen att hon var otrogen i 8 år. Jag kan ha missuppfattat något men jag tror inte det.
Du har missuppfattat det. Han hoppades att de skulle bli ihop igen - vilket är skilt från att de var ihop.
Citera
2016-09-29, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du har missuppfattat det. Han hoppades att de skulle bli ihop igen - vilket är skilt från att de var ihop.
Tack för din fantastiska redogörelse över hur det ligger till. Nu kan jag gå och lägga mig igen.
Citera
2016-09-29, 19:35
Medlem
Detta är vidrigt, dock inte förvånad att aftonhoran går ut med bild för och efternamn när det gäller en svensk man.. det är VIDRIGT.. hoppas den där horan Martin Jonsson får de jobbigt på kåken..
Citera
2016-09-29, 19:47
Avstängd
karlinges avatar
Vet någon vad det är för fel på fittan som klämt ur den här och järnspettsmannen ur sin fitta? Något i genetiken stämmer ju onekligen ej.
Citera
2016-09-29, 19:51
Medlem
Finns det någon FUP? (Orkar inte bläddra igenom, och har försökt söka)
Citera
2016-09-29, 19:58
Medlem
Hoppas fittan blir ordentligt gangbangad på kåken
Citera
2016-09-29, 20:43
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Vet någon vad det är för fel på fittan som klämt ur den här och järnspettsmannen ur sin fitta? Något i genetiken stämmer ju onekligen ej.

Vad jag förstår så säger Martin att hans mor gjort sexuella saker på honom. Det står i Fuppen, hon kanske bara försökte stoppa tillbaka dom i muffen för att dom var så odugliga?!
Citera
2016-09-29, 20:48
Medlem
Disclosures avatar
Här har vi ett tydligt exempel på när dödsstraff bör inrättas. Den här killen kostar staten hutlöst mycket pengar genom att sitta i fängelse framöver. En liten spruta så vore killen borta för gott

Tyvärr så är väl hela samhället uppbyggt på att brott är nödvändigt, för att få hela samhällsapparaten att fungera

Oavsett hur Lotta var som person, så var hon värd mer än detta tragiska livsöde. Martin Jonsson, ditt satans otyg, hoppas du dör en långsam och plågsam död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in