Citat:
Ursprungligen postat av
Buffymylove
Jag använde ett filter

det finns på vanliga iPhones. och vattenfast eyeliner, som inte "blöder"
https://imageshack.com/i/pnSfzNQZj
En till bara för dig apan. Det är intressant hur du försöker få det till att alla som inte håller med dig antingen är fulgubbar eller att de ljuger. Du drar till med dåliga källor och använder dig själv som talesperson för andra kvinnor. Jag tycker att det är ett ganska märkligt beteende.
Finns gott om kvinnor i den här tråden som menar att kvinnor är intresserade av sex. Att du hävdar att samtliga av dessa är män är ju humor.
1) Okay. Du tycker inte att texten sitter för högt upp för att vara ett naturligt ställe att skriva på?
2) Nej det finns en del kvinnor här som inte håller med mig men de utger sig för att vara män. Jag brukar call out dem också.
3) Jag vet att du är en fulgubbe från sättet som du skriver på och de saker som du skriver om.
4) Jag skriver de saker som kvinnor inte vågar säga. Ingen vanlig kvinna kommer att gå ut och säga att hon inte gillar sex för att hon vet att hon riskerar att bli dumpad.
Citat:
Ursprungligen postat av
zaf69
1) Absolut inte, urvalet är helt för snävt och anon och besitter ingen substans. Jag kan ex. skaka fram 10 stycken som påstår motsatsen men för den skull ger det inte påståendet någon tyngd, det är fortfarande bara ett förvirrat påstående, inget annat.
2) Var skriver jag att de kvinnor du citerat är vilsna själar? Det kanske dom är men jag har aldrig påstått det. Känner du dom? Tror du dom är friska och befunnit sej i hälsosamma relationer utifrån vad dom skriver?
3) Samma belägg som du har när du generaliserar dina egna känslor och påståenden, det är som sagt bara påståenden.
4) Ha ha ha, så nu är du helt plötsligt ett undantag. Snart påstår du väl också att du njuter av sex och penetration för du är ju ett undantag. Din trovärdighet är inte så himla hög just nu.
1) Men det är fortfarande inte bara jag som säger det eller hur?
2) Jag vet att de är helt vanliga kvinnor som lever i helt vanliga relationer. För att jag vet att det är så kvinnor känner jag har hört det massor av gånger från kvinnor som jag har umgåtts med.
3) Men jag har backat upp mina påståenden med a) statistik b) kvinnor som säger samma sak.
4) Ja jag är ett undantag för att jag njuter av sex och penetration men det är en mental grej.