2016-09-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men det ger en viss tyngd när det är fler kvinnor som säger samma sak eller hur?

2) Sen får du förklara varför de här kvinnorna skulle vara vilsna själar? Varför är de inte helt vanliga kvinnor som säger som det är?

3) Vilka belägg har du för att jag har fel?

4) Jag personligen är inte intresserad av materiella saker men jag är ett undantag de flesta kvinnor får mycket mer njutning av materiella saker eller mat än av sex.

1) Absolut inte, urvalet är helt för snävt och anon och besitter ingen substans. Jag kan ex. skaka fram 10 stycken som påstår motsatsen men för den skull ger det inte påståendet någon tyngd, det är fortfarande bara ett förvirrat påstående, inget annat.

2) Var skriver jag att de kvinnor du citerat är vilsna själar? Det kanske dom är men jag har aldrig påstått det. Känner du dom? Tror du dom är friska och befunnit sej i hälsosamma relationer utifrån vad dom skriver?

3) Samma belägg som du har när du generaliserar dina egna känslor och påståenden, det är som sagt bara påståenden.

4) Ha ha ha, så nu är du helt plötsligt ett undantag. Snart påstår du väl också att du njuter av sex och penetration för du är ju ett undantag. Din trovärdighet är inte så himla hög just nu.
Citera
2016-09-29, 17:07
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Jämför med min bild här, http://www.imagebam.com/image/2ff645506973241 du kan se att,
a) texten på din bild blöder inte på huden (om du inte hypotetiskt använder en permanent marker men varför skulle nån göra det?).
b) den här gången ser handen oproportionerligt liten ut?
c) är inte bilden av för dålig kvalitet för att vara tagen med en mobil 2016? Använder du riktigt gamla bilder?
Jag har läst dina inlägg, Babianen, och du anklagar många för att vara troll. Varför? Känner du att dina sakargument tryter?
Citat:
Du implied att det som jag skriver inte stämmer. Du kan se att andra kvinnor skriver samma sak. Så vad är sannolikheten att jag har fel när det finns flera kvinnor som skriver samma sak?
Det är omöjligt att tala om sannolikhet med så få kvinnor som din "empiri". Du kan ingenting bevisa.
Citat:
1) Men det ger en viss tyngd när det är fler kvinnor som säger samma sak eller hur?
Nej. Ingen tyngd alls. Det där är någonting du kan använda för en kvalitativ studie. Vad som krävs för kvantitativa studier har du ingen aning om.
Citat:
4) Jag personligen är inte intresserad av materiella saker men jag är ett undantag de flesta kvinnor får mycket mer njutning av materiella saker eller mat än av sex.
Njuter inte av sex och inte av materiella ting. Men bara för att du inte finner njutning i livet gäller inte det alla kvinnor
Senast redigerad av -Emmanuel 2016-09-29 kl. 17:23.
Citera
2016-09-29, 17:09
Medlem
Citat:
Jämför med min bild här, http://www.imagebam.com/image/2ff645506973241 du kan se att,

a) texten på din bild blöder inte på huden (om du inte hypotetiskt använder en permanent marker men varför skulle nån göra det?).

b) den här gången ser handen oproportionerligt liten ut?

c) är inte bilden av för dålig kvalitet för att vara tagen med en mobil 2016? Använder du riktigt gamla bilder?

Buffys bild vinner bra mycket mer legitimitet än din bild. Hon skriver sitt nick och visar ansiktet, du döljer ansiktet och skriver inget på dej som visar att du är du.

Buffy 1- Babianen 0
Citera
2016-09-29, 17:24
Medlem
Custom_mades avatar
Jag tror snarare att det har med kvinnoförtryck att göra att många kvinnor inte vill "erkänna" eller verka som att de har en sexualitet eller ens gillar sex.

Många kvinnor jag mött har svårt att snacka om sex, verkar inte tycka att det är viktigt(annat mer vardagligt går före) och bara allmänt tråkiga, verkar inte ha några fantasier eller drömmar, eller fetischer, eller så vill de ej prata om det.

Jag tror säkerligen kvinnor är minst lika sexuella som män, men att vi(kvinnor OCH män) förtryckt och förtrycker kvinnors sexualitet, bara jämför med sexuella revolutionen och hur det börjar se ut idag igen, finns många som vill gå tillbaka till prydare tider.

Jag är inte en av de som tror att något så viktigt och vanligt som sexualitet är bra att tabubelägga, precis som alla andra lustar och viljor.
Citera
2016-09-29, 17:27
Medlem
jaybones avatar
Citat:

Du implied att det som jag skriver inte stämmer. Du kan se att andra kvinnor skriver samma sak. Så vad är sannolikheten att jag har fel när det finns flera kvinnor som skriver samma sak?

Jag har aldrig skrivit att du har fel i din upplevelse av världen. Jag har dock skrivit att ditt konto är ett trollkonto samt att du är sjuk i huvudet. Men det är nått helt annat.

Sanningen i ditt huvud är sanningen för dig i din värld.
Citera
2016-09-29, 17:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Eh?
Man kan tända på nånting som man tycker är fult. Tror du att folk som har sex med Göran Greider tycker att han är objektivt snygg, snyggare än Brad Pitt?
Citera
2016-09-29, 17:31
Medlem
Om tjejer gillar sex, varför är det så jäkla svårt att få sex?
Citera
2016-09-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V8kompressor

Antagligen för att de som du vill ha sex med inte attraheras av dej.
Citera
2016-09-29, 17:58
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jag använde ett filter det finns på vanliga iPhones. och vattenfast eyeliner, som inte "blöder"
https://imageshack.com/i/pnSfzNQZj

En till bara för dig apan. Det är intressant hur du försöker få det till att alla som inte håller med dig antingen är fulgubbar eller att de ljuger. Du drar till med dåliga källor och använder dig själv som talesperson för andra kvinnor. Jag tycker att det är ett ganska märkligt beteende.

Finns gott om kvinnor i den här tråden som menar att kvinnor är intresserade av sex. Att du hävdar att samtliga av dessa är män är ju humor.

1) Okay. Du tycker inte att texten sitter för högt upp för att vara ett naturligt ställe att skriva på?

2) Nej det finns en del kvinnor här som inte håller med mig men de utger sig för att vara män. Jag brukar call out dem också.

3) Jag vet att du är en fulgubbe från sättet som du skriver på och de saker som du skriver om.

4) Jag skriver de saker som kvinnor inte vågar säga. Ingen vanlig kvinna kommer att gå ut och säga att hon inte gillar sex för att hon vet att hon riskerar att bli dumpad.

Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
1) Absolut inte, urvalet är helt för snävt och anon och besitter ingen substans. Jag kan ex. skaka fram 10 stycken som påstår motsatsen men för den skull ger det inte påståendet någon tyngd, det är fortfarande bara ett förvirrat påstående, inget annat.

2) Var skriver jag att de kvinnor du citerat är vilsna själar? Det kanske dom är men jag har aldrig påstått det. Känner du dom? Tror du dom är friska och befunnit sej i hälsosamma relationer utifrån vad dom skriver?

3) Samma belägg som du har när du generaliserar dina egna känslor och påståenden, det är som sagt bara påståenden.

4) Ha ha ha, så nu är du helt plötsligt ett undantag. Snart påstår du väl också att du njuter av sex och penetration för du är ju ett undantag. Din trovärdighet är inte så himla hög just nu.

1) Men det är fortfarande inte bara jag som säger det eller hur?

2) Jag vet att de är helt vanliga kvinnor som lever i helt vanliga relationer. För att jag vet att det är så kvinnor känner jag har hört det massor av gånger från kvinnor som jag har umgåtts med.

3) Men jag har backat upp mina påståenden med a) statistik b) kvinnor som säger samma sak.

4) Ja jag är ett undantag för att jag njuter av sex och penetration men det är en mental grej.
Citera
2016-09-29, 18:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
1) Okay. Du tycker inte att texten sitter för högt upp för att vara ett naturligt ställe att skriva på?

2) Nej det finns en del kvinnor här som inte håller med mig men de utger sig för att vara män. Jag brukar call out dem också.

3) Jag vet att du är en fulgubbe från sättet som du skriver på och de saker som du skriver om.

4) Jag skriver de saker som kvinnor inte vågar säga. Ingen vanlig kvinna kommer att gå ut och säga att hon inte gillar sex för att hon vet att hon riskerar att bli dumpad.

1) Men det är fortfarande inte bara jag som säger det eller hur?

2) Jag vet att de är helt vanliga kvinnor som lever i helt vanliga relationer. För att jag vet att det är så kvinnor känner jag har hört det massor av gånger från kvinnor som jag har umgåtts med.

3) Men jag har backat upp mina påståenden med a) statistik b) kvinnor som säger samma sak.

4) Ja jag är ett undantag för att jag njuter av sex och penetration men det är en mental grej.

Jag skrev den genom att kolla i spegeln och för att den skulle synas utan att behöva dra ner tröjan. Jag är kvinna och jag säger att du har fel, de allra flesta kvinnor uppskattar sex, vad du anser är just din åsikt, och ingen sanning.

Nädu babianen. Du har inget att komma med. Sorry. Tycker du har tappat stinget. Och märkligt att du njuter av sex då du inte har känsel i underlivet.
Citera
2016-09-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69
Antagligen för att de som du vill ha sex med inte attraheras av dej.

Varför attraheras de inte? Lägg undan utseende
Citera
2016-09-29, 18:13
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V8kompressor
Frågan du bör ställa dig är, varför är det så svårt för mig att få sex? Din subjektiva upplevelse säger ingenting om alla kvinnors inställning till sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in