2016-09-29, 17:02
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Har läst lite av förhören nu och Lotta verkar ju vara ett riktigt svin. Råttor dras till råttor antar jag.
Kan du precisera vilka sidor, och vart? (Som inte är Martins kompisar eller Martin.)
Citera
2016-09-29, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Nja, jag tror faktiskt inte att det kommer bli dråp. Men å andra sidan så är tingsrätten lite av ett lotteri.

Blir nog rättspsyk, tror inte det blir vanligt fängelse.
Citera
2016-09-29, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Kan du precisera vilka sidor, och vart? (Som inte är Martins kompisar eller Martin.)
Förhören med Per
Citera
Medlem
Vem var denna kvinna? Någon kändis? Försöker hitta info men står bara om mordet överallt. Så många som bryr sig, verkar vara en kändis. Kan någon kortfattat förklara vem hon var?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Blir nog rättspsyk, tror inte det blir vanligt fängelse.

Nja, han led/lider inte av någon allvarlig psykisk störning så jag finner det rätt omöjligt att döma honom till vård för något sånt. Att han säger att han har ångest över det han gjort ger han ingen plats på dårhuset.
Citera
2016-09-29, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Tyvärr är jag rädd att han inte blir dömd för mord, bara för dråp.
För han hade ingen mordvapen, det var "bara" slag.

Behövs inget mordvapen förstår du väl? Om jag slår ihjäl dig med mina bara händer så lovar jag att jag kommer att sitta för mord.
Citera
2016-09-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaggat
Vem var denna kvinna? Någon kändis? Försöker hitta info men står bara om mordet överallt. Så många som bryr sig, verkar vara en kändis. Kan någon kortfattat förklara vem hon var?

Såvitt jag vet var hon en vanlig dagis fröken.
Citera
2016-09-29, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Behövs inget mordvapen förstår du väl? Om jag slår ihjäl dig med mina bara händer så lovar jag att jag kommer att sitta för mord.

Speciellt om du skickat typ 100 sms innan där du berättat att det är ju precis det du tänker göra..
Citera
2016-09-29, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Nja, han led/lider inte av någon allvarlig psykisk störning så jag finner det rätt omöjligt att döma honom till vård för något sånt. Att han säger att han har ångest över det han gjort ger han ingen plats på dårhuset.

Vi får se, första gången som han nästan slog ihjäl nån var ju i tonåren sen finns det ju psykiska störningar i släkten.
Citera
2016-09-29, 17:17
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Såvitt jag vet var hon en vanlig dagis fröken.

"Dagis fröken"?
Det heter dagisfröken.

Läs på innan du skriver dumheter.
Har stått i flertal tidningar att hon arbetade som EKONOMIASSISTENT.
Citera
2016-09-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
"Dagis fröken"?
Det heter dagisfröken.

Läs på innan du skriver dumheter.
Har stått i flertal tidningar att hon arbetade som EKONOMIASSISTENT.

Bra att du korrigerade ingen hade fattat annars, hon "JOBBADE" som dagisfröken i sumpan ett tag iaf.
Citera
2016-09-29, 17:59
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Förhören med Per
Jag tycker de förhören visade att hon var som de flesta kvinnor i Sverige, 35-40:års krisande kvinnostycke med dålig bedömningsförmåga gällande karlar. En blombukett och någon komplimang så gnistrar det i ögonen och de lägger sig i framstupa sidoläge. Eller på rygg. I vart fall initialt.

Har ni märkt att kvinnors som hamnar i denna situationen brukar svara tillbaka med samma mynt?

När de pressas, på helt felaktiga grunder om otrohet, så blir de lika "svartsjuka" tillbaka. Det är säkert spelat, men varför reagerar de så?
Senast redigerad av Godhetsknarkaren 2016-09-29 kl. 18:12. Anledning: savfej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in