2016-09-28, 19:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olson82
1) Du ser bra ut?
Det beror på vem man frågar. Jag skäms inte för mitt utseende i alla fall.

Citat:
2) Du knarkar, lever lite rockstjärnemyten så där och det tycker tjejer är cool?
Nej, jag var hemlös och intresserad av att på något sätt få någonstans att sova på natten och duscha på morgonen.

Citat:
3) Du fick väldigt unga tjejer (som också knarkar)?
Tjejer i min egen ålder främst. Vissa knarkade, andra gjorde det inte.
Citera
2016-09-28, 19:49
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men same-same en man blir inte mer attraktiv för att han har mer pengar eller en finare bil. Om kvinnor var attraherade av mannen då skulle allt annat vara oviktigt.

Nu är ju emellertid köttmarknaden kvinnornas marknad och det finns ingen anledning att välja att gå och lägga sig med någon som inte kan sörja för sig själv. För de flesta kvinnor är det faktiskt så att män are aplenty. Inte sant?

Citat:
2) Män kan inte ställa krav de måste ta det som de får.

Jodå. På relationsmarknaden ställer män som själva är något att ha krav.

Citat:
3) Men om en kvinna är snygg och rolig i sängen kommer 1000 tals män att stå i kö för att få en relation med henne.

Hon kan knulla till hon bokstavligen går sönder. Seriösa reaktioner är något annat.

Citat:
4) Om en man är snygg och rolig i sängen kommer minst 90% av kvinnorna också kräva att han ska ha utbildning, jobb, bostad för att ha en relation med honom.

Återigen; men are aplenty. Snygg och rolig i sängen räcker inte för att man ska ta in någon i sitt liv.

Citat:

5) Så hur mycket gillar kvinnor män om de kräver en massa andra saker som inte har med mannen att göra?

På vilket sätt har de av dig uppräknade sakerna inte med mannen att göra?
Citera
2016-09-28, 19:52
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olson82
Läser du vad jag skriver? Tjejer är nog "intresserade" av sex, men bara om rätt villkor uppfylls. Och ingen eller i alla fall ganska få säger nej till en rik och fräsch man även om han råkar vara 50+.

Jo, det är ganska många som säger nej till sådant. Man vill annat med sitt liv. Om det vore så att pengar är främsta dragningskraften skulle fler kvinnor medelst fittan söka sig ett liv av ekonomiskt oberoende. Inte sant?

Du har aldrig träffat på en kvinna som är kåt bortom sans och vett, va?
Citera
2016-09-28, 20:17
Medlem
Citat:
1) Jag är kvinna och har aldrig haft problem med att få ligga.

2) I princip alla män misslyckas med att få till det för att ointresset kommer från kvinnorna.

3) De enda män som lyckas gör det för att a) de har pengar b) de ser ut nån från TV (eller är med på TV) c) de träffar kvinnor som vill ligga (av någon anledning).

4) Så om du inte är rik, känd, eller har tur kommer du (ni) aldrig att få ligga regelbundet.

5) Nej de flesta män får inte regelbundet sex. Kvinnan har sex så länge som hon måste för att säkra försörjning från mannen sen är det slut med sexet.

1) Du är inte en kvinna, du är ett troll

2) Nej, bara för att kvinnor är ointresserade av dej så betyder det inte att vi andra män som får gott om kvinnor blir utan pga ointresse

3)
a) De kvinnor jag haft skoj med har inte haft en aning om att jag har en massa pengar
b) Bara tacky medelklass som du vill vara med på TV
c) håller med

4) Återigen, du har så fel, dina erfarenheter kan du inte applicera på oss som har regelbundna väninnor

5) Fel fel fel, både jag och ett flertal av mina vänner har god tillgång till sex, problemet är oftast att man inte orkar eller har tid pga andra åtaganden
Citera
2016-09-28, 20:17
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Nu är ju emellertid köttmarknaden kvinnornas marknad och det finns ingen anledning att välja att gå och lägga sig med någon som inte kan sörja för sig själv. För de flesta kvinnor är det faktiskt så att män are aplenty. Inte sant?

1) Men om mannen har jobb och bostad har 0 relevans för den sexuella upplevelsen med honom. Om man gillar sex då är det sexet som man är ute efter.

2) Så om kvinnan ställer krav på jobb och bostad (vilket de flesta kvinnor gör) då är det inte sexet som de är intresserade av eller hur?

Citat:
Jodå. På relationsmarknaden ställer män som själva är något att ha krav.

De ställer krav på att kvinnan inte ska vara typ fet och handikappad men inte "riktiga krav" som att kvinnan måste ha jobb och bostad.

Citat:
Hon kan knulla till hon bokstavligen går sönder. Seriösa reaktioner är något annat.

Nej män är desperata efter att ha seriösa relationer med snygga kvinnor.

Citat:
Återigen; men are aplenty. Snygg och rolig i sängen räcker inte för att man ska ta in någon i sitt liv.

Men räcker för att män ska ta in kvinnor i sina liv. Så varför räcker det inte för kvinnorna?

Citat:
På vilket sätt har de av dig uppräknade sakerna inte med mannen att göra?

Man har inte sex med mannens jobb, bil, eller bostad.
Citera
2016-09-28, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69

2) Nej, bara för att kvinnor är ointresserade av dej så betyder det inte att vi andra män som får gott om kvinnor blir utan pga ointresse

3)
a) De kvinnor jag haft skoj med har inte haft en aning om att jag har en massa pengar
c) håller med

4) Återigen, du har så fel, dina erfarenheter kan du inte applicera på oss som har regelbundna väninnor

5) Fel fel fel, både jag och ett flertal av mina vänner har god tillgång till sex, problemet är oftast att man inte orkar eller har tid pga andra åtaganden
1. Babianen har rätt nästan jämt.

2. Du får inte massor av kvinnor och det får inte någon annan heller. Eller, om 1 fet ochh ful kvinna är massor för dig så har du rätt.

3. Du har säkert haft det relativt sett mycket bättre än dem och ibland kan det räcka. Kvinnor är parasiter.

4. Du har inga "regelbundna vänninor".

5. Skyller på att du inte orkar? Sluta snacka skit. Alla killar mördar för att få sex din sopa.
Citera
2016-09-28, 20:22
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Jag börjar förstå hur det är att vara förståndshandikappad när jag läser dina inlägg. Är det möjligt att missförstå vad andra säger så pass mycket att man inte fattar att det visst har med tråden att göra. Det är en bred fråga din mupp och kan du inte diskutera så dra åt helvete. I verkligheten hade du fått en rejäl örfil så det bränner hela natten.

Enda som lockar för 99 procent är pengar och du trollar med att säga att det inte har med tråden? Kör upp en petflaska eller PET-flaskor i din mors stjärtjhål.

Bitch, pleeeease.

Har du verkligen inget förutom lama personangrepp att komma med? Är det här det bästa du har att komma med när du diskuterar "en bred fråga"?

Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Vad har du för problem egentligen? Han har träffat en kåt kvinna, vad vill du ha sagt? Att du är missbildad i hjärnan? Vi alla har förstått att du är mongo.

Aha! Låt mig gissa. Det var du som var den kåta "kvinnan"!

Men srsly, vad har du själv att säga? Förutom dessa tröttsamma, för att inte säga genanta, personangrepp?

Vi andra diskuterar. Men vi tycker inte lika. Du däremot, gör inte annat än sitter här och tvångsmässigt dräller runt ditt illaluktande kiss. Vad du missar är dock att vi andra tar ett steg åt sidan. Ser framåt och går vidare. Kvar står du och trampar i det eget gamla kiss. Och ingen bryr sig.

Du flötet, du har en chans att delta i diskussionen du med! Vad har du att säga om ämnet? Nej! Min morsas rövhål har inte med ämnet att skaffa. Hur mycket du än önskar att så vore fallet.
Senast redigerad av empoisonne 2016-09-28 kl. 20:47.
Citera
2016-09-28, 20:22
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaf69

3)
c) håller med

1) Här är mina 2 senaste videos,

https://sendvid.com/os263peh

https://sendvid.com/iqfohe3e

2) Det är extremt få män som får gott om kvinnor du tillhör garanterat inte den gruppen.

5) Sex med din hand räknas inte.
Citera
2016-09-28, 20:24
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
1) Kvinnor som är fattiga förväntar sig att hitta en rik man för att de har sett det på TV typ The Bachelor och 50 Shades. Det är deras 1a prioritet. Om mannen är bra eller dålig i sängen är oviktigt jämfört med pengar och lyx-liv.

2) Du som man skulle inte välja en fet tant som var rik istället för en fattig kvinna som var snygg och kåt eller hur?

3) Där har du skillnaden på hur män och kvinnor prioriterar sex. För kvinnor kommer sex på 10e plats kanske. För män kommer det på 1a plats.

1. ..sedan växer de upp.

2. Hur rik talar vi om? ;-)

3. Om man letar efter en knullkompis kommer sexet högt upp på listan, men är man hellre ute efter ett kärleksfullt förhållande spelar andra faktorer en större roll.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Tjejer i min egen ålder främst. Vissa knarkade, andra gjorde det inte.

Du väckte väl deras modersinstinkter.
Citera
2016-09-28, 20:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Du väckte väl deras modersinstinkter.
Kanske det, det är hur som helst inte relevant. Jag ville bara påpeka att ibland får vissa ligga trots att dom är fattiga och hemlösa.
Citera
2016-09-28, 20:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
1. ..sedan växer de upp.

2. Hur rik talar vi om? ;-)

3. Om man letar efter en knullkompis kommer sexet högt upp på listan, men är man hellre ute efter ett kärleksfullt förhållande spelar andra faktorer en större roll.

1) Den växer upp, många gör det inte. Men en kvinna som har hoppats på att få "The Bachelor" när hon var ung kommer inte att göra sex med sin man till en prioritet.

2) Du vet vad jag menar.

3) Men kvinnor prioriterar typ,

1) uppmärksamhet.

2) slippa jobba och titta på TV, facebook, instagram istället.

3) mat.

4) smink.

5) shopping.

6) resor.

7) fin bil.

8) att mannen är snygg och rolig.

9) umgås med vänner.

10) sex.

för att alla saker som är 1-9 ger mycket mer njutning för kvinnor än vad sex ger.
Citera
2016-09-28, 20:35
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
3) Men kvinnor prioriterar typ,

1) uppmärksamhet.

2) slippa jobba och titta på TV, facebook, instagram istället.

3) mat.

4) smink.

5) shopping.

6) resor.

7) fin bil.

8) att mannen är snygg och rolig.

9) umgås med vänner.

10) sex.

för att alla saker som är 1-9 ger mycket mer njutning för kvinnor än vad sex ger.

Gör män samma prioriteringar? Varför/Varför inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in