2016-09-28, 12:59
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongbengtsson
Återkom med svar dirr, jag är så jävla sugen nu haha!!
Dom börjar sälja imorgon. Så blir digitalt ikväll då antar jag.
Citera
2016-09-28, 16:00
Bannlyst
Förbeställde från spelbutiken och fick en kod på mailen idag, men när jag skrivit in den på PSN Store händer inget. Är detta bara för de grejer man får i förbokningserbjudande, eller kommer det gå att ladda ner inatt?
Citera
2016-09-28, 16:58
Medlem
Någon som kommer starta ett pro club lag på Xbox One? Lirade runt 1000 matcher och hade ett average-betyg på 7.0 på FIFA 16, mycket div 1 matcher, så är väl okej. Hör av er på pm. nyss gått över till Xbox från PC, så behöver nya FIFA-polare
Citera
2016-09-28, 17:09
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veemvaare
Någon som kommer starta ett pro club lag på Xbox One? Lirade runt 1000 matcher och hade ett average-betyg på 7.0 på FIFA 16, mycket div 1 matcher, så är väl okej. Hör av er på pm. nyss gått över till Xbox från PC, så behöver nya FIFA-polare
Tja! Posta detta här vettja
(FB) Fifa 17 Proffsklubbar/Pro clubs
Citera
2016-09-28, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Långsam då FIFA 17 i allmänt känns väldigt fort i gameplay jämfört med FIFA 16. Hoppas de ändrar det i nästa pach då alla spelare känns super snabba.

Fifa 17 snabbare? Inte en chans.
Citera
2016-09-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Förbeställde från spelbutiken och fick en kod på mailen idag, men när jag skrivit in den på PSN Store händer inget. Är detta bara för de grejer man får i förbokningserbjudande, eller kommer det gå att ladda ner inatt?

Hade samma problem, prova att gå in i biblioteket och se om spelet ligger där, borde isåfall gå att ladda ner därifrån. Alternativt fullt på hårddisken?
Citera
2016-09-28, 19:22
Medlem
trattfans avatar
När kan man köpa FIFA17 på PSN om man är i Sverige, orkar inte mecket med att köpa det via annat lands PSN.
Citera
2016-09-28, 19:26
Medlem
Kan man köpa Fifa på download till Xbox one någonstans online, till ett någorlunda likvärdigt pris som Elgiganten säljer det för?
Citera
2016-09-28, 19:31
Medlem
OakleyBlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
När kan man köpa FIFA17 på PSN om man är i Sverige, orkar inte mecket med att köpa det via annat lands PSN.

Du kan köpa det redan nu och börja ladda ner det, starta det kan du göra vid midnatt.
Citera
2016-09-28, 19:33
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Det går ju att förbeställa spelet nu via PSN. Då får du spela det om några timmar
Citera
2016-09-28, 19:52
Medlem
-supermans avatar
Vi som har beställt Fifa 17 till PC via spelbutiken och fått kod, någon mer än jag som knappade in koden för att se vad som händer? inget speciellt hände.. förutom att det stod att spelet är nerladdningbart kl 00:00 inatt...
Men kommer vi kunna ladda ner det inatt eller måste vi vänta tills imorgon för Skivan att ramla ner i brevlådan?

Någon som vet eller undrar samma sak?
Citera
2016-09-28, 20:19
Medlem
tradarwilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -superman
Vi som har beställt Fifa 17 till PC via spelbutiken och fått kod, någon mer än jag som knappade in koden för att se vad som händer? inget speciellt hände.. förutom att det stod att spelet är nerladdningbart kl 00:00 inatt...
Men kommer vi kunna ladda ner det inatt eller måste vi vänta tills imorgon för Skivan att ramla ner i brevlådan?

Någon som vet eller undrar samma sak?

Jag undrar samma sak fast har fått en kod till ps4 av spelbutiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in