2016-09-28, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Kommer det några specialpacks i samband med release eller dröjer det?

Alltså hur skulle vi möjligtvis kunna veta?
Citera
2016-09-28, 13:02
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Alltså hur skulle vi möjligtvis kunna veta?
Fast det här är väl ett rätt bra ställe att fråga ifall nu någon mot förmodan skulle veta något?
Citera
2016-09-28, 13:05
Medlem
spelet har tydligen redan börjats sälja i tyskland i de stora butikerna.
Citera
2016-09-28, 13:15
Medlem
boooyahhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Packade precis Reus, sälja nu eller vänta?
Jag hade väntat tills imorgon när spelets släpps globalt. Priserna kommer skjuta i höjden
Citera
2016-09-28, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Fast det här är väl ett rätt bra ställe att fråga ifall nu någon mot förmodan skulle veta något?
Nej, troligtvis inte. Har alltid dröjt åtminstone någon månad efter release innan specialpacks börjar släppas.
Citera
2016-09-28, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boooyahh
Jag hade väntat tills imorgon när spelets släpps globalt. Priserna kommer skjuta i höjden
Tror det med
Citera
2016-09-28, 13:51
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Packade precis Reus, sälja nu eller vänta?
Du kanske skulle läsa lite i tråden innan du frågar en fråga som redan har ställts tusen gånger.
Citera
2016-09-28, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Du kanske skulle läsa lite i tråden innan du frågar en fråga som redan har ställts tusen gånger.
Vaknat på fel sida? Hade inte tid o kolla så frågade..
Citera
2016-09-28, 14:43
Medlem
Brukar ni quita om ni ser att ni håller på att förlora matchen lr spelar ni klart? Jag quitar alltid, så jävla lönlöst att spela om man märker att man inte har nån chans på vinst.

Och en annan grej som stör mig att man inte kan placera ut gubbarna där man vill i taktiken, utan måste köra dom bestämda formationerna som finns. Uselt!
Senast redigerad av MildaMakaroner 2016-09-28 kl. 14:45.
Citera
2016-09-28, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Brukar ni quita om ni ser att ni håller på att förlora matchen lr spelar ni klart? Jag quitar alltid, så jävla lönlöst att spela om man märker att man inte har nån chans på vinst.

Du får ju lägre multiplikator och mindre coins i kommande matcher isåfall, och dessutom får du inget för matchen du quittar. Brukar ibland gå ifrån och lägga ifrån mig kontrollen dock.
Citera
2016-09-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonVanberg
Du får ju lägre multiplikator och mindre coins i kommande matcher isåfall, och dessutom får du inget för matchen du quittar. Brukar ibland gå ifrån och lägga ifrån mig kontrollen dock.

Jo jag vet, men det är marginellt små pengar. Haha att folk lägger ifrån sig kontrollen är fan mer irriterande än nån quittar.
Citera
2016-09-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Jo jag vet, men det är marginellt små pengar. Haha att folk lägger ifrån sig kontrollen är fan mer irriterande än nån quittar.
håller verkligen med! Så sjukt irriterande när folk bara afkar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in