Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Här kan du se en bild på min fitta från igår,
http://www.imagebam.com/image/571b32506684621 när kommer du att posta en bild på din fitta?
Att fota kusimurran och lägga upp'na på nätet överlåter jag till andra. Viss anständighet har man, va.
Men nu vet vi hur apfittor utan känsel ser ut. Tackar ödmjukast för att du delar med dig!
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Män byter resurser mot sex hela tiden och ingen tycker att det är konstigt. Det är inte konstigare att kvinnor gör samma sak.
Och en del av oss knullar av kättja. Närheten är utbytet så att säga.
Citat:
Och kvinnor är löjligt svårvälta right? Om man gillar sex är man svår att välta då?
Om den som försöker välta inte är attraktiv så är man löjligt svårvält, ja.
Återigen. Jag gillar att resa och se nya saker. Men en bussresa till Skövde intresserar mig föga.
Citat:
Nope. Det handlar bara om att få kuk i sig. Attraktion är ett plus men det är inget måste.
Du pratar för egen del, apan. För dig är det kuken som gör't! Trots att fittan din är död och inte känner den.
De flesta andra av oss är emellertid mer komplexa än så.
Citat:
1) Om man är kåt varför inte ta första bästa? Det är bättre än att gå runt och vara sexuellt frustrerad.
För att "första bästa" inte botar kåtheten. Greider får ligga orörd i bingen och jag går in på toan och hjälper mig själv med vänsterhanden.
Citat:
2) Du behöver inte gifta dig med Greider och leva resten av livet med honom. Du kan utnyttja honom för sex och sen sparka ut honom.
Men det vill jag ju inte. Han tänder mig inte sexuellt så det finns liksom inget att utnyttja.
Citat:
3) Bögar kan suga 20 kukar i ett gloryhole utan problem eller hur? Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor? Du verkar inte förstå att det är en helt annan sak att ha sex med män än med kvinnor?
Vänta nu, det är väl du som inte riktigt förstår att det är en helt annan sak att ha sex med män än med kvinnor?
Jag har provat båda. Och ja, det är fysiska skillnader. Men mentalt är det ingen större skillnad. Om man inte går igång på homosex så är det dock en jävla skillnad även mentalt.
Vad i hela friden är det du försöker göra gällande?
Vissa bögar gillar att anonymt lapa sås i glory holes, ja. Vad vill du säga nu?
Citat:
Ja tänk dig att du blir anal-knullad av en man det är helt annorlunda från att sitta hemma och runka eller hur?
Att bli rövknullad är inte detsamma som att masturbera, nej.
Citat:
1) Det är relevant för att man blir påsatt av en man. Det är inte den sortens grej som man blir sugen på med "rätt man".
Jo, de flesta av oss blir sugna på
rätt man inte bara
en man.
Citat:
2) Tänk på feta kvinnor du blir inte sugen på att knulla ett fetto om det är "rätt fetto" right?
De som tänder på fetton lär dock inte bli sugna på alla fetton. De vill antagligen också ha rätt fetto. Om det nu inte är fråga om en helcrazy fetisch utom kontroll.
Citat:
Kvinnor ser män som kukar inte som personer. Så allt handlar om the dick in your pants och inte om din "personlighet". Sorry om det sårar dina känslor grabben.
Möjligt att du bara ser kuken i byxan, apfittan. De flesta andra av oss, vi som lever och andas, tänker och känner, ser lite mer än bara körven.
Citat:
Tänk på en man som du verkligen ogillar sen knullar han dig hårt analt och sprutar dig i ansiktet. Skulle det inte vara en intensiv upplevelse?
Det skulle vara ett övergrepp. En våldtäkt. Det må vara intensivt. Men inte på det där härligt snuskiga sättet.
Apan, det är så mycket du har missat. Den där brutala kättjan när det riktigt bultar i fittan och man är känslig för minsta lilla beröring. Ett av livet goda ting! Som du missar.