Citat:
Ursprungligen postat av
Hewasright
Tack för det,
Oavsett så kvarstår min åsikt om att Killary är den minst kapabla till att bli president, det utgör inte per automatik att jag vill att Trump ska ta hem segern..
Känns lite som att hela skiten är riggat och man får välja mellan bajs och bajs..
Jag undrar vad det finns för intresse att skjuta iranska båtar?
Vad är bakom det hela, att man trotsar amerikanarna? Låter väldigt vagt.
Hillary den minst kapabla av dessa två?
Hur fan får sånna som du egentligen till denna åsikt?
Det är Hillary som har mest politisk erfarenhet utan diskussion.
Det är Hillary som står pall i talarstolen och uppvisar allt det som Trump påstår att hon inte gör, nämligen statsmannaskap, bra retorik, luygn, en politisk plan, svar på frågorna, och framförallt vuxen mogenhet.
Och det är Hillary som ljuger minst, som kör minst barnsliga personpåhopp eller virrar ut sig i rent trams.
Hade Hillary ens närmat sig Trumps sandlådenivå på något plan så hade hon varit direkt uträknad.
Denna politiska valkampanj i USA bevisar väl verkligen den feministiska tesen att ska man lyckas som kvinna så måste man vara dubbelt så bra som sina manliga motståndare, är man lika bra/ dålig eller bara lite bättre, så är man chanslös.
Väljer USA den där TV-cirkusapan framför henne, så tycker jag verkligen synd om dem, och världen.
Är denna kampanj riggad…så är det väl snarare för att få en chans få in en kvinna i vita huset.
Få se nu? hur ska vi lyckas med detta…ahh jo vi väljer den absolut minst dugliga mannen, den störste skrytmånsen, idioten, uppenbara sexisten och rasisten, minst erfarne, fulast, löjligast….leta, leta vem? Ahhh Trump!
Trump är ju inte ens en värdig motståndare. Jag tycker uppriktigt synd om Hillary måste vara som att tvingas jobba mot och jämföras med en orangutang.