Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-09-28, 07:41
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Att ni äntligen fattar. Naturligtvis var ett misslyckande en del av strategin. Nu är han en underdog per se.

Nej. Han kan inte bättre än så här. Sluta önsketänka. Jösses, många potentiella sektmedlemmar i tråden.
2016-09-28, 07:51
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Nej. Han kan inte bättre än så här. Sluta önsketänka. Jösses, många potentiella sektmedlemmar i tråden.
Kolla mina tidigare postningar; jag stöder ingen av kandidaterna. So your hallucination's duly noted.
2016-09-28, 08:03
Medlem
Citat:
http://www.dailydot.com/layer8/trump-clinton-debate-online-polls-4chan-the-donald/

Klart som fan folk trollar sönder dessa öppna anonyma undersökningar. Där dessutom hela världen kan gå in och rösta, jag la min röst på Clinon i nån av dem och jag sitter ju för fan på ett svenskt IP.. Att skriva en bot som tok-röstar på Trump är ej heller svårt för den kunnige.

Det är Trump som är dum i huvudet som tar dessa bokstavligt.

Hur tycker du han ska göra då? Lita på den offentliga pollen? Den som med all säkerhet är manipulerad?

Du svamlar mycket, blir inte alls förvånad att du röstar på Hillary.
2016-09-28, 08:10
Medlem
bludderbladders avatar
Miss Universe verkar vara en lögnare av häxans rang. Epic fail i Trump attacken, inget vittne och hävdar att Trump gav henne bulemi när hon i en tidigare artikel sade att hon lidit av det sen långt innan.
2016-09-28, 08:15
Medlem
pantherTypeGs avatar
Folk som är rädda för att Trump ska starta krig? Mot vilket land ska Trump starta krig? Han är ju redan bästa polare med Putin enligt er, vilket land ska han då kriga mot? Mexiko?
2016-09-28, 08:24
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Hur tycker du han ska göra då? Lita på den offentliga pollen? Den som med all säkerhet är manipulerad?

Du svamlar mycket, blir inte alls förvånad att du röstar på Hillary.

Han har inga problem att lita på vilka polls som helst, så länge de visar resultat i hans favör.

Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Folk som är rädda för att Trump ska starta krig? Mot vilket land ska Trump starta krig? Han är ju redan bästa polare med Putin enligt er, vilket land ska han då kriga mot? Mexiko?

Lättkränkta skolpojken Trump sade nyligen på ett rally att han skulle sänka iranska skepp om dess matroser pekar finger åt de amerikanska båtarna, vilket skulle utgöra en krigshandling mot Iran.

http://edition.cnn.com/2016/09/09/politics/donald-trump-iran/

"And by the way, with Iran, when they circle our beautiful destroyers with their little boats and they make gestures that our people -- that they shouldn't be allowed to make, they will be shot out of the water," he said at a rally here.
Senast redigerad av mrtowlie 2016-09-28 kl. 08:26.
2016-09-28, 08:51
Medlem
Citat:
Han har inga problem att lita på vilka polls som helst, så länge de visar resultat i hans favör.

Lättkränkta skolpojken Trump sade nyligen på ett rally att han skulle sänka iranska skepp om dess matroser pekar finger åt de amerikanska båtarna, vilket skulle utgöra en krigshandling mot Iran.

http://edition.cnn.com/2016/09/09/politics/donald-trump-iran/

"And by the way, with Iran, when they circle our beautiful destroyers with their little boats and they make gestures that our people -- that they shouldn't be allowed to make, they will be shot out of the water," he said at a rally here.

Skall genomgå hela rallyt själv(trots att jag sett det redan), för jag menar... Det är absolut inte första gången CNN förvridit sanningshalten i det hela...

Edit: Svensk media ger ännu mer förvrängd bild utav det hela, pajkastning på hög nivå, patetiskt är det.

Återkommer
Senast redigerad av Hewasright 2016-09-28 kl. 08:55.
2016-09-28, 09:03
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Skall genomgå hela rallyt själv(trots att jag sett det redan), för jag menar... Det är absolut inte första gången CNN förvridit sanningshalten i det hela...

Edit: Svensk media ger ännu mer förvrängd bild utav det hela, pajkastning på hög nivå, patetiskt är det.

Återkommer

Let me save you the trouble:

https://www.youtube.com/watch?v=HoCn8pExF70
2016-09-28, 09:39
Medlem
Citat:
Let me save you the trouble:

https://www.youtube.com/watch?v=HoCn8pExF70

Tack för det,

Oavsett så kvarstår min åsikt om att Killary är den minst kapabla till att bli president, det utgör inte per automatik att jag vill att Trump ska ta hem segern..

Känns lite som att hela skiten är riggat och man får välja mellan bajs och bajs..

Jag undrar vad det finns för intresse att skjuta iranska båtar?

Vad är bakom det hela, att man trotsar amerikanarna? Låter väldigt vagt.
Senast redigerad av Hewasright 2016-09-28 kl. 09:43.
2016-09-28, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Muren kommer som jag har sagt vid flera tillfällen att vara en icke ekonomiskt hållbar lösning vilket kommer att leda till att bli sedd som ett fiasko, lösningen finns i att skapa en ny Marshallplan, den förra gjorde extrem nytta för såväl Europa men extremt mycket för USA så varför skulle den inte kunna göra det idag?

Klart billigare än ökade bidrag till u-länder.

Vet du förresten hur marschalplanen var upplagd?

Den utgjordes av stora krediter som endast fick utnyttjas genom köp av amerikanska varor. Krediterna löpte med ränta.

Motsvarande lån till u-länder har kallats utsugning och imperialistiska.

Det kan dock aldrig ske. Genom diskussionen avseende avskrivning av lån för i länder för några år sedan samt genom Argentinas betalningsinställelse har vägen stängts för billiga lån till osäkra u-länder.

Det bästa vore helt enkelt om u-länderna spärrades ute helt från kommunikation med övrigavärlden utöver viss begränsad och kontrollerad handel.
2016-09-28, 10:35
Medlem
USC Dornsife/LA poll:

Trump 46.7% (+0.5)

Clinton 42.6% (-0.1)

Trump ökar här.

Ruters har en 5% Clinton men de hade det under Bloombergs 2% Trump ledning så de har lite problem med sin modell.

Blir intressant det här torr CNN och Co drar på 10% Clinton fejk polls.
2016-09-28, 10:59
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
bludderbladder skrev

Miss Universe verkar vara en lögnare av häxans rang. Epic fail i Trump attacken, inget vittne och hävdar att Trump gav henne bulemi när hon i en tidigare artikel sade att hon lidit av det sen långt innan.

I WaPo till och med.

"I was anorexic and bulimic, but almost all of us are," Machado says without so much as a blink. "When I was preparing for Miss Universe, it was an obsession for me to not gain weight. By the time I won, I was actually recovering. But the year leading to it, I didn't eat at all. And whatever I ate, I threw up. I weighed 116 pounds when I won. I was skeletal."

https://www.washingtonpost.com/archive/lifestyle/1997/05/16/miss-universe-sizing-up-her-reign/4b76f45c-aaa9-4b44-8acf-39f2d4af7598/

Gangster Miss Piggy gick upp 60 pounds:

"Ms. Machdo also displayed criminal tendencies after he time as Miss Universe. For example she was accused of driving the getaway car in an attempted murder, and and threatening to kill a judge."

http://lidblog.com/hillarys-body-shamed-miss-universe-was-more-bonnie-of-bonnie-and-clyde-than-miss-piggy/

Mera:

Mexican news sources, quoting the Attorney General of Mexico, reported that the real father of her child was Gerardo Alvarez Vazques the Mexican drug lord of the paramilitary drug cartel Los Negros.

Senast redigerad av E.Merckx 2016-09-28 kl. 11:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in