2016-09-27, 11:17
Medlem
jedidja1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetSanningen
Ha-ha. Den där är för gammal och använd. Har du ingen förmåga att tänka ut något nytt?

Förlåt. Nej det har du faktiskt inte. Bevisligen!

Varför ska jag lyssna på fån som dig som aldrig någonsin fördjupat sig i något annat än att dra förhuden fram och tillbaka och läsa herrtidningar.

Nej, Jag tror hellre på frimurarna själva. Dom avslöjar hur det ligger till 100ggr varje dag medvetet.
Dom är satanister och dom har förvandlat er till en korsning mellan apor och svin som stolta går omkring och hånar sin skapare. Och frimurarna älskar det och bygger monument över det.
Men du ser inget.

Du är inne på att det är New World Order anstiftarna som är problemet. Det har du alldeles rätt i.
Citera
2016-09-27, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
För dig och mig är det enbart siffror. Dess betydelse är däremot stor och avgörande för andra (fåtal) människor som har "kunskap" om framförallt det andliga och är inblandade i vissa udda aktiviteter..
Det kanske ör så att dom personerna ger det betydelse. Det betyder inte att det verkligen är någon betydelse.
Citera
2016-09-27, 16:37
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrumpelnubb
Talet 33 används ofta symboliskt inom bl a musikbranschen tillsammans med andra symboler som 666, allseende ögat, Baphomet, djävulshorn, orm, drake, pentagram, pyramid, triangel, kub, svartvit dualitet mm. Symbolerna är ett offer till deras herre. De drivs av köttets och ögonens lust och vill inspirera till köttslighet med kroppslig och sexuell display och riktar sig mot ung publik och på det sättet vänder de människor från Gud redan vid tidig ålder, detta, samt texterna de sjunger är i öppen opposition mot Gud. De änglar som föll är 33% och de följer Satan Lucifer. Lucifer är mycket musikalisk och inspirerar musik. Artisterna som följer honom uppnår därför världslig berömmelse, men på bekostnad av sin själ. Förutom musikbranschen är även frimurarna insyltade i Luciferdyrkan (som de ser som Gud). Frimurarnas grader är 33.

Ja, det stämmer i stort sett och att allt detta dessutom förekommer just under senaste årtionden och bara ökar med tiden, är absolut ingen slump. Fast när började detta och vad var dess orsak? För inte så längesedan egentligen. Med små steg smög den sig fram, genom media och ungdomsrevolter m.m. Det som ansågs vara onormalt och även omoraliskt, har blivit normaliserade, allmänt accepterat.. Världen, mänskligheten har idag nått den gränsen som nåddes under Noas dagar och därför förbereds händelser som kommer att skaka både himlen och jorden. It is time, med andra ord. Därför alla dessa radikala förändringar i världen samt medias antikristiska propaganda och hjärntvätt. Film och musikindustrin är fulla av detta och subliminala budskap för att stegvist hjärntvätta befolkningen som egentligen är redan tillräckligt hjärntvättad för att kunna styras undermedvetet (vardagliga val och beslut, livstil m.m). Däremot var inte satanistiska och andra ockulta symboler så utbredda inom musikindustrin och bland kändisar som nu på sista tiden..
Citera
2016-09-27, 16:46
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Det kanske ör så att dom personerna ger det betydelse. Det betyder inte att det verkligen är någon betydelse.

Kan ju vara så i och för sig.. I det flesta av fallen om du så vill men vissa saker är helt enkelt oberoende och oförändringsbara och dess betydelse består.
Citera
2016-09-27, 16:54
Medlem
Citat:
Kan ju vara så i och för sig.. I det flesta av fallen om du så vill men vissa saker är helt enkelt oberoende och oförändringsbara och dess betydelse består.
Fast kan man göra "skada" bara med siffror och tal? Eller göra gott?
Citera
2016-09-27, 16:55
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:

999 då. omvända 666 ??
Citera
2016-09-27, 18:16
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Från bibeln och från erfarenhet.
Erfarenhet, det var intressant. Kan du utveckla?
Citera
2016-09-27, 18:21
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetSanningen
Om du inte är intresserad av Bibeln, varför är du här och sprider smörja du inte har kunskap om?

Sprider smörja jag inte har kunskap om? Hur tänker du nu?

Jag är här av samma anledning som jag kan vara på ett rasistforum och argumentera mot rasism.
Detta är nämligen ett debattforum med plats för olika åsikter och ganska högt i tak. Det finns flera kristna debattforum där du kan delta om du bara vill ha medhåll.
Citera
2016-09-28, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Erfarenhet, det var intressant. Kan du utveckla?
Det är självklart för den som känner Gud och ser vad som pågår i musikindustrin; hur talanglösa blir superstjärnor för att de tjänar Satan. För mer information rekommenderar jag att du tittar på youtubeklippet jag länkar till i min signatur.
Senast redigerad av skrumpelnubb 2016-09-28 kl. 11:58.
Citera
2016-09-28, 12:15
Medlem
Citat:
Det är självklart för den som känner Gud och ser vad som pågår i musikindustrin; hur talanglösa blir superstjärnor för att de tjänar Satan. För mer information rekommenderar jag att du tittar på youtubeklippet jag länkar till i min signatur.
Det lät lika när Elvis, Beatles,och senare hårdrocken på 80-talet, kom. Ingen tycker väl fortfarande dom är farlig? Och knappast talanglös.
Citera
2016-09-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Det lät lika när Elvis, Beatles,och senare hårdrocken på 80-talet, kom. Ingen tycker väl fortfarande dom är farlig? Och knappast talanglös.
Kanske inte talanglösa men redan med Beatles började Satanismen inom musiken.

The Beatles Illuminati Exposed!

They Sold Their Souls For Rock & Roll: The Beatles Exposed

Beatles Album Cover Originally Featured Dead Babies and Body Parts with Group Dressed as Butchers
Citera
2016-09-28, 13:36
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Kanske inte talanglösa men redan med Beatles började Satanismen inom musiken.

The Beatles Illuminati Exposed!

They Sold Their Souls For Rock & Roll: The Beatles Exposed

Beatles Album Cover Originally Featured Dead Babies and Body Parts with Group Dressed as Butchers

Och problemet är ?

Musik har väl alltid provocerat på olika vis.
Mår man dåligt eller blir nedstämd av det, vilket jag blir av tex. psalm sång.

Då låter man ju bara bli att lyssna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in