2016-09-27, 01:07
Medlem
Det är de som inte har något högre medvetande som är "vilddjuret" Symbolik är till exempel, "horan som rider på vilddjuret" vilket motsvarar alla som spelar/utnyttjar på falska ideologier, osanning och så vidare för egen vinnings skull eller för att rädda sitt eget skinn. Tänk de som går i Pride festivaler, spelar på att Ryssland är ett hot, vi måste bekämpa IS/terrorister bla bla bla osv i all oändlighet. All SKIT du hör i media. Alla som är involverade i det är "Horor som rider på vilddjuret".

6 6 6 = avsaknad av fullkomlighet i Tanke, Känslor, Handling

7 7 7 = fullkomlig i Tanke, Känslor, Handling
Citera
2016-09-27, 05:01
Medlem
anjoh66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag anade att du var ett troll, och nu fick jag bevis.
Man kan ju alltid hoppas, men tyvärr så finns det faktiskt så kallade kristna som tror på dessa fantastiska konspirationsteorier om katolska kyrkan, rymdfärder, vilddjurets tal osv.
Citera
2016-09-27, 07:15
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Fast själva talet 33 i sig har också sitt speciella och rätt så kraftfulla mening.

Misstänker att du har talets gåva
Citera
2016-09-27, 09:28
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Jag har aldrig råkat ut för något kraftfullt som jag kan härleda till det talet. Kan det vara så att det är kraftfullt för dig?

För dig och mig är det enbart siffror. Dess betydelse är däremot stor och avgörande för andra (fåtal) människor som har "kunskap" om framförallt det andliga och är inblandade i vissa udda aktiviteter..
Citera
2016-09-27, 09:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du behöver öka dosen psykofarmaka. Kontakta din läkare.
Ha-ha. Den där är för gammal och använd. Har du ingen förmåga att tänka ut något nytt?

Förlåt. Nej det har du faktiskt inte. Bevisligen!

Varför ska jag lyssna på fån som dig som aldrig någonsin fördjupat sig i något annat än att dra förhuden fram och tillbaka och läsa herrtidningar.

Nej, Jag tror hellre på frimurarna själva. Dom avslöjar hur det ligger till 100ggr varje dag medvetet.
Dom är satanister och dom har förvandlat er till en korsning mellan apor och svin som stolta går omkring och hånar sin skapare. Och frimurarna älskar det och bygger monument över det.
Men du ser inget.
Citera
2016-09-27, 09:39
Medlem
HORJESUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetSanningen
Ha-ha. Den där är för gammal och använd. Har du ingen förmåga att tänka ut något nytt?

Varför ska jag lyssna på fån som dig som aldrig någonsin fördjupat sig i något annat än att dra förhuden fram och tillbaka och läsa herrtidningar.

Nej, Jag tror hellre på frimurarna själva. Dom avslöjar hur det ligger till 100ggr varje dag medvetet.
Dom är satanister och dom har förvandlat er till en korsning mellan apor och svin som stolta går omkring och hånar sin skapare. Och frimurarna älskar det och bygger monument över det.
Men du ser inget.

Gör inte frimurarna mycket goda saker ?
Citera
2016-09-27, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HORJESUS
Gör inte frimurarna mycket goda saker ?
Det är möjligt, men syftet i det långa loppet är sannerligen inte gott.
Citera
2016-09-27, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
För dig och mig är det enbart siffror. Dess betydelse är däremot stor och avgörande för andra (fåtal) människor som har "kunskap" om framförallt det andliga och är inblandade i vissa udda aktiviteter..
Talet 33 används ofta symboliskt inom bl a musikbranschen tillsammans med andra symboler som 666, allseende ögat, Baphomet, djävulshorn, orm, drake, pentagram, pyramid, triangel, kub, svartvit dualitet mm. Symbolerna är ett offer till deras herre. De drivs av köttets och ögonens lust och vill inspirera till köttslighet med kroppslig och sexuell display och riktar sig mot ung publik och på det sättet vänder de människor från Gud redan vid tidig ålder, detta, samt texterna de sjunger är i öppen opposition mot Gud. De änglar som föll är 33% och de följer Satan Lucifer. Lucifer är mycket musikalisk och inspirerar musik. Artisterna som följer honom uppnår därför världslig berömmelse, men på bekostnad av sin själ. Förutom musikbranschen är även frimurarna insyltade i Luciferdyrkan (som de ser som Gud). Frimurarnas grader är 33.
Senast redigerad av skrumpelnubb 2016-09-27 kl. 10:38.
Citera
2016-09-27, 10:37
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LjusetSanningen

När det gäller att tänka ut nåt nytt kanske du inte ska yttra dig. Sagan om jesus är mer än tvåtusen år gammal.

Citat:
Du vet inget om mig. Men ad hominem är ju ett vanligt försvar när man blir trängd.

Citat:
Men du ser inget.

Tur att du är så jävla klarsynt då. Som inte ens tror på rymdraketer.

Det vore intressant att veta hur man blir så losskopplad från verkligheten som du. Jag antar att det är en funktion av att man är socialt missanpassad och aldrig har haft en relation med det andra könet. Besserwissermentalitet och grandios självbild är ofta ett resultat av känslomässig ensamhet.
Citera
2016-09-27, 10:45
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrumpelnubb
Talet 33 används ofta symboliskt inom bl a musikbranschen tillsammans med andra symboler som 666, allseende ögat, Baphomet, djävulshorn, orm, drake, pentagram, pyramid, triangel, kub, svartvit dualitet mm. Symbolerna är ett offer till deras herre. De drivs av köttets och ögonens lust och vill inspirera till köttslighet med kroppslig och sexuell display och riktar sig mot ung publik och på det sättet vänder de människor från Gud redan vid tidig ålder, detta, samt texterna de sjunger är i öppen opposition mot Gud. De änglar som föll är 33% och de följer Satan Lucifer. Lucifer är mycket musikalisk och inspirerar musik. Artisterna som följer honom uppnår därför världslig berömmelse, men på bekostnad av sin själ. Förutom musikbranschen är även frimurarna insyltade i Luciferdyrkan (som de ser som Gud). Frimurarnas grader är 33.
Lucifer är mycket musikalisk, jaha det var ju intressant. Varifrån kommer den informationen?
Citera
2016-09-27, 10:46
Medlem
Citat:
Lucifer är mycket musikalisk, jaha det var ju intressant. Varifrån kommer den informationen?
Från bibeln och från erfarenhet.
Citera
2016-09-27, 11:05
Bannlyst
Citat:
Om du inte är intresserad av Bibeln, varför är du här och sprider smörja du inte har kunskap om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in