Citat:
Ursprungligen postat av
LjusetSanningen
Ha-ha. Den där är för gammal och använd. Har du ingen förmåga att tänka ut något nytt?
Förlåt. Nej det har du faktiskt inte. Bevisligen!
När det gäller att tänka ut nåt nytt kanske du inte ska yttra dig. Sagan om jesus är mer än tvåtusen år gammal.
Citat:
Varför ska jag lyssna på fån som dig som aldrig någonsin fördjupat sig i något annat än att dra förhuden fram och tillbaka och läsa herrtidningar.
Du vet inget om mig. Men ad hominem är ju ett vanligt försvar när man blir trängd.
Citat:
Nej, Jag tror hellre på frimurarna själva. Dom avslöjar hur det ligger till 100ggr varje dag medvetet.
Dom är satanister och dom har förvandlat er till en korsning mellan apor och svin som stolta går omkring och hånar sin skapare. Och frimurarna älskar det och bygger monument över det.
Men du ser inget.
Tur att du är så jävla klarsynt då. Som inte ens tror på rymdraketer.
Det vore intressant att veta hur man blir så losskopplad från verkligheten som du. Jag antar att det är en funktion av att man är socialt missanpassad och aldrig har haft en relation med det andra könet. Besserwissermentalitet och grandios självbild är ofta ett resultat av känslomässig ensamhet.