2016-09-26, 23:23
Medlem
Okej såhär är läget.

Har inte kört GTA V på säkert ett halvår nu så givetvis har jag missat en hel del.

Därför kan det väl vara bra att till en början tjäna ihop lite stålar Online först och främst innan man hittar på en massa annat där.

Har ni lite tips på hur man kan göra detta på ett relativt effektivt sätt?

Detta gäller GTA Online alltså
Citera
2016-09-27, 09:16
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GMD
Okej såhär är läget.

Har inte kört GTA V på säkert ett halvår nu så givetvis har jag missat en hel del.

Därför kan det väl vara bra att till en början tjäna ihop lite stålar Online först och främst innan man hittar på en massa annat där.

Har ni lite tips på hur man kan göra detta på ett relativt effektivt sätt?

Detta gäller GTA Online alltså

Om du är duktig på race så tjänar du mest pengar/tid om du vinner mot 10+ spelare.
Regga dig som ceo, men du måste in med en ganska stor insats som kan ta lång tid att få tillbaka.
Annars är det väl det gamla vanliga.
Citera
2016-09-27, 09:40
Medlem
15APRILs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasho425
Söker några sköna killar att spela GTA med snacka lite skit gärna svenskar som vill göra lite prisonsbreaks eller heists online. Skicka ett Pm maddafakkas

Vilken? Xbox, Ps, Pc?
Citera
2016-09-27, 20:36
Medlem
sigurts avatar
Hur mutar man spelare?

Jag spelar enbart race just nu och det är alltid nån idiots mick som kukar ur fullständigt!!!

Spelar på xbox one
Citera
2016-09-27, 20:58
Medlem
dipol-dipols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Hur mutar man spelare?

Jag spelar enbart race just nu och det är alltid nån idiots mick som kukar ur fullständigt!!!

Spelar på xbox one

Meny - Online - spelare - leta upp spelaren och tryck X eller motsvarande xbox knapp - Mute player
Citera
2016-10-01, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Hur mutar man spelare?

Spelar på xbox one

Hahaha håller fullständigt med! x) Sjukt irriterande, men tackar för lösningen ovanför!
Citera
2016-10-02, 23:03
Medlem
mmas avatar
Vad är det som hänt med GTA V online på ps4a på senaste?

Måste vara nått hack/bug som sprider sig, jag har ett par gånger möts av en spelare som skjuter ihjäl mig i mitt garage, och även sett spelare som står liksom inne i väggen där man inte kommer åt dom, men dom kan skjuta en.

Vad är detta för pest som sprider sig och förstör? Är less på att 11 åringar utnyttjar dessa buggar och förstör.
Citera
2016-10-03, 20:54
Medlem
ceriums avatar
Hej har spelat GTA sedan ps3/360 tiden... Och nu kör jag på xbox one. På 360 tiden kunde man bifoga bilder in i socialclub och änvänd dem som crew emblem. Jag gjorde de själv efter en guide. Men googlat runt lite och nu verkar de inte funka längre. Men finns de något nytt sätt att få riktiga bilder som crew emblem? . Jag har fixat en bild som jag vill ha. Men finns de någon kunniga här på Flashback som kan hjälpa mig med det sista och få in den i socialclub? Skulle vara mycket tacksam!
Tack på förhand
//Ce
Citera
2016-10-03, 22:32
Medlem
15APRILs avatar
När släpps Bikers DLC?
Citera
2016-10-03, 23:08
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15APRIL
När släpps Bikers DLC?
Imorgon.
Och fan vad ball jävla Dlc det verkar vara.
Man kan alltså slåss medans man kör hoj.

Kör på Xbox one och är level 349. Lirar sen dag ett. Fortfarande helt hooked.
Om nån känner för det; inboxa om ni vill lira.
Kör oftast utan mick men löser det om önskas.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52666/gta-online-bikers-coming-october-4th
Citera
2016-10-04, 15:14
Medlem
pepsi haxs avatar
Någon som köpt club house?

Genererar de nå pengar och är uppdragen värda mödan?
Citera
2016-10-04, 18:49
Medlem
pepsi haxs avatar
Kämpat solo och fyllt mitt lager, skulle sälja det, kom 100 meter med båt och blev dödad av en fuskare... Jävla kuk spel..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in