2019-08-16, 16:43
Medlem
Tänkte skaffa GTA på mitt ps4 för att lira lite online. Har dock läst att man måste samla på sig massa pengar som kostar en hel del osv, kan man inte bara lira typ 5vs5 deathmatch utan att behöva grinda sönder?

Vill bara kunna hoppa in och börja spela direkt utan att behöva samla på sig massa föremål osv, ungefär som CS:GO där man bara söker efter en random match och börjar lira direkt.

Hur ser möjligheterna ut?
Citera
2019-08-16, 17:58
Medlem
Det kommer att gå sådär. Du behöver grinda lite för att kunna spela dessa "minigames" men inte mycket alls.

Du kan inte heller jämföra GTA5 mot CS:GO på något plan.
Citera
2019-08-25, 02:06
Medlem
Går det att ändra ställe man spawnar i början av en session? Hamnar alltid i ett trött garage högst upp på kartan trots att jag köpte en lägenhet mitt i staden. Kan jag inte välja att spawna där istället?
Citera
2019-08-25, 02:47
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Går det att ändra ställe man spawnar i början av en session? Hamnar alltid i ett trött garage högst upp på kartan trots att jag köpte en lägenhet mitt i staden. Kan jag inte välja att spawna där istället?
Jo, givetvis. Det gör du i interaction menu.

Citat:
The menu is accessed live in game as opposed to the Pause Menu, by a long press on the PS3 select button, the Xbox 360 back button, the PS4 touchpad, the Xbox One view button or M on PC.

The menu appears in the upper left corner of the screen.
Citera
2019-08-26, 03:42
Medlem
Myschs avatar
Om ni gillar GTA RP så kolla in: https://www.twitch.tv/garrawaytv

Han är grym!
Citera
2019-08-31, 21:09
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Om ni gillar GTA RP så kolla in: https://www.twitch.tv/garrawaytv

Han är grym!

Nu kanske detta redan står i tråden, har inte läst ordentligt. Men grabben är sugen på att testa gta v rp. Men vad jag förstått går det bara på PC? Eller funkar de på Xbox också?
Citera
2019-09-02, 12:40
Medlem
Jag har en snabb fråga som jag hoppas det är okej att jag ställer i denna tråden. Den verkar vara aktiv i alla fall därför jag ställer frågan här:

Jag har lirat 50% story på en crackad gta v version. Jag har köpt spelet nu och undrar om jag kan få över min sparade data till original versionen som spelas över Rockstar social?
Citera
2019-09-03, 11:10
Medlem
När GTA släpptes online testade jag ett par dagar men då var det bara massa andra som var online som sprang runt och döda varandra så det blev ingen charm i spelet du hann inte gå mer än 5 minuter innan någon idiot sköt ner en. Är det fortfarande likadant eller kan man lira spelet i lugn och ro nu?
Citera
2019-09-03, 11:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronanmam
När GTA släpptes online testade jag ett par dagar men då var det bara massa andra som var online som sprang runt och döda varandra så det blev ingen charm i spelet du hann inte gå mer än 5 minuter innan någon idiot sköt ner en. Är det fortfarande likadant eller kan man lira spelet i lugn och ro nu?

spelar inte så ofta online men nog tycker jag det är samma mer eller mindre, det är ju typ darför man spelar online väl för att döda andra.. jag kör ofta med passive mode på o gör min grej helt enkelt... men allt beror på vilken server du hamnar på vissa är kaos o andra är helt lugnare..
Citera
2019-09-03, 13:02
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kronanmam

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
spelar inte så ofta online men nog tycker jag det är samma mer eller mindre, det är ju typ darför man spelar online väl för att döda andra.. jag kör ofta med passive mode på o gör min grej helt enkelt... men allt beror på vilken server du hamnar på vissa är kaos o andra är helt lugnare..
Invite only session finns ju att tillgå. Brukar personligen föredra det.
Citera
2019-09-07, 17:55
Medlem
Hur gör man för att starta Hardcore Comic?
Vet att man ska få något meddelande först.
Citera
2019-09-07, 21:31
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av unknown100
Hur gör man för att starta Hardcore Comic?
Vet att man ska få något meddelande först.

Undrar samma sak. Väldigt nyfiken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in