2016-09-27, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det brukar flashbacksligan som aldrig får komma till hävda för att slippa insikten om att de är oattraktiva för kvinnor, ett skal runt det sköra egot
Fast det där är sanning så sug kuk. Kvinnor använder sin slida som handelsvara för att just komma åt mannens plånbok och hora ut sig.

Det är så ni fungerar och har absolut ingenting att göra med "flashbackligan".
Citera
2016-09-27, 18:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaTjejerYUCK
Jag får "komma till" när jag vill och ser bra ut. Jag tycker inte du ska projicera din "fulhet" och osäkerhet på andra människor på nätet
Ful är jag ej, men en vanlig retorik bland män i forat är att kvinnor inte har något eget genuint intresse för sex, och det tyder på att de inte interagerar med kvinnor särskilt ofta.
Citera
2016-09-27, 18:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Ja det säger allt. Du TÄNKER på vad du skulle kunna göra, men tar inte initiativet så att någonting händer, eller hur... tyvärr är män kroniskt dåliga på tankeläsning...

Det vore inte så särskilt socialt smidigt att viska oanständiga förslag i örat på karlar jag finner attraktiva. Men visst vore det schysst om man vore mindre feg och tog initiativ.
Citera
2016-09-27, 18:39
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men varför skulle du behöva vara attraktiv för att få sex? Om man vill ha kuk spelar det 0 roll hur mannen ser ut. Det är alltid bättre att få sex än att inte få det.

Jag är kvinna ditt tjatiga troll.

Attraktion är nog viktigt för de normalt funtade att ha för en potentiell sexpartner.
Citera
2016-09-27, 18:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oakbiff
Fast det där är sanning så sug kuk. Kvinnor använder sin slida som handelsvara för att just komma åt mannens plånbok och hora ut sig.

Det är så ni fungerar och har absolut ingenting att göra med "flashbackligan".

Jo vi vet att du är sur för att du bjöd på fika men ändå inte fick ligga. Det har absolut att göra med att det sitter ett antal killar/män/pojkar här som har begränsad eller snedvriden syn på kvinnor och den informationen tar de från diverse misogyna sidor, eller hörsägen från likaledes oerfarna olycksbröder.
Citera
2016-09-27, 18:47
Medlem
Citat:
Det vore inte så särskilt socialt smidigt att viska oanständiga förslag i örat på karlar jag finner attraktiva. Men visst vore det schysst om man vore mindre feg och tog initiativ.
Varför inte ? Det är inte vad man säger, utan hur man säger det... varför inte be om ett fånenummer, eller börja småhångla med herrn ? visa ditt intresse sas...
Citera
2016-09-27, 18:50
Medlem
Citat:
Varför inte ? Det är inte vad man säger, utan hur man säger det... varför inte be om ett fånenummer, eller börja småhångla med herrn ? visa ditt intresse sas...
Och att du skulle vara feg/ blyg... du har visat om din läcka bak här... det krävs ganska mycket "stake" för det...
Citera
2016-09-27, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Tog för givet att du menade inom förhållanden. Att toffla för någon man aldrig träffat låter lite märkligt. Är det ett framgångsrikt sätt att ragga på?
Ja det är nog det mest framgångsrika, hur ska man annars göra?
Citera
2016-09-27, 19:03
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Och att du skulle vara feg/ blyg... du har visat om din läcka bak här... det krävs ganska mycket "stake" för det...

Irl är jag faktiskt rätt blyg . Folk i allmänhet skulle nog tro att man var från vettet om man raggade på random person. Sånt är ju enklare om man känner personen först eller har något naturligt samtalsämne. Jag tror att många också är rädda att bli dissade.
Citera
2016-09-27, 19:11
Bannlyst
Citat:
Jo vi vet att du är sur för att du bjöd på fika men ändå inte fick ligga. Det har absolut att göra med att det sitter ett antal killar/män/pojkar här som har begränsad eller snedvriden syn på kvinnor och den informationen tar de från diverse misogyna sidor, eller hörsägen från likaledes oerfarna olycksbröder.
Du är efterbliven, det är vad det handlar om. Beviset är att du startar en tråd och förundras om kvinnor har den sexuella makten.

Män jobbar och gör allt för att få fitta och ni gör allt för att sälja fitta så dyrt som det bara går. Det är du som har en snedvriden syn för att du är fullständigt dränkt i all pk-smörja.
Citera
2016-09-27, 19:18
Medlem
Detta måste gälla äldre tjejer eller har jag haft tur med tjejer
Citera
2016-09-27, 19:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är kvinna ditt tjatiga troll.

Attraktion är nog viktigt för de normalt funtade att ha för en potentiell sexpartner.

1) Nej du är en fulgubbe.

2) Titta på alla kvinnor som är gifta med vanliga män tror du att de är attraherade av dem? Nej självklart inte men de ställer upp på sex ändå när de måste.

3) Att mannen är attraktiv är ett plus men det är inget måste för att ha sex som kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in