Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Och vad skulle kvinnor få ut av att ha sex med en man? Det är inte fysiskt skönt, det är äckligt, det är inte spännande, hur kan du (ni) tro att kvinnor gillar det?
2) Nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män eftersom man bara är ute efter kuken. Män bryr sig om kvinnans utseende, personlighet, såna saker.
3) Vad får dig att tro att sex är en sak som man vill ha mer eller mindre? Tänk om det är en sak som man antingen vill ha hela tiden eller inte vill ha alls?
4) Varför skulle det pirra i kroppen av att stå nära en man? Var får ni det här ifrån? Nej kvinnor är attraherade av män för att det ger en kick att göra något vidrigt testa att runka till porr med feta håriga kärringar då kan du (ni) se lite av grejen.
5) Kvinnor känner ingen attraktion till män. Om de gjorde det skulle kvinnor ragga på män lika mycket som män raggar på kvinnor.
1. Antar att du är en lesbisk kvinna, eller en transsexuell kvinna(?) Jag tror inte det är fysiskt skönt, jag vet.
2. Nej tvärtom, det är ju det jag
inte är. När jag hittar en kille jag gillar så vill jag ligga. inte med någon annan,
det skulle vara motbjudande.
3. En självklarhet kan jag tycka, vissa vill ha mer/hela tiden andra mindre/inget sex. Alla är ju olika. T o m jag själv växlar mellan olika perioder, ibland mer sugen andra gånger mindre.
4. Haha, får det från mina egna upplevelser. Du får ursäkta en vanlig tjej, men för mig är det stor skillnad mellan en fin kille och en hårig kärring. Märkligt (för vissa) men sant
5. För det första raggar män och kvinnor generellt sett på olika sätt, kvinnor mer subtilt. För det andra så är det ett faktum att testosteronet jagar på män så de raggar mer.
Män och kvinnor är olika, där kanske vi är överens iaf(?)
Om du är en kvinna som gillar kvinnor så borde du väl ändå förstå att det är du som skiljer dig från mängden. Varför är det så konstigt att vi är olika? Och att det är okej.
Ser du inte omkring dig par som är kära. Mest män och kvinnor, men även män & män, kvinnor & kvinnor. Är du rädd för normen? Känner du att du behöver försöka övertyga världens kvinnor om att de allihop har fel och egentligen gillar sitt eget kön, för att du ska passa in?
Det var lite stiltje i Relationer och samlevnad men du lyckades ju få upp tempot iaf