2016-09-27, 10:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
1) Du kan inte vara på riktigt, det är väl en ren jävla självklarhet att inte en hetrokille tycker det är fantastiskt att ha sex med en man.

2) Med lite erfarenhet är det extremt enkelt att veta när någon fejkar, jag förstår att du som aldrig haft kvinnor som finner dig attraktiv inte har upplevt riktig kvinnligsexualitet, för dig blir det väldigt svårt att avgöra detta då fejkandet kanske är det enda du upplevt.

1) Det är en ren självklarthet att inte en heterokvinna tycker att det är fantastiskt ha sex med en man heller. Varför tror du (ni) att det är annorlunda för kvinnor än vad det är för män?

2) Jag är kvinna. Om jag sa att hetero-Kalle hade blivit påsatt av bög-Bruce och tyckte att det var fantastiskt och bad om mer skulle du köpa det?
Citera
2016-09-27, 10:27
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja självklart. Det ingen biologisk kvinna som uttrycker sig på det sättet.

1) Ja det betyder att eran fantasi om att kvinnor vill ha sex med "rätt man" inte stämmer. Om man gillar sex kan man ha sex med i princip vem som helst. Om man inte gillar sex (som det är för 90% av kvinnorna) då är det ingen man som duger.

2) Kvinnor är inte biologiskt gjorda för att ha vaginal sex heller. Kvinnans sex organ är klitoris och det behöver man inte penetration till.

3) Nej analt och vaginalt är ungefär samma sak. Om en man kör med bedövande glidmedel analt kan jag tänka mig att det är ganska lika vaginal sex för kvinnor.

4) Så svara på frågan skulle en man njuta av att få en kuk i sig om han kör med bedövande glidmedel analt? Där har du (ni) svaret på hur kvinnor känner om att ha sex.

Att säga att om man gillar att ha sex kan man ha sex med vem som helst är felaktigt. Allt har med attraktionen att göra, vår sexualitet, vad vi tänder på. Varför gillar vi bröst men inte feta magar? Det är exakt samma sak, fett innanför hud, men varför älskar vi det ena och hatar det andra?

Många kvinnor kan få orgasm genom stimulans av G-punkten, varför ökar försäljningen av exempelvis dildos bland singelkvinnor om de inte finner njutning i penetration?

Män har sin G-punkt i analen, de flesta män njuter av analsex, men få vågar prova pga samhällets normer kring att det är ett "bögfenomen".
Citera
2016-09-27, 10:28
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
1) Det är en ren självklarthet att inte en heterokvinna tycker att det är fantastiskt ha sex med en man heller. Varför tror du (ni) att det är annorlunda för kvinnor än vad det är för män?

2) Jag är kvinna. Om jag sa att hetero-Kalle hade blivit påsatt av bög-Bruce och tyckte att det var fantastiskt och bad om mer skulle du köpa det?

Tycker du verkligen att du som asexuell är represenntativ för alla kvinnor?
Citera
2016-09-27, 10:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Att säga att om man gillar att ha sex kan man ha sex med vem som helst är felaktigt. Allt har med attraktionen att göra, vår sexualitet, vad vi tänder på. Varför gillar vi bröst men inte feta magar? Det är exakt samma sak, fett innanför hud, men varför älskar vi det ena och hatar det andra?

Många kvinnor kan få orgasm genom stimulans av G-punkten, varför ökar försäljningen av exempelvis dildos bland singelkvinnor om de inte finner njutning i penetration?

Män har sin G-punkt i analen, de flesta män njuter av analsex, men få vågar prova pga samhällets normer kring att det är ett "bögfenomen".

1) Och du vet det för att du har många års erfarenhet av att ha sex med män?

2) Är du attraherad av män? Så varför skulle kvinnor vara attraherade av män?

3) Det finns ingen g-punkt och orgasm gör bara sexet vidrigare. Det är som att du blir påsatt av Ron Jeremy och sen kommer du av det.

4) Vilken sorts dildos talar du om?

5) Men vi talar om att prova att bli anal-knullad av en annan man. Är det något som du (hetero män) generellt vill testa?
Citera
2016-09-27, 10:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Tycker du verkligen att du som asexuell är represenntativ för alla kvinnor?

1) Titta på min avatar verkar det som att jag är asexuell?

2) Men ja det stämmer att kvinnor som är asexuella är representativa för kvinnor generellt. Tänk på det som att alla kvinnor är asexuella de säger det bara inte högt.
Citera
2016-09-27, 10:34
Medlem
Djurdyrkares avatar
Citat:
Ja självklart. Det ingen biologisk kvinna som uttrycker sig på det sättet.

1) Ja det betyder att eran fantasi om att kvinnor vill ha sex med "rätt man" inte stämmer. Om man gillar sex kan man ha sex med i princip vem som helst. Om man inte gillar sex (som det är för 90% av kvinnorna) då är det ingen man som duger.

2) Kvinnor är inte biologiskt gjorda för att ha vaginal sex heller. Kvinnans sex organ är klitoris och det behöver man inte penetration till.

3) Nej analt och vaginalt är ungefär samma sak. Om en man kör med bedövande glidmedel analt kan jag tänka mig att det är ganska lika vaginal sex för kvinnor.

4) Så svara på frågan skulle en man njuta av att få en kuk i sig om han kör med bedövande glidmedel analt? Där har du (ni) svaret på hur kvinnor känner om att ha sex.

Haha du är underhållande. Jag är iaf född med bröst och fitta, skulle faktiskt identifiera mig som - just kvinna.
Nej man vill inte ha sex med vem som helst för det är inte samma sex med alla människor.
Aha okej det är väl så din kropp fungerar, men jag får i alla fall orgasmer vid vaginal penetration utan hjälp av klitoris.

Till sist: tycker synd om dig.
Citera
2016-09-27, 10:36
Medlem
pillowpops avatar
Citat:

1. Frågan är varför du tror att det är likadant för en kvinna att ha sex med en man som för en man att ha sex med en man. Det finns dels naturliga skillnader och dels så kan du omöjligt veta hur en man upplever det hela.

Bara för att du själv inte tycker det är fantastisk att ha sex med en man så behöver inte alla kvinnor känna som du. Eller är du något slags default för alla kvinnor som du ser det?

2. Ja, jag köper att någon kan uppleva känslor som jag själv aldrig kan göra på exakt samma sätt, och att han tycker det är fantastiskt.

Du har ju sagt samma sak nu så länge jag kan minnas. Vad är det som är så märkligt med att alla inte känner som du?
Citera
2016-09-27, 10:40
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
1) Och du vet det för att du har många års erfarenhet av att ha sex med män?

2) Är du attraherad av män? Så varför skulle kvinnor vara attraherade av män?

3) Det finns ingen g-punkt och orgasm gör bara sexet vidrigare. Det är som att du blir påsatt av Ron Jeremy och sen kommer du av det.

4) Vilken sorts dildos talar du om?

5) Men vi talar om att prova att bli anal-knullad av en annan man. Är det något som du (hetero män) generellt vill testa?

Du är ju helt jävla sjuk i huvudet.

Kan du svara på varför vi attraheras av bröst och inte av tjocka magar när det är exakt samma sak?. Exakt samma princip lyder varför hetro killar/tjejer upplever sex med män olika, det har med vad vi attraheras av.

Hetrosexuella kvinnor attraheras av män, du kan inte påstå dig tala för hetrosexuella kvinnor när du personligen är asexuell.

Varför finns det oändligt antal sexleksaker för att stimulera den kvinnliga G-punkten, varför får kvinnor fontänorgasm genom stimulering av en punkt ett par cm in istället för klitoris?

Är du helt efter? Vi har hört i flera år nu att sexleksaker exploderar hos kvinnor, varför skulle de vara så om de inte gillar penetration eller orgasmer?
Citera
2016-09-27, 10:42
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
1) Titta på min avatar verkar det som att jag är asexuell?

Definitionen av asexuell lyder "Asexualitet innebär att sakna sexualitet eller könsliv", du beskriver orgasmer som "orgasm gör bara sexet vidrigare", där har du det svart på vitt att du är asexuell.

Du tycker inte om det med fundamentala inom sexualiteten, du är asexuell, det är ett faktum.
Citera
2016-09-27, 10:43
Medlem
Bievas avatar
Citat:
Jag har känt kanske 3 kvinnor i mitt liv som har gillat sex av 2-300.

1) Titta på de här studierna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) det är vetenskapligt bevisat att kvinnor som grupp är mindre intresserade av sex än män.

2) Homosexuella män är den grupp som har flest partners och mest sex. Lesbiska kvinnor är den grupp som har minst.

3) Kan inte du som kvinna (för du är kvinna och inte en trans right?) berätta vad som är så underbart och fantastiskt med att ha sex med en man?

1) Ja jag är en kvinna på över 45 år Kan enbart svara för mig själv och att jag älskar sex. När detta samtalsämne kommer upp med mina väninnor så förstår jag att även de tycker om sex.
Fast det är inte lika med att man säger ja till sex så fort någon fråga eller stöter på en.
Kanske är det så att kvinnor är mer kräsna när det gäller sex och att många män inte har förmågan att få kvinnan tänd.
Det värsta och mest sexdödande som finns är män som inte klara av att ge kvinnan njutning, utan kör på tills de går för dem själva och sen är allt klart. Självklart tröttnar kvinnor på sådan sex då vi behöver lite mer tid och teknik för njutning och orgasm.
Att många förhållanden har sämre sex tro jag är hur förhållandet fungerar och hur man är bemöter varandra.
Av min erfarenhet så är det även ett mindre aktivt sexliv när man har barn och de är små av naturliga orsaker.
Samma sak om man har mycket att göra och känner sig stressad. Har man ett bra förhållande, där man uppskattar och hjälper varandra. Ge komplimanger, skrattar, bygger upp spänning, flörtar mm så får man av min erfarenhet även ett bra sexliv.

2) Det kan säkert vara så. Även här hänvisade jag till de homosexuella bar jag känner till och som par har de levt tillsammans i flera år.

3) Det där skiljer sig säkert mellan personer. För mig är helheten jätte viktigt. Allt från vardagen att jag få känna frihet, kvinnlighet, uppskattning och glädje. Kanske att jag fått någon blick eller kommentar från någon annan som gör att jag känner mig något extra, denna självkänsla för jag med mig hem och till min partner. Svartsjuka är det överlägset största sexdödandet som finns. En bra början på sex är om man hjälps åt hemma t.ex med städning och gör det till en mysig sak tillsammans med glädje och småflörtande. Det triggar upp både mig och min man, helt enkelt ett vardags förspel.Hjälps man åt får jag också tid att bevaka min kvinnlighet och jag tillhör dem som älskar skor och lite kläder även vid sex. känner man frihet och uppskattning tillsammans med att sin partner tänker på att kvinnan också ska få njutning vid sex då är det underbart. Vilket för med sig att jag inte bara vill ha sex, utan ta initiativ till sex. Vid sex tycker jag det bästa är att man byter ställningar, våga ta och ta emot initiativ.
Jag har haft turen att även ha en djupare vänskap med en annan kvinna där även lite erotik ingår mellan oss. Den uppskattning, spänning och energi tillsammans med min mans godkännande för jag med mig in i min mans och mitt förhållande som är en stor del till ett bra sexliv.
Citera
2016-09-27, 11:29
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Jag har känt kanske 3 kvinnor i mitt liv som har gillat sex av 2-300.

1) Titta på de här studierna, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod) det är vetenskapligt bevisat att kvinnor som grupp är mindre intresserade av sex än män.

2) Homosexuella män är den grupp som har flest partners och mest sex. Lesbiska kvinnor är den grupp som har minst.

3) Kan inte du som kvinna (för du är kvinna och inte en trans right?) berätta vad som är så underbart och fantastiskt med att ha sex med en man?

1. Kvinnor vill ha mindre sex än män, generellt sett, men de vill fortfarande ha sex. Och för att generalisera som du själv gör så har män en så stor sexdrift att de kan/vill/måste(?) ligga med vem som helst, medans vi kvinnor väljer vem vi vill ligga med. Att ha sex med random man är inte skönt eftersom det sitter i huvudet också, en blandning mellan kropp och hjärna, att ha skönt sex.

2. Ja, det bevisar ingenting i mina ögon. Killar vill ha mer sex än tjejer.

3. Synd att du inte känt det själv. Har du varit attraherad av en man då? Att ha denna attraktiva kille tätt inpå gör att det pirrar i hela kroppen, inget man kan styra över eller framkalla själv. Sedan vet väl du också att vi kvinnor har delar på kroppen som är känsliga för beröring osv. Inget konstigt egentligen, men det låter så när man pratar med dig

Tror du är inhyrd av Fb för att hålla igång den här diskussionen Ingen kan väl vara så omedveten om attraktionen mellan man och kvinna ...
Citera
2016-09-27, 11:33
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djurdyrkare
Haha du är underhållande. Jag är iaf född med bröst och fitta, skulle faktiskt identifiera mig som - just kvinna.
Nej man vill inte ha sex med vem som helst för det är inte samma sex med alla människor.
Aha okej det är väl så din kropp fungerar, men jag får i alla fall orgasmer vid vaginal penetration utan hjälp av klitoris.

Till sist: tycker synd om dig.

1) Här är en bild på min fitta med en skylt, http://www.imagebam.com/image/571b32506684621 posta en bild på din?

2) Men det är bra att få sex oavsett (om man gillar sex).

3) De flesta kvinnor får inte orgasm av vaginal penetration. Det gör att sex är värdelöst för de flesta kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in