Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Klassisk liberalism.
Förlörligar "konspirationsteorier" för att i nästa andetag försvara något som per definition är en konspirationsteori.
Undrar hur det kan komma sig. Många spekulerar i att det har med Trump att göra - dina typer av resonemang alltså.
Vi ska komma ihåg att det för några veckor sedan var en ren "konspirationsteori" att Hillary haft något hälsoproblem också.
Om det är liberalism att lita på FBI och inte på indoktrinerade youtubedetektiver, ja då är jag liberalism av hela mitt hjärta!
Jag spekulerar inte, jag VET att Trump ville ha demokraternas server hackad, sen tror jag inte han har något personligt med det att göra, det skulle vara alltför riskabelt.
Har aldrig trott att Hillarys hälsoproblem var en konspirationsteori, hon gick väl ut själv med det t.o.m
Du försöker leda bort diskussionen om Trump (som vanligt när det är kört) och väljer att fokusera på mig genom att kategorisera mig som någon slags Hillary-dyrkare, trist att man inte kan hålla sig till ämnet, men men det är väl det som är FB haha
Jag gillar inte henne nämnvärt, men ska man välja mellan pest eller kolera..
“The mentally disturbed do not employ the Principle of Scientific Parsimony: the most simple theory to explain a given set of facts. They shoot for the baroque.”
-Philip K. Dick