2016-09-26, 18:44
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Posta lite printscreen. Det kan vara en mycket bra källa.

Vi har inte hört liknande för det skulle vara ett fall för Demokraterna att byta ut Clinton. För det kommer bli kaos om hon avgår. Då vinner Trump direkt.
Han trollar bara. Deadlinen för att ens kunna bli valbar, för en ny kandidat har passerat för länge sedan.
2016-09-26, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Tro mig, det är inte jag som säger det, men på vänster-sidan om Hillary så säger man så om Kaine/Kane.

Jaha, men det är för att han inte är Bernie.

Citat:
Om Hillary är centrist och har en vp som är längre högerut (tradedeals, pro-fracking, ttip, massa saker),

Trams. Obama-trade är inte "höger" -det är vad det är. Den enda anledningen till att Hillary påstod sig vara emot detta är Trump och Bernie.

Citat:
Såå vad kan Trump ha som environmental policy?? Skrikande behov att fylla där.

Du skämtar? Mijömuppar kan mycket väl rösta på Jill Stein i stället för Hillary. Hon har någon eller några procent i "pollsen".

Citat:
Jimmy Dore är som vänsterns Ben Shapiro, principiell och ljuger inte, tror på vad de säger och vågar peka ut vad alla redan kan se.

Ben Shapiro är ärlig hela tiden? Och någon pajas på TyT? Jag tror att du kan behöva omvärdera dina premisser.
2016-09-26, 20:37
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jaha, men det är för att han inte är Bernie.
Trams. Obama-trade är inte "höger" -det är vad det är. Den enda anledningen till att Hillary påstod sig vara emot detta är Trump och Bernie.
Du skämtar? Mijömuppar kan mycket väl rösta på Jill Stein i stället för Hillary. Hon har någon eller några procent i "pollsen".
Ben Shapiro är ärlig hela tiden? Och någon pajas på TyT? Jag tror att du kan behöva omvärdera dina premisser.
Du verkar ha sand i urinröret, nej han är inte Bernie och Hillary/Kane har ingenting att erbjuda bernie-supportrar, alltså de millenials, kvinnor och studerande, högutbildade mongon, som Hillary hade räknat med, men är nu rörliga väljare då de inte gillar någon av kandidaterna.
Precis, de är ärliga med vad de tycker och är på varsitt håll never-trump/never-hillary, betyder inte att jag håller med de.
Senast redigerad av heis 2016-09-26 kl. 20:39.
2016-09-26, 21:30
Medlem
Rickuzs avatar
Här kan hela världen rösta.

https://worldwide.vote

Sidan upptäcker automatiskt från vilket land man är, och presenterar resultaten för alla världens länder i realtid.

Ser mörkt ut för crocked Hillary.
2016-09-26, 22:15
Medlem
Tarstans avatar
Gammal artikel:
Obama: Hillary Will 'Say Anything and Change Nothing'
"It’s what’s wrong with politics today. Hillary Clinton will say anything to get elected."

Under förra primary Obama mot Hillary.

http://blogs.abcnews.com/politicalpunch/2008/01/obama-hillary-w.html

Ytterliggare en:

Sen. Barack Obama leveled a fresh round of criticism at Sen. Hillary Rodham Clinton yesterday, accusing his rival for the Democratic nomination of following a campaign plan that prizes calculation over candor and that is aimed more at winning the election than uniting the country.

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2007/11/03/AR2007110300893.html

Hon är falsk med andra ord.
2016-09-26, 22:54
Medlem
volvo 240s avatar
Kommer mormor hålla ihop, kommer vi få se vandrande ögon, svårigheter att stå upp. Kanske tom snubblar påväg till podiet. Blir det mer upphostande av gröna klumpar? Får hon ett av sina berömda raserianfall?. Jag hoppas hon ramlar ihop så alla kan se hur illa ämnad för jobet hon söker hon är. Några sympatiröster lär hon onte få då hon de få gånger hon framträder är som en robot. Annie Lööf är rena känslosprudlaren jämf med roboclinton. Bill kan inte ha det lätt med en asexuell hostande robot, så man förstår ju att han begår äktenskapsbrott.
2016-09-26, 22:58
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Här kan hela världen rösta.

https://worldwide.vote

Sidan upptäcker automatiskt från vilket land man är, och presenterar resultaten för alla världens länder i realtid.

Ser mörkt ut för crocked Hillary.

Intressant sida, om man kan lita på siffrorna.

Clinton har majoritet i bara en handfull länder. Saudiarabien, Mexiko (de gillar väl ha fri tillång till USA), Iran (vill dem bli bombade?), Colombia, Pakistan, Singapore, Kenya, Danmark(!), Luxenburg. Vissa länder har iof så lågt röstantal att man inte kan anta något egentligen.

Israel ger Trump en betryggande ledning på 70% vilket är lite motsägelsefullt. Är dem också trötta på neocons?
Senast redigerad av HipToBeSquare 2016-09-26 kl. 23:03.
2016-09-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kommer mormor hålla ihop, kommer vi få se vandrande ögon, svårigheter att stå upp. Kanske tom snubblar påväg till podiet. Blir det mer upphostande av gröna klumpar? Får hon ett av sina berömda raserianfall?. Jag hoppas hon ramlar ihop så alla kan se hur illa ämnad för jobet hon söker hon är. Några sympatiröster lär hon onte få då hon de få gånger hon framträder är som en robot. Annie Lööf är rena känslosprudlaren jämf med roboclinton. Bill kan inte ha det lätt med en asexuell hostande robot, så man förstår ju att han begår äktenskapsbrott.
Hon stod upp i en och en halv timme under ceremonien 9/11, sedan var hon tvungen att lämna och kollapsade innan hon kom fram till bilen. Jag tror det är stor chans att hon kollapsar idag också.

Hennes tal är för det mesta inte längre än 30 minuter vilket tyder på att hon och hennes stab är medvetna om att hon inte klarar mycket mer.
2016-09-26, 23:32
Medlem
glimmandes avatar
Stänger tills första presidentvalsdebatten är över. Detta för att undvika att tråden drunkar i chatinlägg. Öppnar tråden efter presidentvalsdebatten.

//Mod
2016-09-27, 06:55
Medlem
glimmandes avatar
Öppnar tråden igen.

//Mod
2016-09-27, 07:47
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Hon stod upp i en och en halv timme under ceremonien 9/11, sedan var hon tvungen att lämna och kollapsade innan hon kom fram till bilen. Jag tror det är stor chans att hon kollapsar idag också.

Hennes tal är för det mesta inte längre än 30 minuter vilket tyder på att hon och hennes stab är medvetna om att hon inte klarar mycket mer.
Hon stod upp och sopade dessutom banan med Donald under en lång debatt! Skall bli rätt kul att höra hur ni i foliehattparaden förklarar detta. Var hon kanske medvetslös och styrdes med buktalare och fisklinor? Eller var det en lookalike som tog hennes plats? Vad säger du?
2016-09-27, 07:50
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lionel-Richie
Flera av mina tidigare studiekamrater i USA som är politiskt aktiva rapporterar om att det ryktas om att Clinton kommer stiga åt sidan innan debatten.

Mycket rykten just nu på facebook etc.
Eh - jaha??? Clinton steppade naturligtvis inte ner utan van debatten rätt komfortabelt över en blek Trump. Du skall nog sluta inhämta din politiska kunskap från hemsidor som tar upp Bigfoot och elallergi!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in