2016-09-27, 04:30
Medlem
Oliveiras avatar
Haha Donald skulle ha bättre humör än Hillary? Trodde inte han skulle vara så här pinsam.
Medlem
Wertyms avatar
trump är trump, precis som vanligt. tror inte att det är bra för clinton att hon skrattar och ler så mycket, känns som att hon tramsar lite.

undrar vad amerikanerna gillar, trump eller den vanliga politikern. svårt att se en vinnare.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Det fanns inget resonemang, utan bara en lång rad lika felaktiga som förvirrade påståenden. Inte mycket att koka soppa på, bortsett från att just konstatera att det finns precis noll ingredienser. Jag är förvisso medveten om att du själv har precis noll insikt om detta.

Detta är en klassisk form av projektion, anklaga folk för saker man själv sysslar med samtidigt som man försöker vinna tid. Det går bra nu SmokeyNegroni, jag känner din desperation ända till Göteborg!
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinicius
Det gör ont i mig att Clinton kan stå där och se på med ett leende när Trump trasar sönder sin egen kampanj.

Hans harang om hans temperament var katastrofal. Han börjar ständigt meningar/resonemang som han sedan avslutar mitt i för att påbörja nya meningar/resonemang. Det ger ett väldigt förvirrat intryck och ger inte så mycket information om vad Trump vill eller vad som gör Clinton unfit for president.

Dessutom skrattar publiken ofta, det må vara de inbjudna demokratiska gästerna, och det skapar ett intryck av att Clinton har ett stort övertag.

Skulle bli förvånad om mätningarna han ökar.

Jag skulle ge Trump min röst idag - men det är bara för att Trump talar ur hjärtat.
Jag är rädd för Clinton för hon är så falsk.
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Har Trump lockat nya väljare idag?

Helt säkert.
2016-09-27, 04:31
Medlem
0rganets avatar
Hmm sa Donald att de ska inte bry sig om Asien utan det är Kinas sak?
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
"China should go into North Korea"

Vad i helvete säger han???????
Reagerade också på det. Han uppmanar alltså till ett krig som skulle bli extremt blodigt, destabilisera hela östasien och sannolikt involvera kärnvapen. Vad faaan.
Avslutad
Ojoj nu slaktar hon honom med det talet till allierade.
Medlem
samtron12s avatar
Fyfan vilken falsk kärring hon är
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
"China should go into North Korea"

Vad i helvete säger han???????

Det är typiskt Amerikanskt beteende att bestämma vad andra länder ska göra. Typ som Obama har gjort dag ut och dag in.
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Detta är en klassisk form av projektion, anklaga folk för saker man själv sysslar med samtidigt som man försöker vinna tid. Det går bra nu SmokeyNegroni, jag känner din desperation ända till Göteborg!

Fortfarande noll ingredienser....
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Har Trump lockat nya väljare idag?

Skrämt iväg de vettiga med största sannolikhet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in