2016-09-27, 04:07
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Är det någon någorlunda vettig människa som faller för Trumps haranger och dribblingar?

Nej, men så finns det också tydligen väldigt måna ovettiga människor i USA...
2016-09-27, 04:07
Medlem
dom bara hackar ju på varandra.
Hur får man ut vem som är bäst lämpad att leda ett av världens mäktigaste land utav dehär?
2016-09-27, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Nej. Frågan är hur många idioter det finns i USA. White trash röstar ju på honom, men annars? Tveksamt.
Han och Hillary hade båda ungefär 41% av rösterna. Jag vet inte om det är rimligt att hans 41% bara är white trash?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Vad som är sant eller inte är irrelevant. Trumps misstag är att fastna i dessa diskussioner i stället för att vifta bort all kritik som Clinton gör.

För att han inte är politiker. Han vill svara, känner att han måste svara, såsom lite för ärlig och öppen för sitt eget bästa.

Häxan däremot är som en robot, du kunde lika gärna slänga upp en talmaskin som bara är programmerad att glida undan allt.
Medlem
Rickuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Det skulle ändå vara lite kul om Trump vann valet. Då blir det rejält omrört i den politiska grytan med effekter i hela världen...
Just därför jag håller på Trump. Enligt mig är världen på väg åt helvete, i synnerhet Europa.

Så om någon eller något kan röra om i grytan ordentligt så röstar jag på det.

Kan inte bli mycket värre än det är nu.
Bannlyst
Där kom Ryssskräcken från Putin, som hon kommer starta krig med
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
De godkände t.o.m. en person född i Kanada...

Haha. Tyder på att USA är ett pajasland.
Medlem
Reguluss avatar
Nu hetsar Clinton mot Ryssland.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag menar att Amerikaner har liten respekt för politiker. Svenska politiker skulle blivit mördade om de skulle bete sig som Trump.

De enda svenska politiker som blivit mördare har agerat som Clinton snarare än som Trump.
Medlem
Nurjenfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenHorne
För vad det är värt, jag tycker Trump verkar mest sjuk inatt. Talar väldigt osammanhängande, upprepar sig konstant etc.
lite osammanhängande för att centralisera poäng i frågan är inte nödvändigtvis "sjukt" .

hillary verkar dock så nödig om att nå minsta pulls för att hamna out of balance. och den linan är nog inte speciellt tjock med tanke på hur nödig hon verkar. saklig är inte alltid säkerhet. inte i detta fallet.
Senast redigerad av Nurjenf 2016-09-27 kl. 04:13.
Medlem
Sobofieds avatar
Tänk om Trump svarar "Suka blyat!" nu. Vilken grej det hade varit.
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Nej jag måste hata invandrare på Flashback det är så mycket tuffare.

Jag tar det som ett ja.

Citat:
Ursprungligen postat av EvilG
Vänta nu, varför ljuger han om att Clinton har varit på birthertåget? Om hon hade kört det, hade hon knappast fått sitta i Obamas "adminstration". Men Trump vet väl inte vad en "adminstration" är.

Med tanke på att han inte ljuger får du nog läsa på lite om din drömkvinnas beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in