2016-09-27, 03:53
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Avbryt horungen din jävla neger han får snacka hela tiden

Som sagt. Trump sparkar tantstjärt. Big league!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det Trump gör bra är att han pratar om verkligheten.
Det dåliga Trump gör är att prata om sitt företag och avbryta.

Jag vet inte vad jag ska tro längre....
Exakt, det är helt bisarrt. Trump har garanterat en skruv lös och Hillary har garanterat drömt om Presidentposten sedan barnsben, hon har ju satsat på en politisk karriär. Fyfan för dessa.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Trump är mycket klantig och avbryter samt håller en nedvärderande ton mot både Hillary och programledaren. Han kommenterar på allt för att han själv känner sig attackerad och måste försvara sig med näbbar och klor. Han har verkligen svårt att vara tyst ibland.
2016-09-27, 03:54
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinden
Usel jämförelse. Att man har erfarenhet av det politiska spelet säger ingenting om man kan leda ett land i rätt riktning.

Har man ingen politisk erfarenhet kanske man ska hålla sig undan från presidentposten och börja i nationella kongressen eller i en delstatskongress. Jo, det gör det. Han lät sin son leta en VP som skulle bli "USA:s historias mäktigaste vicepresident", säger hur mycket han kommer "leda ett land i rätt riktning".
2016-09-27, 03:54
Medlem
Popshuv1ts avatar
Bakom ena micken har vi snurrig arg gubbe, bakom den andra har vi en kriminell & sjuk kärring.

Vilken jävla soppa

Och inte nog med det: Bakom båda har vi judarna.

2016-09-27, 03:55
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Nu börjar Clinton bli trött och får svårt att formulera meningar.

Skulle fan inte förvåna mig om både Trump och Clinton ramlar ihop fem minuter innan debatten avslutas.

Båda kommer klara av det. Det är 35 min kvar. Det går snabbt.

Skitdebatt enligt mig.
Medlem
Hillary får väl ha viss cred för att hon antagligen kämpar både med att bemöta Trump och att hålla sig i styr så hon inte svimmar av.
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillfkonto12
Tvivlar på att Trump innerst inne vill bli president. Tror det började som en ren marknadsföringsgrej, typ "ställ upp i presidentvalet och få lite gratis reklam". Vissa före detta medarbetare har ju hintat om detta. Tragiskt om det är sant.

Det är ju uppenbart att det är så. Fast det kommer ju inte att hända heller. Efter i kväll ser väl även de mest enögda hur hopplös han är.
Medlem
Känns som att Hillary vinner. Men hon är inte särskilt populär heller så Republikanerna har läge att ta makten om fyra år.
Medlem
EvilGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vi Svenskar bli förbannade på Trump för han avbryter. Men Amerikaner tänker nog helt annat. De kanske är nog helt pissless på politikerna?

Det vet du allt om va?
Bannlyst
Herregud Trump fullkomligt KROSSAR Clinton.

Ni som påstår annat förstår helt enkelt inte hur man får människor i grupp att uppfatta en som en ledare, "men han avbryter ju henne! ingen hyffs!!"
2016-09-27, 03:56
Medlem
JoeBidens avatar
Den som vinner är den som har lägst ställda förväntningar på sig. Trump gör lite misstag här och var, men se på helheten i Clintons debattprestation...

I slutändan är det en handfull oneliners som avgör debatten, speciellt de som kommer i slutändan av showen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in