2016-09-27, 03:51
Medlem
Vadaadaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hon anklagar han för saker och flinar. Det är att provocera.
Al Gore förlorade på att flina och himla med ögonen när G. W. Bush förvirrade in sig i utrikespolitik.

Vem vet, amerikanerna kanske blir förbannade av HRC's arroganta och nedlåtande stil?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Det här är verkligen ett bevis på hur overklig och skådespelad verkligheten känns. En galning som trump som är svinrik och omgärdas av andra falska narcisster eller en indoktrinerad smilande robot som Hillary ska alltså styra USA. Det låter helt sjukt när de debatterar och allt känns som sagt som ett skådespel. De här människorna är bland de mest inflytelserika i USA och ändå så jävla patetiska.

Det Trump gör bra är att han pratar om verkligheten.
Det dåliga Trump gör är att prata om sitt företag och avbryta.

Jag vet inte vad jag ska tro längre....
Avslutad
Avbryt horungen din jävla neger han får snacka hela tiden
Medlem
Rickuzs avatar
Nu kommer rasistkortet!!! Hahaha så förutsägbart.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nu kom rasistkortet från Clinton.

Jävla cirkusdebatt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
är ni tröga eller det är inget fel på hans tax returns han släpper dem efter audit

det är därför han inte han några problem att prata om det

hilldog vet hur man ljuger, för hon klarar sig inte annars
Självklart skatteplanerar Trump. Han vill inte lämna ut deklarationen för att det kommer skada hans förtroende. Han vet att Hillary antagligen inte har tillgång till mejlen och om hon har det kommer hon aldrig lämna ut dessa. Trump vet att Hillary aldrig kommer lämna ut mejlen så han behöver inte ens oroa sig över att uppfylla sin del.
2016-09-27, 03:52
Medlem
Tvivlar på att Trump innerst inne vill bli president. Tror det började som en ren marknadsföringsgrej, typ "ställ upp i presidentvalet och få lite gratis reklam". Vissa före detta medarbetare har ju hintat om detta. Tragiskt om det är sant.
Medlem
Sobofieds avatar
Kanske är confirmation bias, men det känns som om hon är mycket tröttare än för 20 min sedan.
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
är ni tröga eller det är inget fel på hans tax returns han släpper dem efter audit

det är därför han inte han några problem att prata om det

hilldog vet hur man ljuger, för hon klarar sig inte annars

Det är bara trams att han inte kan släppa dem redan nu. Han vill inte för att det finns saker han vill dölja.

I debatten är han precis så pinsam som man kunde vänta sig. Hillary behöver inte ens anstränga sig för att vinna.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadaadaa
Al Gore förlorade på att flina och himla med ögonen när G. W. Bush förvirrade in sig i utrikespolitik.

Vem vet, amerikanerna kanske blir förbannade av HRC's arroganta och nedlåtande stil?

Vi Svenskar bli förbannade på Trump för han avbryter. Men Amerikaner tänker nog helt annat. De kanske är nog helt pissless på politikerna?
Medlem
Libertarismuss avatar
Nu börjar Clinton bli trött och får svårt att formulera meningar.

Skulle fan inte förvåna mig om både Trump och Clinton ramlar ihop fem minuter innan debatten avslutas.
2016-09-27, 03:53
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Kanske är confirmation bias, men det känns som om hon är mycket tröttare än för 20 min sedan.

Jag ser det också. De är 37 minuter kvar, undrar om hon står tiden ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in