2016-09-26, 22:48
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
För oss svenskar är debatten extra laddad med tanke på svensk medias närmast sjukliga hat mot Donald Trump.

Svensk media är bara emot Trump för att inte ge SD mer krafter. Skulle Trump vinna så betyder det att EU försvagas och "högervindarna" kommer bete sig lite mer som Trump. Jag skulle gärna vilja se Åkesson vara mer ärlig.
2016-09-26, 22:55
Medlem
Internetkrigare14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Att uttrycka stöd för Trump här i Sverige är snudd på likställt med att säga att man stödjer nazismen.

Folk vet bättre än att öppet uttrycka kontroversiella åsikter i det här landet, och det borde vara rätt känt vid det här laget. SD får exempelvis mycket högre stöd i de faktiska valen än vad man får i undersökningarna. Skulle inte förvåna mig det minsta om 75-80% av svenskarna faktiskt stödjer Trumps politik - om de bara satt sig in i den och inte behövde försvara sig mot massa rasistanklagelser från vänsterpöbeln.

Nej inte alls. Bara att han inte har någonting man förknippar med en amerikansk president.
Och diskuterar man med någon som man känner väl elller pratar länge med så fattar man om personen står för sin åsikt. Vi pratar inte korta ja eller nej utan tämligen långa diskussioner. Oftast lite kortare dock då det sällan är mycket att diskutera. Som president är han ett skämt. Tyvärr inget roligt sådant...
2016-09-26, 22:59
Medlem
Rick.Jamess avatar
Säkert någon som besvarat denna fråga tidigare i tråden. Men är så lat av mig att jag ställer den ändå: någon som vet var man kan streama debatten?
2016-09-26, 23:00
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigare14
Nej inte alls. Bara att han inte har någonting man förknippar med en amerikansk president.
Och diskuterar man med någon som man känner väl elller pratar länge med så fattar man om personen står för sin åsikt. Vi pratar inte korta ja eller nej utan tämligen långa diskussioner. Oftast lite kortare dock då det sällan är mycket att diskutera. Som president är han ett skämt. Tyvärr inget roligt sådant...

Vad förknippar du med en amerikansk president?
2016-09-26, 23:02
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.James
Säkert någon som besvarat denna fråga tidigare i tråden. Men är så lat av mig att jag ställer den ändå: någon som vet var man kan streama debatten?
SVT, om det inte passar herr James så kan Ni alltid söka på Youtube och finna resultatet inom några få sekunder.
2016-09-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vad förknippar du med en amerikansk president?

Väldigt svårt att sätta fingret på. Men det är inte Trump och hans stil eller approach.
Han är inte ens politiker i mina ögon utan bara en märklig pjäs.
2016-09-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Tyvärr är det en bit upp i alla potentiella stater, som Colorado, New Hampshire och Pennsylvania.
colorado är rätt jämnt ändå: http://www.realclearpolitics.com/epolls/2016/president/co/colorado_trump_vs_clinton-5751.html
2016-09-26, 23:05
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Väldigt svårt att sätta fingret på. Men det är inte Trump och hans stil eller approach.
Han är inte ens politiker i mina ögon utan bara en märklig pjäs.

Nånting kan du väl nämna?
2016-09-26, 23:07
Medlem
Rick.Jamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
SVT, om det inte passar herr James så kan Ni alltid söka på Youtube och finna resultatet inom några få sekunder.

Bugar och bockar, tack för ett snabbt svar
2016-09-26, 23:10
Medlem
Y2Ws avatar
Ursäkta om jag inte går igenom alla 300+ inlägg, men kan man följa "försnacket" innan debatten 03.00???
2016-09-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nånting kan du väl nämna?

Vad Trump inte är.

Statsmannamässig
Vältalig
Politiker
Kunnig

Finns hur mycket som helst och du förstår nog innerst inne...

Trump har Ingenting i mina ögon. Absolut ingenting.

Endast min åsikt.
2016-09-26, 23:14
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Vad Trump inte är.

Statsmannamässig
Vältalig
Politiker
Kunnig

Finns hur mycket som helst och du förstår nog innerst inne...

Trump har Ingenting i mina ögon. Absolut ingenting.

Endast min åsikt.

Jag frågade inte vad Trump saknar. Det jag vill veta är vad du generellt förknippar med en amerikansk president.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in