2016-08-08, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlAlfred111
Hörde att Raffa är med i O.G nu
Dock inte säker på om det stämmer
Men å andra sidan behöver det inte vara helt otroligt.

Det skulle enligt uppgift ha skett på D huset Kumla?

Då har vi samma källa.

Syltburken på Kumla?
(AKA Våta Fingrar)

O.G... jag säger då det.

Raffa och Denho kanske skulle gilla varandra nu efter att Raffa skärpt till sig.

Skulle inte vilja bråka med någon av dessa grabbar, även om man skulle lyckas i första ronden... de har visat sig vara jävligt envetna.
2016-08-17, 19:42
Medlem
DoubleChecks avatar
Nu har jag läst hela den andra tråden, 104 sidor på 2 dagar, endast för att komma till en låsning 😩
Finns inte på kartan att jag orkar plöja 1k+ i denna tråd och jag ber om ursäkt om det avhandlats här, lyckades inte finna svaret i förra tråden iaf.

Så, är det någon som vet hur Ganglands initieringsrit gått till, ni vet den där med påpucklandet i 3 minuter av 10 med....lemm....ar?
Vilka 10?
Jag har räknat och räknat och räknat, men jag får fan inte det till 10 ens när jag är generös och räknar namn som nämnts i förbigående i tråden. Det finns helt enkelt inte enog med folk. 😋

För övrigt. Holy fucking shit vilken helt ofattbar, osannolik, obetalbar tråd. 😳😅😳😆😳😆
2016-08-19, 09:59
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cougars
Man ska inte ta Joel seriöst...

De där är Jonte Krigs blogg, Ganglands Norgepresident. Inte Joel Rapos
2016-08-19, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
De där är Jonte Krigs blogg, Ganglands Norgepresident. Inte Joel Rapos

Ok, det är inte lätt att ha koll på ganglands internationella verksamhet, det är för många namn i det avancerade nätverket, Vargas för att ge ett exempel.
2016-08-20, 20:19
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ok, det är inte lätt att ha koll på ganglands internationella verksamhet, det är för många namn i det avancerade nätverket, Vargas för att ge ett exempel.

Precis, inte ens novagruppen har kunna kartlägga Ganglands verksamheter. Därför hjälps vi åt här i tråden
2016-08-24, 08:30
Medlem
PaxSveonums avatar
Har den lilla göken inga permissioner? folk borde väl ha skådat den biff-kriminelle Ralfus om så hade varit fallet, han är ju inte direkt diskret av sig.

Aja bara att vänta och se som de visa gamla männen från Vimmerby skulle ha sagt.
2016-08-31, 23:22
Medlem
Citat:
Lägg ner om du inte vill vara seriös. Det finns andra forum för dagisbarn.
Vad dillar min herre om?
Raffa och jag håller tät kontakt trots de tjocka murarna.
Raffa studerar och sköter sig innanför murarna.
OG ryktena är inget annat än förbannad lögn.
2016-08-31, 23:29
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vad dillar min herre om?
Raffa och jag håller tät kontakt trots de tjocka murarna.
Raffa studerar och sköter sig innanför murarna.
OG ryktena är inget annat än förbannad lögn.
Bara han håller sig borta från illasinnade dörrar Och kan sluta gola i parti och minut så fort Harry Haffa dyker upp Jag menar, gola i förhör är en sak men att faktiskt gola fram saker snuten inte ens vet om, när de ringer på dörren är fan höjden av goleri
2016-09-08, 09:07
Medlem
Bra att veta vart man har dig då.

Gola är gola och det är gola. Det finns inget "låtsasgola" elller "jag hade ont i kuken så det gick bra-gola"

Golar du så golar du, och golare förtjänar smaka på sina egna testiklar.

Nu va det inte ens det jag tänkte skriva om i Raffa-tråden. Utan att jag läste nån artikel om SD's framfart i Vimmerby. Är det någon mer än jag som vill se Raffa "rensa i leden" dvs kniva några sd-fjantar istället för avdankade alkisar? (kanske samma sak iofs)
2016-09-09, 13:33
Medlem
Vaginalketchups avatar
När blir han fri egentligen? Det måste ju bli lite fart på gangbangandet
Kom ut och underhåll oss-
2016-09-11, 14:43
Medlem
Prawitzs avatar
Någon i Raffas gäng?

Citat:
Två personer, en man och en kvinna, sitter anhållna misstänkta för att ha rånat en restaurang i Mariannelund under lördagskvällen.

Det var strax efter klockan 8 på lördagskvällen som tumult utbröt på restaurangen när en av de manliga gästerna plötsligt tog tag i kassaapparaten och slet bort den från disken. Samtidigt öppnade kvinnan dörren så att mannen kunde springa ut. Men personalen kom efter och lyckades ta tillbaka kassaapparaten.

–Det blev tumult vid utgången, men ingen skadade sig, berättar Maria Lavesson, vakthavande befäl vid polisen i Jönköping.

Gärningsmännen som båda är födda tidigt på 90-talet flydde från platsen men tack vare hundpatrull kunde polisen spåra rånarna.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ran-mot-restaurang
2016-09-12, 22:54
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Någon i Raffas gäng?

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ran-mot-restaurang
Det finns väl bara en i Raffas gäng. Och han sitter ju som bekant

Men visst, geografin säger väl att det mycket väl kan vara någon som haft något med President R att göra tidigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in