2016-09-26, 19:36
Medlem
Rebell4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Flinet man gör när man blåst sina väljare på 200 miljoner dollar https://pics.onsizzle.com/no-refunds-bernie-3053354.png

"Feel the Bern"!!
2016-09-26, 19:47
Medlem
S.Kandals avatar
Måste upp tidigt imorgon varför jag inte orkar vara uppe i natt. Således, är det någon som har tips på vilket media man kan surfa in på när man vaknar till liv 06:00?
Önskar en neutral rapport varför svensk media av känd anledning känns sådär.

Tack på förhand!
Senast redigerad av S.Kandal 2016-09-26 kl. 19:53.
2016-09-26, 19:50
Medlem
Jag tror Sanders var, mer eller mindre, uppmanad att utmana. Hade det gått med en uncontested kandidat, hade det hamnat i total radioskugga. Så det ville ha en kandidat som sprang the distance, utan reell chans, sen gick det bättre för Sanders än vad partiledningen tänkt.

Men DNC fattar ju inte att Hillary är riktigt impopulära.
2016-09-26, 19:55
Medlem
Drar debatten igång kl 3 eller är det något försnack innan?
2016-09-26, 19:57
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Det var väl DNCs superdelegater som tidigt gjorde det omöjligt för Sanders.
Det vanliga förfarandet var väl rätt jämnt.

Nej, han hade ingen chans. Läs min länk ett par inlägg upp.
2016-09-26, 20:11
Medlem
ace_secs avatar
Satan vilken ful studio Expressen-TV har. Det ser för jävligt ut när ALLT är 100% datorgrafik

För övrigt; härligt att se hur Trump leder stort i Clintons hemstat
2016-09-26, 20:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Enligt CNN så kommer trump att bli arg och göra påhopp. Tror ni verkligen Trump kommer göra det? CNN har tidigare idag berömt Trump för att kunna läsa av media och förstå av man ska säga för att få uppmärksamhet.

Känns som dubbel språk från CNN.
2016-09-26, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
För att det är bra att upprätthålla en bild av att Demokraterna har valt fel kandidat. Splittrar partiet ytterligare.

Jag tror inte det menat att splittra partiet, jag tror mer syftet var att inte ge republikanerna monopol på media utrymmet under primärvalen. Att han sedan över presterade, var nog ett streck i räkningen. Men med demokraternas, sjuka system med superdelegater, kunde det ändå ro fram etablissemangets kandidat.
2016-09-26, 20:19
Medlem
D-Vitamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Nattens debatt visas på SVT1 03.00-04.45.

Vi lever i spännande tider och det är frågan om inte undertecknad skall orka sig upp för att följa detta event! Som det ser ut just nu lutar det åt det hållet

Tack för informationen.
2016-09-26, 20:21
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Jag tror inte det menat att splittra partiet, jag tror mer syftet var att inte ge republikanerna monopol på media utrymmet under primärvalen. Att han sedan över presterade, var nog ett streck i räkningen. Men med demokraternas, sjuka system med superdelegater, kunde det ändå ro fram etablissemangets kandidat.

Jag tror inte du vet vad du svarat på.

Trump har sagt att han eventuellt skulle få lite problem mot Sanders men kommer att krossa Clinton i debatten. Detta för att ytterligare splittra Demokraterna.
2016-09-26, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Sanders borde ha gått independent. Han kunde startat ett nytt parti med dessa röster och sätta sig som partiledare. Fan vad misslyckad han är. Snacka om att köpa grisen i säcken.

Han hade ju framtiden framför sig. Politiskt makt, beröm, ärlighet. Han skulle bli känd. Men nu är han känd som "Bernie the Sellout".
Framtiden framför sig?Gubbfan är 75 år gammal!
2016-09-26, 20:23
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klimvoro
Framtiden framför sig?Gubbfan är 75 år gammal!

Ja? 75 år är inte så gammalt idag. Det är vanligt att folk lever efter 90 år idag. När jag menar framtiden så menar jag 10-15 år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in