2016-09-26, 17:57
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Ja som sagt dom kommer köra samma sak som dom gjorde i primärvalen tror jag, försöka baita trump. men dom sista debatterna så lärde han sig att inte ta betet så hoppas det håller i sig inför kvällens!

Jag tror inte dem kommer dra upp gammalt. Det är för avslöjande för media. Dessutom var Trump rätt stökig under debatterna, vilket gjorde att han egentligen vann primärvalen då folk röstade på han för han var rolig och ärlig.
2016-09-26, 18:05
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
är det inte lite sent nu att släppa nytt material? tycker nästan det, dom borde ha släppt det igår kanske? jag vet inte. wiki kanske borde släppa det nu? det är ju ganska tidigt i usa nu.

Om avsikten är att det som släpps ska kunna användas av Trump är det nog för sent att släppa det strax innan debatten. Men om avsikten är att få Clinton ur balans kan det vara rätt tidpunkt, som någon påpekade ovan.

Detta sagt, så är det väl mest spekulationer att Wikileaks skulle släppa något just idag. Det Assange sagt är att de kommer att släppa nytt material i god tid innan valet.
2016-09-26, 18:20
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Om avsikten är att det som släpps ska kunna användas av Trump är det nog för sent att släppa det strax innan debatten. Men om avsikten är att få Clinton ur balans kan det vara rätt tidpunkt, som någon påpekade ovan.

Detta sagt, så är det väl mest spekulationer att Wikileaks skulle släppa något just idag. Det Assange sagt är att de kommer att släppa nytt material i god tid innan valet.

Jag tror att Wikileaks vet nog hur man attackerar Clinton bäst. Trump har ingen kontakt med Wikileaks.
Wikileaks släpper nog info strax innan debatten.

Då står hon där och ljuger, omedveten om att wikileaks har släppt massa skit.
2016-09-26, 18:21
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:

Givetvis så släpper Wikileaks sina grejer om Clinton EFTER alla dessa debatter.

Om det skulle gå dåligt för Trump i debatterna.
2016-09-26, 18:25
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag tror att Wikileaks vet nog hur man attackerar Clinton bäst. Trump har ingen kontakt med Wikileaks. Wikileaks släpper nog info strax innan debatten.

Då står hon där och ljuger, omedveten om att wikileaks har släppt massa skit.

Om de släpper något i natt så tror jag att de släpper det i så pass god tid innan debatten att Clinton är medveten om att det skett och oroar sig mer för det än för vad hon ska säga i debatten.
2016-09-26, 18:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Givetvis så släpper Wikileaks sina grejer om Clinton EFTER alla dessa debatter.

Om det skulle gå dåligt för Trump i debatterna.

Varför just efter och inte 1 timme innan? Assange vill ju inte framstå som lögnare. Han lovade innan debatten.
2016-09-26, 18:27
Medlem
Citat:
Om de släpper något i natt så tror jag att de släpper det i så pass god tid innan debatten att Clinton är medveten om att det skett och oroar sig mer för det än för vad hon ska säga i debatten.

De lär inte släppa ett skit. Vi har hört och läst om dessa rubriker i flera månader nu i foliehattmedia, inte minst Alex Jones tramssida.

Hade Wikileaks haft något av värde hade de släppt de omgående. De har alltså inget!
2016-09-26, 18:29
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Så här blir det. En timme innan debattens start släpper Wikileaks ny epost som innebär mer kaos för henne. Fox News och övriga pro-Trump kommer rusande till Clinton med kameror och blixtar och ställer snabba frågor.

Hennes vakter kommer köra bort dem direkt och då står hon där och inte vet vad det handlar om. Hon vet att något är avslöjat - men vad.

Just det där "men vad" kommer orsaka kaos för henne.
2016-09-26, 18:31
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Så här blir det. En timme innan debattens start släpper Wikileaks ny epost som innebär mer kaos för henne. Fox News och övriga pro-Trump kommer rusande till Clinton med kameror och blixtar och ställer snabba frågor.

Hennes vakter kommer köra bort dem direkt och då står hon där och inte vet vad det handlar om. Hon vet att något är avslöjat - men vad.

Just det där "men vad" kommer orsaka kaos för henne.

Det var precis det jag menade. Om Wikileaks släpper något innan debatten gör de nog så.
2016-09-26, 18:34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Det var precis det jag menade. Om Wikileaks släpper något innan debatten gör de nog så.

Tro mig. De släpper innan. Annars ljuger Assange och han tappar popularitet och folk bryr sig mindre om han. Assange är ingen lögnare.
2016-09-26, 18:39
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Tro mig. De släpper innan. Annars ljuger Assange och han tappar popularitet och folk bryr sig mindre om han. Assange är ingen lögnare.

Jag lyssnade till videon där Assange påstods säga det, och jag hörde inte att han gav några klara besked om tidpunkten för släppet.
2016-09-26, 18:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag lyssnade till videon där Assange påstods säga det, och jag hörde inte att han gav några klara besked om tidpunkten för släppet.

Innan debatten sa han, och i praktiken betyder det inte en dag innan, ett år innan, en månad innan, en vecka innan. Det betyder direkt innan debatten. I praktiken ca 1 timme.

Bara för att journalister ska få chans att pressa Clinton på frågor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in