Citat:
Okey, ingen aning vad det inlägget ska ge mig eller någon annan.ekonomin kollapsar, WWIII bryter ut i syrien...staten lyssnar in och spionerar på dig.
Men nej, rasism. Alla är rasister, det är det viktigaste. Trump är Hitler osv, Hillary är ett tecken från gud. Mellanöstern står i lågor efter att hon och Obama fortsatte Bush "war on terror"...
Men det är ju okej när demokraterna invaderar länder.
Då är det knäpptyst.
Hillary "I will attack Iran" https://youtu.be/1W8czmMttA8?t=1m17s
Rättfärdigt såklart, eftersom att hon är kvinna och gud i demokraternas ögon
Men nej, rasism. Alla är rasister, det är det viktigaste. Trump är Hitler osv, Hillary är ett tecken från gud. Mellanöstern står i lågor efter att hon och Obama fortsatte Bush "war on terror"...
Men det är ju okej när demokraterna invaderar länder.
Då är det knäpptyst.Hillary "I will attack Iran" https://youtu.be/1W8czmMttA8?t=1m17s
Rättfärdigt såklart, eftersom att hon är kvinna och gud i demokraternas ögon

Vilket land har D invaderat nu menar du? (det senaste, kan knappast vara Libyen eller Syrien, då de bara bombar där).
Citat:
Har inte black-community alltid röstat på D eller vad försöker du säga, förnekar du det? Isåfall kan vi kalla dig för ledaren till en ny konspirationsrörelse.
Jo det börjar faktiskt råda en tvekan om just det, var ju trots allt D som startade slaveriet och R som avsluta det.
Rasism och vad det innebär har urvattnats lika hårt som mänskliga rättigheter, sug på den en stund.
Jag varken förnekar eller bekräftar.
Har inte black-community alltid röstat på D eller vad försöker du säga, förnekar du det? Isåfall kan vi kalla dig för ledaren till en ny konspirationsrörelse.Jo det börjar faktiskt råda en tvekan om just det, var ju trots allt D som startade slaveriet och R som avsluta det.
Rasism och vad det innebär har urvattnats lika hårt som mänskliga rättigheter, sug på den en stund.
Jag ställer en FRÅGA, men tydligen en väldigt svår fråga för dig.
Vet inte vad det är för konspiration du pratar om.
Då jag inte säger en sak.
Att R har varit mer rasistiska än D, det råder det ingen tvivel om.
Men D är inte utan skuld eller ens nära.
Citat:
Nu var ju det USA som skulle betala och de skulle kräva detta.Inte att Mexiko skulle betala, var det otydligt i det inlägget?