Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Personligen tror jag han har fel. Folk i USA skäms inte för att säga de röstar Trump.
Men jag kan ha fel!
Av egen erfarenhet boende utomlands och dagligt mote med olika amerikaner sa gor dom precis det , dom kallas The silent majority , visserligen ar man inte like skitnodiga som svenskar da en nationalitisk och patriotisk politik ar vardagsmat men media och clintons anhangare har aggressivt dumforklarat och stamplat alla som rostar pa trump som rasister och outbildade, samtidigt proklamerar de att folk som rostar pa trump kan man inte vara kompis med , precis som i sverige.
En van till mig som ager en bar sa till mig ;" im going to be perfectly honest with you, I voted for trump"
Bra! sa jag. Tva timmar senare sitter tva amerikanska stamkunder i hans bar runt samma bord och tjafsar om vilka idioter trump supportrar ar och vilka rasister de ar , min van satt bara tyst och rorde om i sin grogg och han brukar inte vara blyg. Sa visst finns det en sakallad SD effekt , liknande handelser har jag sett flera ggr, de som tyst nickar lite latt nar vansteranhangarna gar loss med sin hatretrorik mot Trump , de ar Trump valjare.