2016-09-23, 22:41
Medlem
Gjorde precis första introduktionen på "squad-building" i mobilappen. Lyckades byta en mängd bronsspelare mot Koscielny som jag fick i gratispacket
dock untradable men ändå ett bra kort
Citera
2016-09-23, 22:59
Medlem
Evertonians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Hummels-Boateng är givetvis rena drömmen. Själv hade jag dock nog valt Chiellini-Bonucci före pga Hummels H/M.

e: Får man fråga hur din hybrid ser ut?

lol

Just nu kör jag: 433(4)

Brahimi-Jovetic-Candreva

Herrera-Saponara/Banega-Parolo

Layun-Umtiti-Mathieu-Florenzi

Ruffier

Du då?
Citera
2016-09-23, 23:09
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Helt omöjligt att komma in på web-appen. Blir galen. Loggar in och ska få bekräftelsekod, den kommer typ 4(!)timmar senare och så funkar inte koden ändå. Försökt beställa flera koder och testat alla och försökt flera gånger med att bara trycka en gång och vänta 4timmar men då funkar inte koden ändå..
Citera
2016-09-23, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jobob
Gjorde precis första introduktionen på "squad-building" i mobilappen. Lyckades byta en mängd bronsspelare mot Koscielny som jag fick i gratispacket
dock untradable men ändå ett bra kort
På tal om det så skulle jag rekommendera er att göra alla fyra nations och alla fyra leagues, med ordentlig otur så lär man gå +-0, men jag själv gick nyss 70k+ Är en del fina packs man får, så som ex Prime Gold Players Pack, som består av 12 guldspelare varav 6 rare

Sjukt att man sålde Rashford för 17k, vilket cp pris för en 76a...
Citera
2016-09-23, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jochen-
Förhoppningsvis är dom bättre i Fifa 17, tyckte Koscielny var vindsnabb men hans fysik är riktigt dålig

Jag och Evertonian talade om superduperlänkar (samma lag, samma nationalitet), typ Hummels-Boateng. Kosc-Mustafi är ingen sådan, därav mitt "lol".

Citat:
Ursprungligen postat av Evertonian
Just nu kör jag: 433(4)

Brahimi-Jovetic-Candreva

Herrera-Saponara/Banega-Parolo

Layun-Umtiti-Mathieu-Florenzi

Ruffier

Du då?

Spännande bygge! Mäktiga ytterbackar, minst sagt.

Jag lirar med bara portugiser, precis som vanligt haha..
Citera
2016-09-23, 23:25
Medlem
gollys avatar
Vill någon vara så snäll och försöka ge sig på en förklaring av squad builder för en som inte förstår sig på?

Tack.
Citera
2016-09-23, 23:25
Medlem
När jag ej fick min kod så ringde jag EA så verifierade dem kontot åt mig
Citera
2016-09-23, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golly
Vill någon vara så snäll och försöka ge sig på en förklaring av squad builder för en som inte förstår sig på?

Tack.

Exakt vad är det du inte förstår? Vad en squad är eller hur man bygger en sådan?
Citera
2016-09-23, 23:32
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Varför står det Calcio A istället för Serie A? licensproblem? ea är tamefan sämst!
Citera
2016-09-23, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Varför står det Calcio A istället för Serie A? licensproblem? ea är tamefan sämst!
Troligtvis licensproblem ja. Om du tycker att EA är sämst för att de inte kan licensera allting så tycker jag att du ska ta en titt hur det ser ut på PES
Citera
2016-09-24, 00:02
Medlem
TonyLamborghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopyP
Troligtvis licensproblem ja. Om du tycker att EA är sämst för att de inte kan licensera allting så tycker jag att du ska ta en titt hur det ser ut på PES
Det finns grader i helvetet också!
Citera
2016-09-24, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyLamborghini
Det finns grader i helvetet också!
Alla är vi inte likadana men jag har iaf lite förståelse för varför man inte vill punga ut stora summor av pengar för ett liganamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in