2016-09-19, 09:31
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadden
Jag kände mej tvingad (av mej själv) att ta den dyraste, för att det var Maze Bank-skrapan. Jag har ingen koll på hur de andra ser ut, men visst var det kontoret dyrast?

Jo det är det dyraste.

Om du ska grinda crates så rekommenderar jag att du köper två warehouse också så du slipper väntetiden. Visst tar det längre tid att gå plus. Men när du väl gör det så sker det i en rasande fart.

Sen när du säljer varorna så ska du ju köra ett par brickades till utvalda platser. Vad som sker om brickaden blir sprängd vet jag inte, men jag tippar på att du blir av med alla pengar? Någon får rätta mig om jag har fel..

Får vi inget svar i den frågan så är det bäst om du väntar tills du är själv i en session eller lyckas få tag på 3 jävligt snarva medhjälpare som kan hjälpa dig
Citera
2016-09-20, 12:56
Medlem
DenGamlePaBergets avatar
Rockstar har annonserat ut nästa DLC, som kommer vara biker tema. Nya bågar, klubbhus och mod shop typ Bennys fast bågar.

Kan nog bli riktigt bra, har själv hoppats att det skulle komma ett biker DLC. Så jag är iallafall taggad.
Citera
2016-09-20, 15:16
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenGamlePaBerget
Rockstar har annonserat ut nästa DLC, som kommer vara biker tema. Nya bågar, klubbhus och mod shop typ Bennys fast bågar.

Kan nog bli riktigt bra, har själv hoppats att det skulle komma ett biker DLC. Så jag är iallafall taggad.

Som jag förstod av texten är man tvungen att köpa klubbhus för att få tillgång till modshopen.
Fördelen med klubbhus är ju att man vill ha ett litet,skitet, på oattraktiv ort så priserna är väl förhoppningsvis låga.

Sen är det dags att gta 6 kommer ut eller att folk hittar på en lösning så folk kan börja slänga ut moneybags igen. Sitter i dagsläget på runt 24 mille på kontot men börjar R* slänga ur sig dlc där allt kostar från 6 mille/fastighet så tar det inte lång tid tills man är ruinerad.
Citera
2016-09-23, 09:54
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Som jag förstod av texten är man tvungen att köpa klubbhus för att få tillgång till modshopen.
Fördelen med klubbhus är ju att man vill ha ett litet,skitet, på oattraktiv ort så priserna är väl förhoppningsvis låga.

Sen är det dags att gta 6 kommer ut eller att folk hittar på en lösning så folk kan börja slänga ut moneybags igen. Sitter i dagsläget på runt 24 mille på kontot men börjar R* slänga ur sig dlc där allt kostar från 6 mille/fastighet så tar det inte lång tid tills man är ruinerad.

Fattar inte att folk sitter o pumpar så mycket shark cards, förstör verkligen spelet. Allt är så sjukt jävla dyrt. Har inte stora förhoppningar på nästa gta (vilket jag tror kommer bli ett renodlat online gta), kommer vara sån jävla p2win farmfest.

Själv orkar jag inte riktigt farma längre heller, hade 2 mille på mitt konto sen spela jag inte på lite mer än en månad och när jag logga in igen var allt borta. Rockstar support svarade bara att jag aldrig haft pengarna....
Citera
2016-09-23, 11:01
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Fattar inte att folk sitter o pumpar så mycket shark cards, förstör verkligen spelet. Allt är så sjukt jävla dyrt. Har inte stora förhoppningar på nästa gta (vilket jag tror kommer bli ett renodlat online gta), kommer vara sån jävla p2win farmfest.

Själv orkar jag inte riktigt farma längre heller, hade 2 mille på mitt konto sen spela jag inte på lite mer än en månad och när jag logga in igen var allt borta. Rockstar support svarade bara att jag aldrig haft pengarna....

Så länge nästa gta utspelar sig i nutid med bättre grafik och enorm och variationsrik karta så är jag nöjd.

Jag har tack och lov klarat mig från att bli av med mina pengar.
Citera
2016-09-23, 20:28
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grgrgrergregerg
synd att det är sånna överpriser på allt. verkar som rockstars bara vill att spelarna ska bli av med sina cash-

Ja det var inte länge sen man tyckte Addern kostade hur mycket som helst. Nu blir man inte förvånad när en bil kostar 3ggr så mycket
Citera
2016-09-25, 00:11
Medlem
Reggaemans avatar
Är så jävla trött på Rockstars servar nu...varje gång jag startar upp Gta V online så tar det sällan mer än 10-15 min innan jag slängs ut och blir ensam på servern, hur fan fixar man detta?

Det är inget fel på min uppkoppling, den funkar fint och jag har internetkabel i datorn så det är inget Wifi som knasar
Citera
2016-09-25, 12:17
Medlem
borrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Är så jävla trött på Rockstars servar nu...varje gång jag startar upp Gta V online så tar det sällan mer än 10-15 min innan jag slängs ut och blir ensam på servern, hur fan fixar man detta?

Det är inget fel på min uppkoppling, den funkar fint och jag har internetkabel i datorn så det är inget Wifi som knasar

jag/dom jag spelar med har samma problem och har haft sen starten. Det verkar inte som rockstar kommer fixa det utan dom är mer inriktade på att dra in cash
Citera
2016-09-25, 15:33
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Kolla vilken NAT-type du har. Jag hade samma problem förut när jag har "Strict"

Har för mig att du går in i spelet trycker Home/settings/internet connection/ och där någonstans ser du om du har strict eller open.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/206210548-How-to-Resolve-Errors-in-GTA-Online-about-Strict-NAT-Type

Har du techicolor router och fiber så kan du vara tvungen att brygga din router.
Citera
2016-09-26, 05:50
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Kolla vilken NAT-type du har. Jag hade samma problem förut när jag har "Strict"

Har för mig att du går in i spelet trycker Home/settings/internet connection/ och där någonstans ser du om du har strict eller open.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/206210548-How-to-Resolve-Errors-in-GTA-Online-about-Strict-NAT-Type

Har du techicolor router och fiber så kan du vara tvungen att brygga din router.

Min NAT-type är "moderate" dvs enligt hemsidan så ska jag inte ha några problem med att spela med vilka spelare som helst -.- uppenbarligen så är inte så fallet
Citera
2016-09-26, 09:46
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Min NAT-type är "moderate" dvs enligt hemsidan så ska jag inte ha några problem med att spela med vilka spelare som helst -.- uppenbarligen så är inte så fallet

Men är det inte så att andra spelare kan ha problem att spela med dig?

Det låter iallafall exakt som det problem jag hade. Googla open nat type gta online och testa lösningarna (port forward) bla. Det tar inte mer än 20 minuter av din tid.

Ev. Är du tvungen att brygga routern men det är ju det sista du gör om inte det andra räcker.
Citera
2016-09-26, 22:22
Medlem
Söker några sköna killar att spela GTA med snacka lite skit gärna svenskar som vill göra lite prisonsbreaks eller heists online. Skicka ett Pm maddafakkas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in