Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Får dig att tänka till lite. Jag tror att vi kan vara eniga om att det är inte något fel med det.
Du kan notera att jag inte är en av Hillary-hatarna. Däremot så gjorde inlägg mot Hillary-hat i den tråden.
Nej.
Detta är något du inbillar dig för att fortsätta motivera dig själv om att tycka illa om Trump. Precis så som kato85 gjorde när han försökte med sin "samhällssociala" vinkling.
Detta säger du efter att jag postade länken där det framgår att morsorna till döda afrosvenskar var i Charlotte samma dag som raskravallerna började.
Du är inte seriös, min vän. Du är ett skämt.
Det jag tycker är konstigt att man inte får hata Trump, vad är det för speciellt om honom.
Är det synd om honom så man inte får tycka illa om honom som med Hillary.
Förstår inte detta alls.
Enda sådant beteende kan bli förståeligt, och det är att man har målat in sig i ett hörn och med svart och vitt, där endast "vi-mot-dom"-retorik får förekomma.
Okey, men verkar bara vara Oklahoma som han "ändrat" sig ser jag nu.
Det är också en lite borderline fascism-tänk denna stop-and-frisk, han går aldrig riktigt över.
Är det bara tillfälligheter, eller är det medvetet tro?
Att Trump fladdrar i sina budskap, det finns ingen tvekan om detta.
Perfekt exempel är föräldrarna till en muslim som dött i militären, det var inte bra för hans siffror.
Pratar inte ens om Charlotte i det jag skrivit, så existerade inget skämt då jag inte ens tog upp den händelsen i sak.
Och det du citerade och skrev detta svar, finns ju det noll koppling till.
Utan det du citerade hörde ihop att Hillary inte sprider budskap i massiva mängder, att de är lite tvärtom på denna punkt.