2016-05-13, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghood
Hittade ett par nya byxor när jag var inne på heddels.com o kollade runt! Men har egentligen en fråga, vad är de för speciellt med "chambray" byxor? Är de väven?

Är dessa byxor jag hittade, som jag fan tycker är sjukt snygga;
http://oldblueco.net/product-detail/194/usn-inspired-pants-12-oz-heavy-chambray.html

Har även en fråga om någon vet något företag som gör råa hängselbyxor? Förutom Naked&Famous som jag redan hittat! Är intresserad av ett par snygga, råa (så jävla tunga som möjligt) hängseljeans! Tacksam för alla svar!

Chambray är väl en speciell väv eller? Jag har en skjorta i Chambray och den är mjuk och mysig, men ändå ganska robust.
Citera
2016-06-25, 15:24
Medlem
MindRewinds avatar
Lee 101 Rider 19oz efter 5 månader:

http://imgur.com/a/ihLbS

Fast nu blir det en paus.. förjävla varmt ute..
Citera
2016-07-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Trodde att det rörde sig om en tråd för stora jeans. Blev lite besviken då jag förstod att det var jag som hade missuppfattat det hela.

Assburgers...
Citera
2016-07-14, 11:48
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen2k
Assburgers...

Haha, ja, sorry! Ber om ursäkt i efterhand!

För att vara on topic: vet någon hur det funkar med vanity sizes på jeans? Att köpa begagnade jeans från 90-talet är svårt, måste ofta gå upp i 32-33or när jag exempelvis just nu bär ett par Levi's i 29 tum som dessutom sitter löst kring midjan. Det är en djungel som inte borde existera; tum borde vara tum, tycker man.

Eller är det för att 90-talsjeansen skulle sitta så jävla tight om röven? Tänker på Jerry Seinfeld bland annat.
Citera
2016-07-17, 14:46
Medlem
luddviigs avatar
En snabb fråga, köpte ett par nudie grim trim dry 12.7 OZ och tydligen ska dom torrfälla, finns det något knep att göra så dom inte torrfäller, har inte lust att få möbler och kläder förstörda. Och om man skulle få färg på t ex en vit skjorta, går det bort i tvätten då?
Citera
2016-07-17, 18:58
Medlem
1. Kan ni hjälpa dig hitta ett par jeans som går bra ihop med instoppad skjorta?
2. Något märke som är bättre än det andra?
3. Ska jeansen vara raka eller slimmade?
4. Låg eller högmidja?
Citera
2016-08-06, 17:18
Medlem
NicsPitbulls avatar
Vart hittar jag riktigt låga jeans för kvinnor med breda höfter?
Citera
2016-09-05, 13:30
Medlem
En snabb fråga.. Är det modernt med utsvängda jeans ala 70 tal igen eller inte? Vissa säger ja och andra nej... Idoljurymedlemmen nikki sa häromsistens till en kille att det är inne igen, rätt eller fel? Hade varit kanon att ta fram dom gamla jeansen man hade för typ 10 år sedan igen så slipper man köpa nya 😀😀😀 Eller vad säger ni? Bra eller anus?
Citera
2016-09-21, 18:59
Avslutad
Jag har enormt svårt att välja jeans. Har väldigt korta ben och när jag prövar jeans tycker jag alltid att de som sitter tightast ser bäst ut. Har jag för baggy jeans försvinner liksom mina ben och jag ser ut som en fjant.

Men, när jag väl kommer hem och ska vandra runt i byxorna så känns de för små! Detta leder till att jag ofta köper jeans som jag aldrig använder, så slutar det med att jag ändå går runt i mina gamla.

Fan ska det vara så svårt för
Citera
2016-09-22, 09:10
Medlem
Jag tycker det är med jeans som med skor. Man måste använda och gå in dem. Bara se till att passformen är bra, sedan använda dem ett bra tag. Sedan efter ett par tvättar blir de favoriter. Innan man har kommit så långt gäller det att ha tålamod.
Citera
2016-09-22, 10:46
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenbombs
Jag har enormt svårt att välja jeans. Har väldigt korta ben och när jag prövar jeans tycker jag alltid att de som sitter tightast ser bäst ut. Har jag för baggy jeans försvinner liksom mina ben och jag ser ut som en fjant.

Men, när jag väl kommer hem och ska vandra runt i byxorna så känns de för små! Detta leder till att jag ofta köper jeans som jag aldrig använder, så slutar det med att jag ändå går runt i mina gamla.

Fan ska det vara så svårt för
Testa slim taper och sy upp eller vik upp.
Nudie lean dean, Lee luke, edwin ed-80.
Vad är det för några du kör på annars?
Citera
2016-09-22, 11:33
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimson941
En snabb fråga.. Är det modernt med utsvängda jeans ala 70 tal igen eller inte? Vissa säger ja och andra nej... Idoljurymedlemmen nikki sa häromsistens till en kille att det är inne igen, rätt eller fel? Hade varit kanon att ta fram dom gamla jeansen man hade för typ 10 år sedan igen så slipper man köpa nya 😀😀😀 Eller vad säger ni? Bra eller anus?
Det börjar bli mera inne igen, ja. Däremot hade jag nog inte tagit fram mina tio år gamla jeans och använt för färgen på dom är inte speciellt inne, och dom har ju varken bra tvätt eller bra slitningar som är inne just nu.
Senast redigerad av irken 2016-09-22 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in