2016-09-21, 22:53
Medlem
Är det nån som har nån erfarenhet där du velat ha tillbaka ditt ex och brutit all kontakt för att sen tagit upp kontakten och det löste sig?

Va hände mellan er isf?
Va sa du när du tog kontakt?
Hur länge väntade du?

Tack på förhand.
Citera
2016-09-21, 22:56
Bannlyst
Vänta 3-4v sen kan du slå en signal och höra dig för hur det är bara sådär vardagligt.

"Det var längesedan vi hördes tänkte bara kolla läget....."

Vad är anledningen till att ni gjorde slut?
Citera
2016-09-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4NT3R4
Vänta 3-4v sen kan du slå en signal och höra dig för hur det är bara sådär vardagligt.

"Det var längesedan vi hördes tänkte bara kolla läget....."

Vad är anledningen till att ni gjorde slut?

Hon tappade känslorna och har väl egentligen inte tid med ett förhållande då hon har 2 barn på heltid och ett krävande heltids jobb. Jag va väl rätt oengagerad och var väl inte så närvarande när vi va tillsammans. Började böna och be och hon kännde sig nog pressad.
Citera
2016-09-21, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybull
Hon tappade känslorna och har väl egentligen inte tid med ett förhållande då hon har 2 barn på heltid och ett krävande heltids jobb. Jag va väl rätt oengagerad och var väl inte så närvarande när vi va tillsammans. Började böna och be och hon kännde sig nog pressad.

Vem började böna och be och varför?
Citera
2016-09-21, 23:21
Medlem
Citat:
Vem började böna och be och varför?

Jag började böna om att ge det ett försök till och hon skulle tänka på saken men jag låg väl på för mycket och hon blev väl pressad men jag sa alltid till henne att hon skulle säga hur hon ville ha det och så skulle hon få som hon ville. Det slutade med att hon blev kall och sa att hon inte ville ha nån kontakt alls. Ska tillägga att de va bara nån månad sen hon sa hon älskade mig. Hon har ingen ny för det har jag frågat och hon svarat nej vilket jag tror på.
Citera
2016-09-21, 23:37
Medlem
Citat:
Jag började böna om att ge det ett försök till och hon skulle tänka på saken men jag låg väl på för mycket och hon blev väl pressad men jag sa alltid till henne att hon skulle säga hur hon ville ha det och så skulle hon få som hon ville. Det slutade med att hon blev kall och sa att hon inte ville ha nån kontakt alls. Ska tillägga att de va bara nån månad sen hon sa hon älskade mig. Hon har ingen ny för det har jag frågat och hon svarat nej vilket jag tror på.

Du låter som en liten fitta. Du döda precis den allra sista attraktionen hon hade för dig.

Böna och be om att hon ska ta tillbaka dig?
Vad är du ett barn som inte kan ta hand om dig själv eller?
Har du ingen jävla självrespekt?
Citera
2016-09-21, 23:38
Bannlyst
Citat:

Ge henne tid har du tur så kommer hon sakna dig lite och om du har tur så får du en chans till se till att vara en bättre snubbe då.

Man saknar inte kon för ens mjölken är slut!
Citera
2016-09-21, 23:43
Medlem
Citat:
Ge henne tid har du tur så kommer hon sakna dig lite och om du har tur så får du en chans till se till att vara en bättre snubbe då.

Man saknar inte kon för ens mjölken är slut!

Ja det är sant, har du varit i nån liknande situation.
Citera
2016-09-22, 02:29
Bannlyst
Citat:
Ja det är sant, har du varit i nån liknande situation.

Mja jag kom på att jag gillade en tjej förbannat mycket lite för sent, hon tröttnade när jag visade kyligt intresse under en lång tid.
Citera
2016-09-22, 13:45
Medlem
SassyAnastasias avatar
Haha ja fyfan. Var tillsammans med mitt ex under två år för att sedan göra slut pga knarkande och otrohet från hans sida. Ett halvår senare började jag följa honom på instagram, vilket gjorde att han började höra av sig till mig. Efter några träffar bestämde vi oss för att pröva igen.

Ett par veckor senare knullade han en tjej under ett drogrus =)

Kom alltid ihåg anledningen bakom varför ni gjorde slut. Bryter man upp för att spänningen försvunnit kan jag tycka att det finns en chans att hitta tillbaka till varandra, men annars.. Nej låt bli. Det kommer bara sluta med att de ursprungliga problemen så småningom smyger sig på igen.
Citera
2016-09-22, 13:57
Medlem
En tjejkompis va tillsammans med en Libanes muslim. Han vägrade presenterade henne för sin familj och de gjorde slut. De började dejta igen för 4år sedan igen. MEN det var samma problem som ställde till det igen. Hon var svensk, inte tillräckligt utbildad m.m som gjorde att de bröt upp igen efter ett par månader.

Ett ex är inte till för att bli tillsammans med igen. Utan för att lära sig till nästa relation!
Citera
2016-09-22, 14:13
Medlem
jaybones avatar
Prova taktiken att faktiskt gå vidare. Tror det hjälper dig mer i längden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in