2016-09-22, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SassyAnastasia
Haha ja fyfan. Var tillsammans med mitt ex under två år för att sedan göra slut pga knarkande och otrohet från hans sida. Ett halvår senare började jag följa honom på instagram, vilket gjorde att han började höra av sig till mig. Efter några träffar bestämde vi oss för att pröva igen.

Ett par veckor senare knullade han en tjej under ett drogrus =)

Kom alltid ihåg anledningen bakom varför ni gjorde slut. Bryter man upp för att spänningen försvunnit kan jag tycka att det finns en chans att hitta tillbaka till varandra, men annars.. Nej låt bli. Det kommer bara sluta med att de ursprungliga problemen så småningom smyger sig på igen.

Var ju det att jag inte va så närvarande som hennes känslor dog ut, men annars hade vi det bra och vi bråkade eller tjafsade inte en gång. Dum i huvudet som jag är tog jag henne för givet och insåg inte vad jag hade förrens det va för sent så jag känner att jag verkligen vill ha henne tillbaka och ge 100%
Citera
2016-10-01, 15:37
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybull
Var ju det att jag inte va så närvarande som hennes känslor dog ut, men annars hade vi det bra och vi bråkade eller tjafsade inte en gång. Dum i huvudet som jag är tog jag henne för givet och insåg inte vad jag hade förrens det va för sent så jag känner att jag verkligen vill ha henne tillbaka och ge 100%
Nej, du ska inte ta kontakt igen. Du har förstört den relationen ni hade, det finns inget sätt du kan lösa det på. Gör om och gör rätt i nästa relation istället. Att du vill "ha tillbaka" den här relationen handlar inte om att du faktiskt saknar er relation eller att du kommer förändra dig, utan att du inte klarar av att bli avvisad (vilket denna och din förra tråd är bevis på). Att ta kontakt är ett försök från din sida att "återta kontroll" (= få henne att känna negativa känslor), inte ett sätt att visa respekt. Om du vill visa respekt så håller du dig till er överenskommelse att inte ha mer kontakt.
Citera
2016-10-01, 16:00
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennybull
Jag började böna om att ge det ett försök till och hon skulle tänka på saken men jag låg väl på för mycket och hon blev väl pressad men jag sa alltid till henne att hon skulle säga hur hon ville ha det och så skulle hon få som hon ville. Det slutade med att hon blev kall och sa att hon inte ville ha nån kontakt alls. Ska tillägga att de va bara nån månad sen hon sa hon älskade mig. Hon har ingen ny för det har jag frågat och hon svarat nej vilket jag tror på .

Du tror på henne... för att hon verkar trovärdig?

Släpp henne, hon har inga känslor för dig och bara ett mirakel kan ändra på det.
Citera
2016-10-01, 22:17
Medlem
Zikniks avatar
Glöm bort henne, gå vidare. Bara släpp det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in