Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-09-20, 11:16
  #721
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wildsome
Zara Larsson har haft pojkvän under hela tiden hon varit känd.

Tycker synd om han. Lill Babs är väl den som hade massa EX samtidigt i ett tv program för många år sen? Så säger Lill Babs.
Citera
2016-09-20, 11:35
  #722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
Om vi bortser från Lill-Babs o likn gamla som haft många år på sig så finns det en hel hög av nutida "stjärnor" som säkerligen fått mer kuk på den tid de hållit på:

-Zara Larsson
-Sibel Redsep
-Eliza Lindström (högoddsare kanske)

Hur motiverar du Eliza? Jag tycker hon verkar otroligt pryd och präktig.
Citera
2016-09-20, 19:26
  #723
Avstängd
Om vi håller oss till kända sångerskor så har det väl talats mest om tre: Barbro, Lotta och Carola. Av dessa verkar Lotta vara den som utåt sett verkar mest frispråkig när det gäller sex. Carola gömmer sig bakom sin kristna framtoning och Barbro gör ju allt för att framstå som superpräktig. Någon med kontakter i nöjesvärlden berättade att Carola alltid har med sig en "hingst" på sina turnéer. Skall man tro på det som berättats om dem, bl a här på flashback, så har nog alla legat i ordentligt men på grund av sin ålder torde Barbro, dvs Lill-Babs, ta hem spelet. Men för varje år som går minskar givetvis avståndet. Zara Larsson och Eliza m fl som nämnts kanske har pippat en hel del men det säger sig självt att de inte kvantitetsmässigt kan konkurrera.
Citera
2016-09-21, 17:59
  #724
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Här borde tävlingen vara avgjord!

Totalt sett blir det väl:
  1. Laila Bagge
  2. Linda Rosing
  3. Carola Häggkvist
  4. Kakan Hermansson (främst negerkuk)
  5. Dominika Peczinsky
  6. Blondinbella
  7. Camilla Läckberg
  8. Unni Drougge
  9. Agnes
  10. Christer Björkman
Citera
2016-09-21, 22:18
  #725
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Totalt sett blir det väl:
  1. Laila Bagge
  2. Linda Rosing
  3. Carola Häggkvist
  4. Kakan Hermansson (främst negerkuk)
  5. Dominika Peczinsky
  6. Blondinbella
  7. Camilla Läckberg
  8. Unni Drougge
  9. Agnes
  10. Christer Björkman
Hur har den statistiken kommit till? Har du räknat alla förslagen i tråden eller är det din egen lista?
Citera
2016-09-21, 22:26
  #726
Medlem
PhG.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanuda
Hur har den statistiken kommit till? Har du räknat alla förslagen i tråden eller är det din egen lista?


Jag säger Puma Swede eller Linda Thorén.Bubblare kan vara Christer Björkman och joker i leken är Peter Jöback
Citera
2016-09-22, 11:08
  #727
Medlem
Det är väl givet att det är någon bög? Jag tippar på Christer Lindarw, Alexander Bard eller Arne Weise.
Citera
2016-09-22, 12:25
  #728
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det är väl givet att det är någon bög? Jag tippar på Christer Lindarw, Alexander Bard eller Arne Weise.

Givetvis ligger damerna i lä jämte bögarna. Alexander Bard har väl avverkat 200 kukar innan han fyllde 30 med största sannolikhet och då räknar jag lågt. Dessutom lever han enligt egen utsago alltid i spännande 3-4 personers gruppförhållanden där både män och kvinnor ingår. Ingen tråkig tvåsamhet här inte.

Personligen tror jag Agneta Sjödin tog för sig friskt när hon var nyskild. Hon känns som en typisk mogen "bejaka min underbara kvinnliga sexualitet"-kvinna.
__________________
Senast redigerad av mrtowlie 2016-09-22 kl. 12:28.
Citera
2016-09-22, 12:26
  #729
Avstängd
Sofie-Propp är ju känd för att gilla snopp. Så hon eller Alexander Bard.
Citera
2016-09-22, 21:43
  #730
Medlem
Arne Bajses avatar
Totalt sett blir det väl:

1. FREDRIK EKLUND
2. VICTORIA SILVSTEDT
3. AGNETA SJÖDIN
4. ALEXANDER BARD
5. CHRISTER LINDARW
6. MARIE SERNEHOLT
7. ALEXANDRA "KISSIE" NILSSON
8. SOFIA HELLQVIST
9. SOFIA WISTAM
10. CAMILLA HENEMARK
Citera
2016-09-23, 00:41
  #731
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det är väl givet att det är någon bög? Jag tippar på Christer Lindarw, Alexander Bard eller Arne Weise.

Arne Weise är för i helvete den minst bögiga gubbe du kan tänka dig. Karln är ju legendariskt ökänd för sitt skandalösa kvinnotycke. Du måste blanda ihop med Lennart Swahn.
Citera
2016-09-23, 02:10
  #732
Medlem
hängballens avatar
Lisa Nilsson tror jag. Knullar man Billy Butt knullar man allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback