Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-08, 17:58
  #709
Avstängd
Jag började läsa i tråden och fann då det här från 2008, notis 97

Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Bögar knullar ju runt mer än straighta så om vi bortser från bögarna och Porrstjärnor som Puma Swede så måste Lill Babs ligga riktigt bra till. Lill Babs är mitt tips!!!

Ja du, Reggie Hammond. Var kommer ryktena ifrån?
Citera
2015-10-08, 18:50
  #710
Avstängd
Tror faktiskt Bard toppar listan av alla svenska kändisar som fått mest kuk genom tiderna.

I tråden om Bard så nämns det att han har ställt upp i nåt groteskt gangbang. Ryktet går att han fick en omänskligt stor mängd stake på en kväll.
Citera
2015-10-09, 14:37
  #711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Bland kvinnorna skulle jag nog säga att en som Lotta Engberg fått väldigt mycket stock. Kvinnan var (kanske är fortfarande) en vandringspokal.

Annars bör Lill-Babs och hennes femtioelva karlar nämnas.

Bland bögarna tippar jag på Andreas Lundstedt, Jonas Gardell och Alexander Bard.

Glömmer aldrig en intervju jag läste med Alexander Bard där dom frågade honom vilka kalsonger han föredrog reportern tänkte givetvis på märket men Bard svarade jag föredrar kalsonger med hål där bak så jag alltid är beredd om det skulle behövas
Citera
2015-10-09, 16:31
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CMBe
Bland kvinnorna skulle jag nog säga att en som Lotta Engberg fått väldigt mycket stock. Kvinnan var (kanske är fortfarande) en vandringspokal.

Annars bör Lill-Babs och hennes femtioelva karlar nämnas.

Bland bögarna tippar jag på Andreas Lundstedt, Jonas Gardell och Alexander Bard.

Glömmer aldrig en intervju jag läste med Alexander Bard där dom frågade honom vilka kalsonger han föredrog reportern tänkte givetvis på märket men Bard svarade jag föredrar kalsonger med hål där bak så jag alltid är beredd om det skulle behövas
Citera
2015-10-09, 17:31
  #713
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladgrottan
Glömmer aldrig en intervju jag läste med Alexander Bard där dom frågade honom vilka kalsonger han föredrog reportern tänkte givetvis på märket men Bard svarade jag föredrar kalsonger med hål där bak så jag alltid är beredd om det skulle behövas
Den har jag missat helt. Vore kul om Bard deltog i tråden och berätta exakt hur många kukar han haft. Jag börjar tro att det kanske rör sig om tusentals kukar nu. Chansen är ju stor att han har tappat räkningen själv när han passerade hundra!
Citera
2015-10-09, 17:55
  #714
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traesloejd
Den har jag missat helt. Vore kul om Bard deltog i tråden och berätta exakt hur många kukar han haft. Jag börjar tro att det kanske rör sig om tusentals kukar nu. Chansen är ju stor att han har tappat räkningen själv när han passerade hundra!

Han vet nog inte ens själv hur många kukar det är.
Citera
2016-09-15, 22:40
  #715
Avstängd
https://www.facebook.com/photo.php?f...4023481&type=1
Den här artikeln finns i senaste numret av tidningen M. Jag har inte läst den men i den här tråden räcker det väl att konstatera att Lill-Babs är "queen of fucking".
Citera
2016-09-17, 09:10
  #716
Medlem
wishyouwereheres avatar
en taxi chaffis sa att han after dark stjärnan "jobbade av" sina taxinotor med blatte chaffisar o åkte väldigt mycke taxi. Den va gammal svensk söderchaffis, kan ha mest varit avundsjuk
Citera
2016-09-20, 08:43
  #717
Medlem
Om vi bortser från Lill-Babs o likn gamla som haft många år på sig så finns det en hel hög av nutida "stjärnor" som säkerligen fått mer kuk på den tid de hållit på:

-Zara Larsson
-Sibel Redsep
-Eliza Lindström (högoddsare kanske)
Citera
2016-09-20, 09:49
  #718
Medlem
OnsdagsFyllos avatar
Jag tror den jubilerande drag artisten tar första platsen.
Christer Lindarw.
Citera
2016-09-20, 10:02
  #719
Medlem
Lt.Col.Kilgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moffacurry
Jo fast vad finns det egentligen för belägg i ett påstående som detta? Tror snarare att det är önsketänkande från människor som är intresserade av att faktiskt belägra Carola. Tror inte att hon gillar att bli betäckt så mycket mer än andra kändisar, som faktiskt i slutändan är helt vanliga människor.

Jag har läst exempelvis att Nanne har fått mycket kuk genom tiderna, men det behöver ju inte stämma överhuvudtaget när det väl kommer till kritan.
OK, inte egen erfarenhet. Men tillräckligt bra koll för att veta att det är sant. Om hon är värre än Lill-Babs bör vi kanske låta vara osagt, men ett rikskåtstyre är hon definitivt.
Citera
2016-09-20, 11:15
  #720
Medlem
Wildsomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tsoder
Om vi bortser från Lill-Babs o likn gamla som haft många år på sig så finns det en hel hög av nutida "stjärnor" som säkerligen fått mer kuk på den tid de hållit på:

-Zara Larsson
-Sibel Redsep
-Eliza Lindström (högoddsare kanske)

Zara Larsson har haft pojkvän under hela tiden hon varit känd.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback