Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Och när vi konstaterat att det finns en väldig massa knäppskallar som springer omkring och tror sig vara förföljda kommer vi till den svåra frågan hur vi ska lyckas hålla isär knäppskallarna från de "riktiga" TI's. Vems berättelse är trovärdig och hur avgör vi vad som är sant och vad som är fantasier i en paranoid hjärna?
Min personliga uppfattning är att ingen av de TI's som skriver i tråden presenterar någon trovärdig och sannolik historia. Och om man dessutom lägger till att det inte ens finns en tillstymmelse av bevis för alla osannolika påståenden så är det ganska lätt att avfärda dem som antingen paranoida eller troll.
Är inne på samma spår som dig, men det vi kan börja med för att kunna skilja agnarna från vetet är att man kan hårddra att alla som pratar om teknologi som klart och tydligt inte finns så som mindcontrol osv, de är antingen sjuka, troll eller någonstans mitt i mellan.
Däremot så kan det eventuellt finnas något hos de som definitivt är kvar på jorden med bägge fötterna (inte de som säger att de ser samma bil osv, osv utan de som genuint jagar efter bevis och som tar till sig kritiken och som vill att deras teser skall ställas mot antiteser för att på så sätt uppnå en syntes (helt enkelt, om A säger K och B kommer och ställer motfrågor för att säkra att K verkligen är sant så blir inte A arg och anklagar B för att vara en stalker osv)
Citat:
Ursprungligen postat av
flubbb
Jag skulle säga att alla är TI Förföljelsen har börjat någon gång men att dem flesta har insjuknat mer eller mindre och historien är svår att tro på! Man ser det på alla TI's en osammanhängande historia som inte värkar vettig det är väl stalkarnas mål att förstöra för TI.
Jo, men någonstans så måste gränsen gå för när det är något man kan tro på och när det börjar låta som ren dårskap, det är lite därför jag ställde frågor till dig tidigare för att säkra att det inte rör sig om fantasier som misstolkas som sanning, för som du själv ser så har vi sådana som FreedomDeep som är helt insnöade på mindcontrol osv, grejen är den att om man kunde kontrollera någons tankar så skulle inte GS ens behövas utan man skulle kontrollera offret så att den antingen tar livet av sig eller ställer sig i ledet med alla andra.
Jag hoppas försten att du kan skicka in det du vaknar upp med till en analys för även om det inte är sperma utan faktiskt är matrester så blir det skönt att få ett svar på vad det är man vaknar upp med.
(en tanke eller ja snarare fråga som slog mig medan jag skrev detta var, när du har vaknat upp med det du misstänker är sperma i ansiktet, har du käkat något innan du har gott o lagt dig kvällen innan osv?)