2016-09-21, 10:13
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Breitbart skriver att hon ställt in en fundraiser i North Carolina idag utan förklaring. Vissa av biljetterna kostade så mycket som 100 000 dollar.

Hon har ett evenemang inplanerat imorgon i Orlando. Ska bli intressant att se om hon lyckas släpa sig dit och hur länge hon orkar tala i så fall. Bilder på twitter visar dessutom att hon behövde hjälp att gå uppför en trappa för ett par dagar sedan när hon talade i Philadelphia.

Det går snabbt utför nu. Håller hon hela vägen fram till valet?

http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/09/20/hillary-clinton-campaign-postpones-north-carolina-fundraiser/

Fascinerande hur vissa betalar hundratusentals dollar för att lyssna på Clintons tal när de lika gärna kan gå gratis till något av hennes glesbefolkade rallyn.

Eller vad säger shillsen i tråden, det är väl talen och inga andra tjänster hon säljer?
2016-09-21, 10:14
Medlem
arbetets avatar
Hillary Clinton's Bizarre Eye Movement Before Canceling Event

https://youtu.be/eiR1QR0E-JA
2016-09-21, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Hillary Clinton's Bizarre Eye Movement Before Canceling Event

https://youtu.be/eiR1QR0E-JA

Är det knäppgöken David Icke:s reptilteori som vi ser igen?
2016-09-21, 12:15
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Det låter på amerikansk Clintonmedia som att hon fått en släng av "lunginflammation" igen..

Länkar???
Det är ju helt uppenbart att hon försöker gå under radarn och bara låta tiden gå.
Senast redigerad av trailblaser 2016-09-21 kl. 12:17.
2016-09-21, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Länkar???
Det är ju helt uppenbart att hon försöker gå under radarn och bara låta tiden gå.

Eller att hon gradvis blir så dålig att hon inte orkar längre. Att gå under radarn och låta tiden gå funkar liksom inte i ett presidentval, då förlorar man det.
2016-09-21, 12:47
Medlem
Epimaness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Eller att hon gradvis blir så dålig att hon inte orkar längre. Att gå under radarn och låta tiden gå funkar liksom inte i ett presidentval, då förlorar man det.

Hon försöker väl spela sina kort så väl det går, givet att hon siktar på att bli president.
Alternativet är väl att ge upp sin kandidatur och då är man definitivt ur leken. Hon leder väl fortfarande?
2016-09-21, 12:48
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Jag ska ärligt erkänna att jag inte har särskilt stor koll på droger och dess inverkan på kroppen, men en snabb sökning ger inga som helst resultat som tyder på att höga personer skulle skela som Clinton gör i klippet jag länkade till. Det får du gärna leverera en källa på.

Jag har själv testat olika lätta droger i unga dagar av ren nyfikenhet, så jag hur ögonen påverkas.
Hon är inte skelögd. Hennes ögon hackar.
2016-09-21, 12:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Hon försöker väl spela sina kort så väl det går, givet att hon siktar på att bli president.
Alternativet är väl att ge upp sin kandidatur och då är man definitivt ur leken. Hon leder väl fortfarande?

Hon leder inte så väl att hon kan försvinna från racet:

http://www.nytimes.com/interactive/2016/us/elections/polls.html

Dessutom handlar det inte om procenten utan om hur många elektorer man skrapar ihop och ja, där leder hon kraftigt men också det kan ändras.

http://www.270towin.com/
2016-09-21, 12:59
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Clinton har slut på argument, som media sade för några veckor sedan.

Det enda Clinton gör är att hitta fel på Trump och uppge att detta är en orsak att inte rösta på Trump, medan Trump är ute och kör rallys dag ut och dag in like a boss.

Det var typ 3 månader sedan man hörde Clinton kunde attackera Trumps politik.
2016-09-21, 13:55
Medlem
KlausSteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag har själv testat olika lätta droger i unga dagar av ren nyfikenhet, så jag hur ögonen påverkas.
Hon är inte skelögd. Hennes ögon hackar.

Du kanske har rätt, har själv ingen kunskap så kan inte uttala mig. Det är heller inte viktigt vad som orsakar det, vad det skulle kunna vara är det skrämmande. Jag är inte ensam om att associera ögonproblemen med hjärnskada och fortsätter Clintons ögonproblem så kommer hon vara riktigt i skiten. Speciellt eftersom den alternativa förklaringen "medicinering" ser riktigt illa ut också.

Fakta är som sagt ointressant
2016-09-21, 14:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Clinton har slut på argument, som media sade för några veckor sedan.

Det enda Clinton gör är att hitta fel på Trump och uppge att detta är en orsak att inte rösta på Trump, medan Trump är ute och kör rallys dag ut och dag in like a boss.

Det var typ 3 månader sedan man hörde Clinton kunde attackera Trumps politik.
Och Trump gör inget i att hitta fel med Hillary?
LoL, sicken motsägelse!
2016-09-21, 14:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Med det läkarteamet hon har omkring sig är det högst märkligt att det kunde gå så långt som det gjorde i NY, än märkligare att hon inte skulle vara återställd vid det här laget. Om det hade varit frågan om lunginflammation.

Sug på den!
Om jag vore du, så skulle jag suga i fakta om lunginflammation istället.
Då den har en del övrigt att önska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in